Iemand ervaring met Acupunctuur bij PMS??
zondag 28 augustus 2011 om 17:32
Ja, ervaring mee. Uitstekend bevallen - ben klachtenvrij. Heb jaren geleden al eens een paar behandelingen gehad (7) en ben toen 3 jaar klachtenvrij geweest (kan ook 5 jaar zijn geweest... ). Daarna weer behandelingen gehad - 9. Dat was vorig jaar. Helemaal klachtenvrij en sindsdien laat ik een paar behandelingen per jaar uitvoeren.
Heb jaren zware PMS gehad (PMDS; niet 1 week PMS in de zwaarste vorm, maar 3 volle weken). Het is best heftig om te ontdekken dat het ook anders kan
Heb jaren zware PMS gehad (PMDS; niet 1 week PMS in de zwaarste vorm, maar 3 volle weken). Het is best heftig om te ontdekken dat het ook anders kan
zondag 28 augustus 2011 om 21:24
Hai Septembergirl en Lizzl, bedanktvoor jullie reacties wat me tegenhoud zijn de kosten ik krijg niet alles vergoed volgens mij, en wat me ook tegenhoud dat ik ook wel goede dagen heb dus denk tja is het wel te verhelpen die hormonen moeten toch elke maand door je lichaam heen...
Maar ik weet t niet het is zowiezo wel goed voor de balans.
Ik ben ook een gevoelig persoon kan het ook aan liggen, maar het is na mijn 30 ste erger geworden.
Bedankt idd voor elke info. groetjes Jannigje
Maar ik weet t niet het is zowiezo wel goed voor de balans.
Ik ben ook een gevoelig persoon kan het ook aan liggen, maar het is na mijn 30 ste erger geworden.
Bedankt idd voor elke info. groetjes Jannigje
zaterdag 10 september 2011 om 09:19