Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
Ik deed kinderwerk en had die dag een rok met panty aan en daaronder een string en moest naar de wc. Toen ik terugkwam passeerde ik een leider van een andere groep en die zei dat het aan de achterkant niet helemaal goed zat, of iets in die richting. Bleek dat mijn rok voor de helft in mijn panty zat en je dus zo mijn string kon zien! (Was overigens wel blij dat hij me er op tijd op attendeerde en hij dus de enige was die het zag, was al erg genoeg)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar jaar terug in mijn slaap in het bed van mijn vriendje geplast. Ik had nog nooit in bed geplast, ook als kind niet, en toch werd ik opeens wakker in zo´n natte plek... ik schaamde me zo verschrikkelijk, ik heb huilend zijn bed verschoond terwijl hij me probeerde te troosten en zei dat het kon gebeuren en dat het niet zo erg was, de lieverd.

Het is daarna gelukkig nooit meer voorgekomen, dus waar het nou aan gelegen heeft... inmiddels wonen we samen en slaap ik elke nacht in datzelfde bed
quote:nibbi schreef op 07 december 2011 @ 13:34:

Mooi topic dit! Hier nog een verhaal:



Tijdens mijn bevalling (in het ziekenhuis) ging de dokter voelen hoe ver ik was. Ik bleek al veel ontsluiting te hebben en mocht naar een kraamsuite om te gaan bevallen. De vliezen zouden ook gebroken worden, die stonden volgens de dokter al helemaal strak omdat het hoofdje van het kind er tegenaan duwde. Eenmaal aangekomen op de kraamsuite kreeg ik ineens een perswee die ik niet kon tegenhouden. En toen braken de vliezen en lanceerde ik - flats! - het vruchtwater. Het zat overal en de aanwezige verpleegster staarde met open mond naar de natte muur, kast en vloer. Toen de dokter binnenkwam zei ze nog "kijk uit, het is hier glad!". Gelukkig kon ik me er op dat moment niet druk om maken, had wel andere dingen aan m'n hoofd...







Hier, voor jou:



Alle reacties Link kopieren
Als ik drink kan dat wel eens een rare uitwerking hebben op mijn darmen. Daarnaast slaap ik in beschonken toestand nogal onrustig. Op een avond dus ook. Ik had een leuke vent mee naar huis genomen en ik werd gewoon een paar keer wakker van mijn eigen scheten Ik weet niet of hij het ook heeft gehoord maar ik ben bang van wel..

Dit is me overigens nog een keer in nuchtere toestand overkomen bij een date omdat ik het zo had ingehouden dat het er tijdens mijn ontspannen slaap uit kwam... Zeer genant haha!
Alle reacties Link kopieren
8. ik ben elk jaar Zwarte Piet en heb daar ook mijn man leren kennen. Een paar jaar geleden waren er ook acrobaat Pieten en de begeleider was een gymleraar (jonge vent) die bij het afsminken in zijn wasbordje door de zaal liep. En wij vrouwen kwijlen natuurlijk en oh wat vond ik het jammer dat hij er vorig jaar niet meer bij was!

Dit jaar weer acro pieten en jawel hoor, HIJ was er weer bij. Ook op de dag dat ik Piet was, *jubel*. Komen we terug in de zaal om af te smicken, was hij al klaar en aangekleed!!! Toen hij weg was, hebben wij vrouwen eens lekker over hem en zijn wasbordje gepraat.... (man zuchten natuurlijk 'nee he, jullie soppen nu al op jullie stoel')



Dus ik sta vorige week in het Pietenhuis met mijn man (geen Piet) en daar loop die lekkere acropiet voorbij. Komt de vriendin van mijn moeder (ook altijd piet maar nu ook in haar normale gedaante), loop naar hem toe en zegt: Wanneer ga jij je omkleden, want zij (wijst naar mij) heeft vorige week je wasbordje gemist!!! AAAAAHHH!!!!



Mijn man kwam niet meer bij en die acropiet zei: Goh ik wilde even gaan afkoelen buiten maar krijg het nu alleen nog maar warmer....
Alle reacties Link kopieren
Overgegeven in het zwembad. Was tijdens zwemles op de basisschool dus long time ago! (gelukkig!!!) Maar zal het nooit vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn de beste topics altijd! Ik lach me stuk Zal zelf ook een bijdrage doen:



Heb ook een keer echt heel erg moeten kotsen in het vliegtuig. Het erge was; ik was aan het werk. Er stond een enorme rij voor de toiletten, en ik voelde dat ik heel nodig moest kotsen. Ik greep naar de eerste plastictas die voor handen was en die heb ik vervolgens in de pantry helemaal vol gespuugd. Voor het oog van passagiers. Zo erg. Na de landing met uitstappen heb ik dat nog eens even dunnetjes over gedaan.



Toen ik een jaar of 19 was ging ik naar Italië om daar een aantal maanden op een camping te werken. Hartstikke spannend toen. De eerste nacht ging ik naar het sanitairblok om te douchen, tanden poetsen etc. Lenzen uitgedaan. En het erge was...ik kon de weg niet meer terug vinden. Het was donker, ik kende de camping niet en zonder mijn lenzen ben ik zo blind als een paard (-5). Het was een enorme camping (zo eentje met 4 zwembaden), en ik kon het gewoon écht niet vinden. Ik kon wel janken. Met als klap op de vuurpijl dat ik languit op m'n waffel ging omdat ik een stoeprandje over het hoofd had gezien Uiteindelijk echt een toptijd gehad daar hoor!



Nog een leuke; uit het zwembad klimmen en vervolgens een heel bloedspoor trekken omdat je ongesteld bent. Iemand anders had de tegels voor me schoon gespoeld, heel lief.
Alle reacties Link kopieren
Mijn blunder is vies en klinkt heel ordinair, terwijl ik echt wel door de grond kon zakken.



Tijdens een van de eerste keren dat ik met mijn vriend naar bed ging, ging ik hem pijpen. Terwijl hij meer en meer opgewonden werd, bewoog hij zijn bekken op en neer. Op een of andere manier schoot dat bij een stoot verkeerd, verslikte ik me en gaf ik wat over. Over zijn penis en buik heen. Zalmpasta. Man, ik kon wel huilen.
oooh ieuw
Alle reacties Link kopieren
Ok, dit topic is voor mij gemaakt

Ik maak iedere week wel iets genants mee, maar kan me gelukkig niet alles meer herinneren:



- Op een werkplek snapte ik écht niet dat een collega daar werkte, aangezien wij allemaal aan harde eisen moesten voldoen en zij had dat echt niet. Ik bespreek dat uitgebreid in de kantine (met de groep waar we altijd mee pauzeerden), staat opeens een andere collega stieke te wijzen: stond die bewuste collega er naast...

- Op de middelbare school helemaal smoor (al jáááren) en er was ruzie voor de school mét die bewuste jongen. Ik geloof dat de hele school stond te kijken. Ik fietste dus ook langs met mijn tong op mijn knieën. Gevolg: ik knal keihard met mijn fiets tegen een ander meisje op waar ík al jaren ruzie mee had. Wat dus resulteerde in heel veel gevloek en gescheld vanuit haar kant... Zelfs die andere ruzie viel stil om te kijken. Ik was verbaal nog niet zo goed, dus begon ook nog te huilen (nu kan ik er wel om lachen).

- Sex met eerste vriendje gehad op zaterdagavond, vervolgens even snel naar huis want zondagmiddag zou de verjaardag van de oudste broer zijn. Kom ik daar zondagmiddag weer aan hangt mijn beha (toen nog maat G) op aan de woonkamerlamp... die was ik dus vergeten....

- Inderdaad door de stad lopen op pumps, waarvan 1 opeens compleet vast zit tussen 2 tegels. We kregen hem er niet meer uit

- Ijsje gehaald, al lopend op aan het eten langs allemaal terrasjes. Ik lik er weer aan en vervolgens valt het bolletje in mijn decollete (dat was al lachwekkend) maar ik bukte dus ook nog voorover om het eruit te 'lepelen', vergetend dat ongeveer 150 man mij konden zien

- In een of andere 'over de kop gaande' kermisattractie keihard aahhh ahhhh oeehhh aaahhhh geroepen(opgewonden sexgeluiden maak ik schijnbaar bij alles ), maar er hing dus een microfoontje in... (dat wist ik niet)...

- veter die om de trapper van de fiets draaide... ik kon écht niet met links afstappen, dus heb me moeten laten vallen

Zag volgens mij erg stom uit..



Zo kan ik eigenlijk nog wel uren doorgaan....



Maar de meest genante was eigenlijk in een pretpark: ik zie een verhoging over het oog, val met een been aan de ene kant eraf, en met mijn borst óp de verhoging. Vervolgens wisten ze bij de EHBO niet echt hoe ze moesten reageren toen ik zei dat ik pijn aan mijn borst had....
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=10628503,noline]Dove schreef op 08 december





Toen ik een jaar of 19 was ging ik naar Italië om daar een aantal maanden op een camping te werken. Hartstikke spannend toen. De eerste nacht ging ik naar het sanitairblok om te douchen, tanden poetsen etc. Lenzen uitgedaan. En het erge was...ik kon de weg niet meer terug vinden. Het was donker, ik kende de camping niet en zonder mijn lenzen ben ik zo blind als een paard (-5). Het was een enorme camping (zo eentje met 4 zwembaden), en ik kon het gewoon écht niet vinden. Ik kon wel janken. Met als klap op de vuurpijl dat ik languit op m'n waffel ging omdat ik een stoeprandje over het hoofd had gezien Uiteindelijk echt een toptijd gehad daar hoor!



.



haha, heb dat werk ook gedaan! Ik heb niet eens lenzen,maar nadat ik van de wc terug wilde lopen, liep ik helemaal verkeerd in het donker. Voor mijn gevoel duurde het uren voordat ik weer bij mijn tent was..



Toen ik op de basisschool zat en gymles had, gingen we een oefening doen met de ringen...

Heen en weer slingeren met de ringen en op een gegeven moment vond ik het eng en de leerkracht gaf aan dat ik langzamer mocht en mezelf los moest laten. Maar mijn handen zaten helemaal verstijfd en ik kon mezelf gewoonweg niet loslaten. De kinderen in de klas lachen natuurlijk. Uiteindelijk heeft de leraar mijn vingers van de ringen moeten lospeuteren. Schaamde me heel erg!
Zuslief en ik zaten verstopt. Dus kwam ik op het briljante idee om laxeerthee te drinken. Bij mij werkte het niet, echter bij zuslief werkte het zo goed dat ze onderweg naar het met een bezweet hoofd de bus uit moest en ergens in een restaurant naar het toilet moest. Hevige diaree.
Als kind tijdens het verstoppertje spelen moest ik van de spanning altijd poepen.





Tijdens tikkertje heb ik wel eens van schrik een scheet gelaten oh wat genant als je dertien bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat in de eerste klas (nu groep 3), en we waren klassikaal aan het lezen. We zaten in groepjes, en ik zat met m'n rug naar de juf. Op een gegeven moment merkte ik dat ik een bloedneus had. Maar ik was een kind dat absoluut niet graag in de belangstelling stond, dus ik durfde niks te zeggen. Ik probeerde het bloeden te stoppen met mijn hand, wat niet lukte. Elke keer veegde ik het weg, maar het stopte niet.



Op een gegeven moment leek het gestopt. Ik helemaal opgelucht. Ik draaide me om, en de juf schrok zich finaal wezenloos. M'n héle gezicht zat onder het bloed, het leek wel of ik een zwaar ongeluk had gehad. De hele klas in rep en roer.



Stond ik tóch nog in de belangstelling........
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er ook wat van....



Ik was op vakantie en ik zat te flirten met de aantrekkelijke barman. Opeens voelde ik dat ik ontzettend nodig moest poepen, maar ik had geen zin om naar het appartement terug te gaan, dus ik vroeg of ik even naar het toilet van het personeel mocht.

Dat mocht. Ik moest zo ontzettend nodig dat ik blij was dat ik het kwijt was en toen.... spoelde het toilet niet door!! Wat ik ook probeerde!! Het rook verschrikkelijk want ik had erwtensoep gegeten. Ik durfde de wc niet uit te komen, maar uiteindelijk een berg wc papier erop gegooid en toch uit het toilet gekomen. Ben benieuwd wie dat toilet heeft schoongemaakt en of ze erachter zijn gekomen dat ik het was!
Alle reacties Link kopieren
Hm de enige die ik zo snel kan bedenken is dat ik op een date per ongeluk, écht geheel perongeluk kauwgom uit m'n mond liet vallen. Tot op de dag van vandaag weet ik niet hoe ik dat heb gedaan, maar 't is gebeurd. Nu kan ik er wel om lachen, maar toen dacht ik echt.. kut!
Alle reacties Link kopieren
Na een flink avondje stappen ging ik om 7 uur in de ochtend dronken slapen. Ik had vanalles door elkaar gedronken, maar het was zó gezellig. De volgende dag had ik met een vriendin afgesproken om bij haar thuis te gaan koken.



Ik werd op weg naar haar toe in de metro opeens heeeeel misselijk. Ik ben bij een halte uitgestapt en naar een prullenbak gerend daar heb ik voor de camera een partij staan kotsen. Daarna weer in de metro gestapt. Bij die vriendin thuis uiteindelijk niets gegeten, want ik moest elke 5 minuten weer kotsen. Naar huis in de taxi en uiteindelijk naar de taxichauffeur gegild Stop hier maar!!! Nog maar net buiten en ja hoor op straat gekotst....



Daarna nooit weer zo veel gedronken
Alle reacties Link kopieren
Ik zat te wachten in de lobby van het hotel voordat we naar het vliegveld zouden gaan voor een zeer lange vlucht. Ik moest nodig naar de wc maar vind dat niet zo prettig in openbare gelegenheden. Omdat het toen was of over een uur of 12 pas (in het vliegtuig wil ik al helemaal niet gaan) wilde ik zo snel mogelijk klaar zijn. Dus, vlug, vlug, afvegen, doorspoelen. En ik kijk achterom.. Heb ik het in mijn haast op de bril gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Chipper schreef op 08 december 2011 @ 21:44:

Ik kan er ook wat van....



Ik was op vakantie en ik zat te flirten met de aantrekkelijke barman. Opeens voelde ik dat ik ontzettend nodig moest poepen, maar ik had geen zin om naar het appartement terug te gaan, dus ik vroeg of ik even naar het toilet van het personeel mocht.

Dat mocht. Ik moest zo ontzettend nodig dat ik blij was dat ik het kwijt was en toen.... spoelde het toilet niet door!! Wat ik ook probeerde!! Het rook verschrikkelijk want ik had erwtensoep gegeten. Ik durfde de wc niet uit te komen, maar uiteindelijk een berg wc papier erop gegooid en toch uit het toilet gekomen. Ben benieuwd wie dat toilet heeft schoongemaakt en of ze erachter zijn gekomen dat ik het was! Zul je altijd zien dat die aantrekkelijke barman de eerstvolgende was die het toilet bezocht
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn trouwfeest had ik mezelf echt in een gigantische jurk (strapless) gehesen, make up, haar alles helemaal perfect. Hele feest onwijs uit m'n dak gegaan en heerlijk gedanst. De film en foto crew kon zich helemaal uitleven.

Mijn avond was perfect... Tot ik de week daarop de foto's ging bekijken...

Bleek dat tijdens een bepaalde dansmove mijn borsten de vrijheid hadden opgezocht wat dus op foto was vastgelegd.

Oh wat voelde ik me rot over de video... (waar gelukkig net niets te zien is).
Alle reacties Link kopieren
quote:goldmember schreef op 23 november 2011 @ 17:24:

Whahahaha!! Ik heb weer vreselijk gelachen!!!

Er komt er nog eentje bij mij op:

Jaren geleden was ik op Gran Canaria. Mijn vriend was nog op t strand en ik ging alvast terug naar de kamer.

Maar hé, de sleutelkaart werkte niet, gebeurt wel vaker, maar goed toch irritant want de receptie was best ver.

Ik naar de receptie sleutel opnieuw laten activeren van kamer 12.

Ik naar kamer 12, floep, deur gaat open, en wat zie ik daar? Twee roodverbrande dikke Duitse 50 plussers die naakt op de bank tv aan t kijken waren!!!! Ik weet niet wie erger schrok! Zo gênant!

Ik snel terug naar de receptie, was mijn kamer nummer 11... Waren we de rest van de week ook nog buren... "Gutenabend"



OMG! Het lijkt wel of je de mensen naast je hebt gehad die ik op de Canarische Eilanden als buren had!

Lagen er ´s ochtends ook drankflessen bij ze voor de deur?
Alle reacties Link kopieren
O ja, schiet me nog een te binnen.



Tijdens een vakantie. We hadden een pauze op een parkeerplaats in Frankrijk en ik ging een stukje lopen op mijn teenslippers. Ik keek weer eens niet waar ik liep en ik schepte zo met mijn grote teen door de hondenpoep..... Echt heel vies!!!
Tijdens een date. Ik moest heel hard lachen en toen vloog er ineens een snottebel uit mijn neus.
Ik ( 38 weken zwanger toen) liep in de hema met een vriendin. Ik moest zo hard lachen dat ik in mijn broek plaste, ik heb keihard geroepen dat mijn vliezen gebroken waren, want voor mijn gevoel hoefde ik me dan niet te schamen.

Wat heeft het personeel raak gekeken toen ik 3 weken later nog rond liep met een duidelijk nog dikkere zwangere buik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven