Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
Briljant dit! Heerlijk om te horen dat iedereen zo zijn blunders heeft. Nu de mijne....:



Tijdje terug was ik bij de gynaecoloog voor een uitstrijkje. Was echt een hele serieuze man met grote witte baard. Hij brengt zo'n spreider bij me in maar lukte niet erg dus hij bleef maar roepen dat ik me moest ontspannen. Na 5 minuten proberen zit dat ding eindelijk erin en ik kon ik mezelf eindelijk ontspannen.... De spreider vloog eruit, echt vlak langs de grote witte baard vol tegen de muur aan. Ik kon echt wel door de grond zakken....
Alle reacties Link kopieren




(Sorry)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 27 november 2011 @ 01:58:





(Sorry) Geen probleem, moet er zelf nu ook om lachen haha
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog een leuke blunder?
Alle reacties Link kopieren


Zijn weer een paar leuke bijgekomen hier!



N.a.v. mijn vliegtuig-kots-verhaal schoot mij deze nog te binnen:

Tijdens de bevalling van de oudste kwam ik er er achter dat je daar ook misselijk van kan worden.

Ik wist aardig wat van bevallings-problemen, maar overgeven zat niet in dat rijtje.

Dus het overviel me ook heel onverwacht, en het enige dat ik -liggend in het ziekenhuisbed, aangesloten aan allerlei slangen en apparatuur- kon doen, was me opzij draaien... En het hele CTG-apparaat onderkotsen...

Arme verpleegkundige/schoonmaker die dat apparaat (denk aan computer, met smerig toetsenbord dus ook) schoon heeft moeten maken.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik herinner me door het lezen van dit topic ook weer vanalles.



Zoals die keer dat ik vol ornaat mijn grand entree wilde maken op een galafeest, struikelde en zo stuiterend de trap af viel.



Of tijdens slaapfeestjes bij vriendinnetjes zo hard moeten lachen dat ik in mijn broek/bed plaste. Meerdere keren gebeurd en heb het nooit durfen opbiechten.



In mijn oude studentenhuis was het douchehok in de keuken (ja echt). Op een gegeven moment had ik het gevoel te gaan flauwvallen dus deed de deur op een kiertje voor wat frisse lucht. Een mannelijke huisgenoot was aan het koken oid en vroeg of het wel ging. Het volgende moment viel ik daadwerkelijk flauw... naakt, recht tegen die deur aan en in zijn armen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geweldig topic!

Lig op bed mijn dochter te voeden en het bed schudt heen en weer van mijn ingehouden lachen. Ik heb zelf gelukkig niet zulke vieze blunders maar wel blunders waar ik me nog steeds heel erg voor schaam.

Kom ze later even opschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ach bedenk me ineens wel heel vieze dingen ( bijna verdrongen); lift ondergekotst op het vliegveld, toch langs de security, moest natuurlijk schoenen uit, in zo'n bakje en ze zitten helemaal onder. Ben uiteindelijk afgevoerd met een ambulance trouwens. Ik dacht altijd dat heel gênant zou zijn maar wat was ik blij toen ik de sirene hoorde.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 14 en had een soort van vriendje. Ik zocht hem op bij zijn werk in een bloemenwinkel in de stad. Het was heel rustig dus we begonnen te dollen en ja hoor hij rent achter mij aan naar buiten, tilt me op en houdt me

Boven een grote plas. Van het lachen pies ik zo in mn broek. Heb dus heel verontwaardigd gedaan alsof hij me te laag had gehouden en ik dus echt in die plas terecht was gekomen...
Alle reacties Link kopieren
Mooi topic dit! Hier nog een verhaal:



Tijdens mijn bevalling (in het ziekenhuis) ging de dokter voelen hoe ver ik was. Ik bleek al veel ontsluiting te hebben en mocht naar een kraamsuite om te gaan bevallen. De vliezen zouden ook gebroken worden, die stonden volgens de dokter al helemaal strak omdat het hoofdje van het kind er tegenaan duwde. Eenmaal aangekomen op de kraamsuite kreeg ik ineens een perswee die ik niet kon tegenhouden. En toen braken de vliezen en lanceerde ik - flats! - het vruchtwater. Het zat overal en de aanwezige verpleegster staarde met open mond naar de natte muur, kast en vloer. Toen de dokter binnenkwam zei ze nog "kijk uit, het is hier glad!". Gelukkig kon ik me er op dat moment niet druk om maken, had wel andere dingen aan m'n hoofd...
Alle reacties Link kopieren
Toen ik een jaar of 17 was had ik een feestje bij wat vrienden, ik zou die avond bij een vriendin slapen.



Anywho, de nodige alcohol werd gedronken die avond..en we kwamen straalbezopen thuis.

Uiteindelijk is het ons gelukt om haar ouders bij het thuiskomen niet wakker te maken dus die hadden niets door, tot het moment dat ik een tijdje later wakker werd en ontzettend nodig naar de wc moest. Ik was zo dronken dat ik de wc niet kon vinden, vriendin sliep op de zolder dus ik rende naar de 1e verdieping op zoek naar de badkamer.

Helaas te laat, halverwege de trap hield ik het niet meer...zeek in mn broek..en haar vader (die wakker was geworden van mn gerommel en gestommel) stond me onderaan de trap aan te kijken.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Bahco schreef op 11 november 2011 @ 23:52:

Ik denk dat iedereen dat toch wel eens heeft gehad, dat je dacht dat je een windje liet maar het bleek poep te zijn?/quote]



Mijn zoon (8 jaar) heeft dat laatst voor het eerst gehad. Ondanks dat ik het heel rot voor hem vond, want hij voelde zich erg ruk, moest ik enorm lachen om zijn verbaasde blik. Hij had dus nog geen flauw benul dat dit kan en keek heel beteuterd.



Om niet heel ontaard te klinken, ik heb in zijn bijzijn niet gelachen hoor!
quote:nibbi schreef op 07 december 2011 @ 13:34:

Mooi topic dit! Hier nog een verhaal:



Tijdens mijn bevalling (in het ziekenhuis) ging de dokter voelen hoe ver ik was. Ik bleek al veel ontsluiting te hebben en mocht naar een kraamsuite om te gaan bevallen. De vliezen zouden ook gebroken worden, die stonden volgens de dokter al helemaal strak omdat het hoofdje van het kind er tegenaan duwde. Eenmaal aangekomen op de kraamsuite kreeg ik ineens een perswee die ik niet kon tegenhouden. En toen braken de vliezen en lanceerde ik - flats! - het vruchtwater. Het zat overal en de aanwezige verpleegster staarde met open mond naar de natte muur, kast en vloer. Toen de dokter binnenkwam zei ze nog "kijk uit, het is hier glad!". Gelukkig kon ik me er op dat moment niet druk om maken, had wel andere dingen aan m'n hoofd...hahaha, maar dat vind ik niet echt een blunder, je kon er gewoon niks aan doen (maar wel mooi verhaal om elke verjaardag van je kind weer te vertellen)
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 07 december 2011 @ 14:56:

[...]



hahaha, maar dat vind ik niet echt een blunder, je kon er gewoon niks aan doen (maar wel mooi verhaal om elke verjaardag van je kind weer te vertellen)Ja, da's waar, maar inderdaad een goed idee om elk jaar weer even op te lepelen. Voorlopig kan dochterlief zich er toch niet voor schamen
Alle reacties Link kopieren
Lees net een blunder over een trilende vieb...... komt die van mij ook weer boven...



19 jaar was.

Mijn vriendje destijds woonde nog bij zijn ouders, ouders waren behoorlijk kak, ik was er niet graag, maarja je moet wat.

Dat weekend of die nacht zou ik bij hem blijven slapen.

Ik had heel nonchelant wat kleding in een plastic tasje gedaan en ook mn vieb meegenomen voor wat extra pret.



Dus ik bel aan, vader doet open en helpt me uit mn jas en terwijl hij die ophangt aan een hangertje slinger ik mn tassie onder de kapstop op de tegelvloer en ineens horen we alletwee rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr uit dat tassie komen, klonk ook zo lekker door op die tegelvloer en in holle grote hal.

Zegt die vader, 'ik denk dat ik jou even alleen laat met je tas' OMG ik ging door de grond...............



Zelfs nooit aan mn toenmalige vriendje verteld! En die vieb bleef lekker thuis de logeerpartijtjes daarna.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sproet schreef op 06 december 2011 @ 12:55:



Zijn weer een paar leuke bijgekomen hier!



N.a.v. mijn vliegtuig-kots-verhaal schoot mij deze nog te binnen:

Tijdens de bevalling van de oudste kwam ik er er achter dat je daar ook misselijk van kan worden.

Ik wist aardig wat van bevallings-problemen, maar overgeven zat niet in dat rijtje.

Dus het overviel me ook heel onverwacht, en het enige dat ik -liggend in het ziekenhuisbed, aangesloten aan allerlei slangen en apparatuur- kon doen, was me opzij draaien... En het hele CTG-apparaat onderkotsen...

Arme verpleegkundige/schoonmaker die dat apparaat (denk aan computer, met smerig toetsenbord dus ook) schoon heeft moeten maken.Dit heb ik ook gedaan, echt precies hetzelfde verhaal! Zat helemaal vast aan alle toeters en bellen dus toen maar alle apparatuur ondergekotst. Vervolgens liep de bevalling uit op een spoedkeizersnede (was er niet op voorbereid dus niet nuchter). Toen ik bijkwam na de operatie zei ik tegen de operatieassistente in opleiding: 'ik voel me echt heel misselijk hoor' zij: 'ja, dat hoort er bij' ik: 'nee, echt heeeeel misselijk, moet echt overgeven hoor' zij weer: 'ja hoort erbij'. Ok, dan geen kotsbak: heb alles over haar heen gespuugd. Fijne vuurdoop voor haar
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha wat een leuke blunders weer!!!! Leuk dat er nog steeds nieuwe bij komen!!
Alle reacties Link kopieren
Okee, mijn blunder... Ik was een jaar of 16 en schrok wakker van een vreemd geluid, een beetje raspend en steeds herhalend. Ik dacht dat er misschien een inbreker in onze brievenbus aan het zagen was en vond (dat ik dat durfde!) dat ik op onderzoek uit moest gaan. Ik ging zachtjes naar beneden en nam de drang van de stofzuiger mee voor de veiligheid. Beneden aangekomen niets te zien, dus terug naar boven. Ineens hoor ik het geluid wéér... Ik zwaai de deur van de kamer van mijn ouders open en jawel....ze waren druk bezig met de liefde bedrijven ;) .... Heb de dag erna wel gezegd dat ze iets aan hun conditie moesten doen!
quote:sisa schreef op 07 december 2011 @ 19:42:

[...]





Dit heb ik ook gedaan, echt precies hetzelfde verhaal! Zat helemaal vast aan alle toeters en bellen dus toen maar alle apparatuur ondergekotst. Vervolgens liep de bevalling uit op een spoedkeizersnede (was er niet op voorbereid dus niet nuchter). Toen ik bijkwam na de operatie zei ik tegen de operatieassistente in opleiding: 'ik voel me echt heel misselijk hoor' zij: 'ja, dat hoort er bij' ik: 'nee, echt heeeeel misselijk, moet echt overgeven hoor' zij weer: 'ja hoort erbij'. Ok, dan geen kotsbak: heb alles over haar heen gespuugd. Fijne vuurdoop voor haar ooh, er komt een herinnering terug die ik verdrongen had. Ik moest bevallen en moest onverwacht naar het ziekenhuis. Dus met weeën in de auto (vreselijk). De vk had gezegd dat we bij de SEH naar binnen moesten. We komen daar, ik en mijn man stappen uit en mijn schoonvader die reed, zou de auto wegzetten. Mijn man praat nog even met zijn vader en ik sta tussen twee weeën in te wachten bij de deur van de SEH. En ik wordt me toch een partij misselijk! ik kon niet anders dan alles maar in de bosjes uit te spugen, recht voor het grote raam van de wachtruimte. Toen kon het me niks schelen, maar later schaamde ik me toch behoorlijk.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha leuk topic!!!!!



1. In een volle apotheek staan, ik trek het receptje uit mijn tas en mijn tampons vallen op de grond...

2. In een McDonalds in Oxford naar de wc gaan, ik vond de deur al zo vreemd, maar goed gewoon op slot gedaan. Het was een hele grote lange wc, dus ik zit achterin dat hok op de wc, trekt iemand de deur open!!!! Dus ik gillen : EXCUSE ME !!!!!!!

3. Toen ik 16 jaar werd een leuke verjaardag gehad maar ` s nachts moest ik overgeven door een vettig stokbroodje. Helaas sliep ik op zolder en de badkamer op de 1e verdieping werd verbouwd, dus moest ik helemaal naar beneden naar de wc. Natuurlijk kotste ik zo over de trap naar beneden en ook nog eens voor de wcdeur..... Arme papa en mama ;) en het heeft nog maanden zuur geroken in de gang (vloerbedekking op de trap...)

4. op de middelbare school zo erg ongesteld zijn dat ik thuis pas ontdekte dat ik ontzettend doorgelekt was en mijn hele groene broek aan de achterkant een grote donkere plek had en ook een keer in een witte broek, toen maar snel een vest om mijn middel geknoopt.

5. In de bus opstaan om uit te stappen en vervolgens van de verhoging vallen, dus languit in de bus vallen.... wel ontzettend mijn enkel verzwikt en het was 2 weken voor mijn bruiloft...



Ben nog aan het denken, maar ik heb vast nog veel meer gênante dingen....
Alle reacties Link kopieren
6. Bij mijn toenmalige vriendje geslapen en samen gedoucht. Heb ik mijn string op de grond van de badkamer laten liggen. En zijn moeder maakte dus elke zondag als wij gedoucht hadden de badkamer schoon. Vind ik later op ons bed mijn string terug....
Alle reacties Link kopieren
Nummer 1 en 6 zijn toch niet genant??



Ik trek ook weleens iets uit mijn tas, waarbij er een tampon meekomt en op de grond valt. Nou, die pak ik op en stop ik weer in mijn tas.



En iedereen draagt ondergoed, wat is er genant aan strings?
Alle reacties Link kopieren
@ Nokiafan, dat was toen wel heel gênant hoor!!!!



7. pas nog meegemaakt: ik loop de AH in en voor mij rijdt een meisje in een elektrische rolstoel. Op een gegeven moment sta ik met een mandje en mijn man bij een schap en ik zie dat meisje in die rolstoel achter een man die met zijn karretje de gang blokkeert. Dus ik zeg tegen die man dat er iemand door wil dus ik schuif zijn kar opzij. Zegt die man: Uhm, dat is mijn dochter.



AAAAAH!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste: wat een hilarisch topic!



Ik heb helaas ook wel wat genante dingen meegemaakt;



Ook een keer doorgelekt op school, en kwam er pas achter toen de hele klas mij uitlachte...



Ik had een her-examen en die MOEST ik halen, op van de zenuwen ging ik met de bus naar school. Ik was super misselijk, en nét bij de halte waar ik uit moest stappen moest ik overgeven! De hele stoel voor mij zat onder! Maar toch moest ik uitstappen om dat examen te maken. Vreselijk vernederend! En die arme mensen die het op moesten ruimen!



Het blijven hangen met je hak, en vervolgens op je gezicht gaan is mij ook al heeeeeeel vaak gebeurd!



En zo nog wel meer genante dingen....
Alle reacties Link kopieren
oh ja , ik heb een keer met mijn naaldhak vast gezeten in de straat, op zaterdagavond voor het raam van de shoarma tent, ik liep dus verder en mijn pump bleef staan...kon ik met een blote poot terug lopen om mijn pump uit de tegels te trekken...iedereen keek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven