2ehands designer kleding online aanbieden - waar?
vrijdag 2 december 2011 om 18:01
Ik heb jaren geleden een Chanel jasje geerfd van een tante. Amper gedragen en het is niet echt mijn stijl. Nu wil ik het graag online verkopen. Op marktplaats deed het niets, maar dat is waarschijnlijk ook niet de markt ervoor.
Nu wilde ik het verkopen via designer-vintage.com, maar die vragen 15 euro en dat wil ik niet betalen.
Wie heeft nog een tip voor een online gratis site voor 2ehands designer kleding.
Thanks!
Nu wilde ik het verkopen via designer-vintage.com, maar die vragen 15 euro en dat wil ik niet betalen.
Wie heeft nog een tip voor een online gratis site voor 2ehands designer kleding.
Thanks!
vrijdag 2 december 2011 om 18:02
http://www.glamour.nl/det ... ampaign=Glamour%2BTraffic
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 2 december 2011 om 18:05
http://www.2ndhandbrand.nl/verkopen.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 2 december 2011 om 18:33
quote:sondra_74 schreef op 02 december 2011 @ 18:01:
Ik heb jaren geleden een Chanel jasje geerfd van een tante. Amper gedragen en het is niet echt mijn stijl. Nu wil ik het graag online verkopen. Op marktplaats deed het niets, maar dat is waarschijnlijk ook niet de markt ervoor.
Thanks!Vragen ze echt 15 euro voor een echte Chanel?? Die zijn gek!
Thanks!Vragen ze echt 15 euro voor een echte Chanel?? Die zijn gek!
vrijdag 2 december 2011 om 18:44
vrijdag 2 december 2011 om 18:52
vrijdag 2 december 2011 om 19:23
quote:sondra_74 schreef op 02 december 2011 @ 18:52:
[...]
Nee joh, die 15 euro moet je betalen om uberhaupt iets te mogen verkopen op je site. Dus eerst betalen, terwijl je nog niet weet of je wel iets verkoopt. Snappie?
Ik snap.
Heb zelf geen ervaring met het verkopen van kleding, dus sorry dat ik nogal blond overkwam.
Thanks
[...]
Nee joh, die 15 euro moet je betalen om uberhaupt iets te mogen verkopen op je site. Dus eerst betalen, terwijl je nog niet weet of je wel iets verkoopt. Snappie?

Ik snap.
Heb zelf geen ervaring met het verkopen van kleding, dus sorry dat ik nogal blond overkwam.
Thanks