Tekst op muur kinderkamer

14-02-2008 15:24 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Wil graag een leuk gedichtje op de muur van de babykamer zetten. Of eventueel groot de naam van de baby met daaronde de geboortedatum.



Heeft iemand dat misschien ook gedaan en hoe dan?? Probeer grote sjablonen te vinden in hobbyzaken, maar die hebben ze niet. Heb ook wel wat sites gevonden waar ze stickers hadden.



Iemand van jullie een idee??
Alle reacties Link kopieren
Beamer en dan je tekst eronder leggen, kan je het over schilderen.
Of zelf mooi lettertype uitprinten op dik papier en dan uitknippen, en dat als sjabloon gebruiken!

Maar als je een beamer hebt is dat veel handiger!
Alle reacties Link kopieren
Kan je huren



http://www.beamerhuren.nl/?gclid=CKfXqtDyw5ECFQdTEgodmTeuDg
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook met een ouderwetse diaprojector of een overheadprojector
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan natuurlijk ook. Ik ga ooit in de toekomst de kinderkamer zelf schilderen. Gelukkig ben ik gezegend met tekentalent en een vaste hand, maar vind de beamercreaties altijd best leuk eruit zien.



Diaprojoctors(en?) bestaan die nog? Hahaha doet me aan vroeger denken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet vrij regelmatig sjablonen op de muur.

Ik print en knip ze uit (op gewoon papier zelfs, dikker is misschien beter) en dan ga ik 'stempelen' met het uiteinde van een ronde roller. Vaak ook nog een stuk goedkoper en bij mij gaat dit altijd prima.

Als je verschillende kleuren wilt gebruiken kun je bijvoorbeeld witte muurverf mengen met oude restjes verf.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een sticker bestellen van www.fraaifraai.nl, vind ik wel zo gemakkelijk ;).
Bij babygrafix.be kun je van je geboortekaartje een A3 print bestellen, voor maar 10 euro (okee, de kaartejs zijn duur genoeg X-D). Omdat het kaartje van Jommetje een soort logo was, staat het heel mooi op een poster.
Alle reacties Link kopieren
2xbelle schreef op 14 februari 2008 @ 15:24:

Hallo



Wil graag een leuk gedichtje op de muur van de babykamer zetten. Of eventueel groot de naam van de baby met daaronde de geboortedatum.



Heeft iemand dat misschien ook gedaan en hoe dan?? Probeer grote sjablonen te vinden in hobbyzaken, maar die hebben ze niet. Heb ook wel wat sites gevonden waar ze stickers hadden.



Iemand van jullie een idee??
Leuke stickers voor de kinderkamer kun je ook kopen op www.kidsmatters.nl

Je kunt er ook teksten of namen bestellen, en ze hebben nog veel meer leuke dingen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Of kijk op www.woordsticker.nl die verkopen ook allemaal leuke teksten die je op de muur kunt plakken en dat tegen een super prijsje



groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven