Penismassage

13-04-2007 22:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik heb op internet gezocht, maar kon er geen info over vinden in de vorm van een filmpje.

Ik wil mijn man graag een penismassage geven, lekker lang en langzaam en dat hij dan steeds net niet komt, om hem dan uiteindelijk lekker explosief in mijn kutje klaar te laten komen.

Wie heeft er ervaring met zo'n soort massage en heeft wat do's en dont's voor mij??

Wie heeft er zowieso ervaring met erotische massage. Ik wil nl ook wel eens samen met mijn man lekker sexueel gemasseerd worden...



Velda.
Alle reacties Link kopieren
do:  veel glijmiddel :)

dont; eelt op je handen  :P
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een tijdje terug bij 'Beter in bed' een soort massage, mijn vriend is er wild van..

Je doet veel glijmiddel op je handen en zijn penis, en dan de je alsof je, je handen warm wilt wrijven, maar dan met zijn penis er tussen. Niet te hard, dan heb je ineens een knie tegen je neus aan
Alle reacties Link kopieren
hoi,



ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat leuke tips.

Zelf heb ik een keer iets opgezocht over erotische massages. Daar stond ook bij dat je met de kom van je hand rond de eikel kunt draaien, net alsof je een sinaasappel uitperst zeg maar....dit moet je wel niet te hard doen.

Mijn vriend vindt het een heel apart gevoel maar ook erg gevoelig!
Alle reacties Link kopieren
trek zn voorhuid zoveel mogelijk naar achter en masseer zn eikel met olie, maak een soort aftrekbeweging alleeen op zn eikel, je zal zien dat hij gaat kreunen van genot
Alle reacties Link kopieren
Hoi Velda,



ik geef cursus in erotische massage en weet verschillende penisgrepen.

Maandag komt bij vrouwonline.nl een penis-spezial waar je filmpjes kunt zien hoe ik sommige van de grepen toepas.

Via de filmpjes is het wat duidelijker alsof je in boekjes tekeningen ziet die wat moeilijk te begrijpen zijn.



Groetjes Tania
Alle reacties Link kopieren
trek zn voorhuid zoveel mogelijk naar achter en masseer zn eikel met olie, maak een soort aftrekbeweging alleeen op zn eikel, je zal zien dat hij gaat kreunen van genot






Olie is af te raden omdat de penis door de olie gevoelloos kan worden,

gebruik glijmiddel of massagemelk zonder parfum.



Groetjes Tania
Alle reacties Link kopieren
:) Wat goed dat er een special over komt!!! Staat genoteerd in mijn agenda, bedankt.



Velda.
Alle reacties Link kopieren
Beste Veldana,



Laten we er nou ook weer niet te ingewikkeld over doen. Het enige wat ik je afraadt, is het kneden van de balzak, omdat dat erg pijn doet.

Dat je piemel gevoelloos zou worden van olie? Nog nooit iets van gemerkt.

Verder gewoon aan je vriend vragen wat lekker is.
Alle reacties Link kopieren
oh dus olie maakt gevoelloos.....ik heb al vaker gewoon massageolie gebruikt, ik vind dat glijmiddel vaak aan het einde zo gaat plakken, massageolie trekt tenminste mooi in de huid. Maar als het gevoelloos maakt is het natuurlijk ook niet meer zo handig :S Ik vind het ook leuk dat er nu een special over komt...ik ga zeker kijken
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed idee die special, ga zeker kijken!!! Kan wel wat nieuwe techieken gebruiken
Alle reacties Link kopieren
hi,



ik ben op vrouwonline.nl geweest en heb gezocht naar de penis special...maar nog niets gevonden. wordt dat er later opgezet ofzo??? Ik ben eigenlijk wel benieuwd :P
Alle reacties Link kopieren
Niet zo ongeduldig Rainbow, de dag duurt nog 4 uur... :D
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



het staat nog niet online, word weer een par dagen uit gesteld.

Ik laat het weten als het online staat.



Groetjes Tania
Alle reacties Link kopieren
MIjn vriend vind dit enorm geil. Ik smeer zijn penis in mijn veel glijmiddel en ga dan over zijn toompje heen met mijn duim als ik hem aftrek. Dit is ook supergeil als je hem gaat pijpen. Hem dan vooral aankijken als je hem pijpt.

Lekker met je tong erover heen gaan over zijn toompje als  dat je lukt.



Hier kun je vinden waar het toompje bevindt,mocht je dat niet weten

http://www.sexwoordenboek.nl/toompje.html



Ook lekker is om heel zachtjes met je vingers over zijn hele penis te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip, het toompje ken ik wel!



Nog even over de site vrouwonline: ik kan daar echt helemaal niets vinden over penismassage, wie wel en waar staat het dan?
Alle reacties Link kopieren


Bedankt voor de tip, het toompje ken ik wel!



Nog even over de site vrouwonline: ik kan daar echt helemaal niets vinden over penismassage, wie wel en waar staat het dan?






lees even terug naar boven...daar staat dat het nog een paar dagen duurt...ja ik was ook nieuwsgierig maar ja nog even wachten he.



Heeft iemand anders verder nog tips???
Alle reacties Link kopieren


Ik zag een tijdje terug bij 'Beter in bed' een soort massage, mijn vriend is er wild van..

Je doet veel glijmiddel op je handen en zijn penis, en dan de je alsof je, je handen warm wilt wrijven, maar dan met zijn penis er tussen. Niet te hard, dan heb je ineens een knie tegen je neus aan
en de variant daarop: draaiende bewegingen maken met je handen over de eikel, alsof je gehaktballetjes staat te draaien .

Of met twee handen boven elkaar aftrekken.

Of variant daarop: tegengestelde bewegingen met je handen boven elkaar, alsof je een handdoek uitwringt. (voorzichtig natuurlijk!!;))

Vindt ie heeeeerlijk!!!!

Wees gewoon een beetje creatief en probeer wat uit.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Het penisspecial staat nu eindelijk online !

www.vrouwonline.nl/seksrelatie/penisspecial/

Veel informatie over de penis, en een klein filmpje hoe ik sommige grepen voor de penismassage toepas.

Kijk onder de rubriek Massage Workshop.

Groetjes Tania
Alle reacties Link kopieren
Wel een grappige special. Alleen het alfabetgedeelte vind ik nogal omslachtig om aan te klikken. Handiger was geweest gewoon alle items onder elkaar te zetten zodat je alleen hoeft te scrollen.



Tania, leuk workshopfilmpje. Wel een paar leuke tips gezien :D!!
Alle reacties Link kopieren
Het penisspecial staat nu eindelijk online !

www.vrouwonline.nl/seksrelatie/penisspecial/

Veel informatie over de penis, en een klein filmpje hoe ik sommige grepen voor de penismassage toepas.

Kijk onder de rubriek Massage Workshop.

Groetjes Tania
Hoi Tania!

Nou, goede info, ik ga zo snel mogelijk met de opgedane kennis aan de slag, ook even op jouw website gekeken en misschien komen mijn man en ik een keer langs voor een cursus....eerst toch een drempel over...



Groetjes Velda
Alle reacties Link kopieren


Ik zag een tijdje terug bij 'Beter in bed' een soort massage, mijn vriend is er wild van..

Je doet veel glijmiddel op je handen en zijn penis, en dan de je alsof je, je handen warm wilt wrijven, maar dan met zijn penis er tussen. Niet te hard, dan heb je ineens een knie tegen je neus aan



Dat heb ik ook gezien en (omdat we glijmiddel in huis hadden) meteen uitgeprobeert, hij vond het geweldig. Dat kwam volgens mijn  voornamelijk door al dat glijmiddel!
Alle reacties Link kopieren




quote: poppo reageerde



Ik zag een tijdje terug bij 'Beter in bed' een soort massage, mijn vriend is er wild van..

Je doet veel glijmiddel op je handen en zijn penis, en dan de je alsof je, je handen warm wilt wrijven, maar dan met zijn penis er tussen. Niet te hard, dan heb je ineens een knie tegen je neus aan

Dat heb ik ook gezien en (omdat we glijmiddel in huis hadden) meteen uitgeprobeert, hij vond het geweldig. Dat kwam volgens mijn  voornamelijk door al dat glijmiddel!

Alle reacties Link kopieren




quote: Aster025 reageerde





quote: poppo reageerde



Ik zag een tijdje terug bij 'Beter in bed' een soort massage, mijn vriend is er wild van..

Je doet veel glijmiddel op je handen en zijn penis, en dan de je alsof je, je handen warm wilt wrijven, maar dan met zijn penis er tussen. Niet te hard, dan heb je ineens een knie tegen je neus aan

Dat heb ik ook gezien en (omdat we glijmiddel in huis hadden) meteen uitgeprobeert, hij vond het geweldig. Dat kwam volgens mijn  voornamelijk door al dat glijmiddel!





Hoi Aster,

er is nog een heel lekkere, precies het zelfde principe maar nu alleen bij de eikel, heel langzaam met je handpalm tegenover elkaar kan wrijven
.;)
Alle reacties Link kopieren
He



Dit is niet echt een massage maar ik heb weleens gehoord van een kennis. Als je een bepaald likeurtje hebt gedronken volgens mij was het pepermuntlikeur en daarna een hem pijpt dat dit een enorm genot moet geven. Zelf heb ik er nog geen ervaring mee en ik weet ook niet meer zeker of dit pepermuntlikeur was geweest. Dus heeft hier ook iemand ervaring mee gehad?



Gr. Davina

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven