Anders gevormde penis(sen)

17-12-2011 16:21 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via een chatsite kom ik regelmatig in kontakt met jongens/mannen welke ik in meer of mindere mate selecteer op aantrekkelijke afwijkende penissenvormen.



Lijkt wel of ik een uitzondering ben :-)
anoniem_143380 wijzigde dit bericht op 18-12-2011 07:15
Reden: Compactere tekst
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier over de extremere vormen van kromming, de meeste 'normale' pikken hebben een lichte kromming dus geen halve cirkel naar boven of naar beneden.

Een extreme kromming is maar in een enkel standje lekker, vaak geeft het een gevoel van aandrang om naar het toilet te moeten...
Alle reacties Link kopieren
Die waar ik het over had was geen halve cirkel... maar toch zeker wel een derde cirkel. Cirkeltje dan... klein ook nog.



Maar ik vond het dus wel een beetje zielig voor die man.



(Ik heb afgelopen week een pagina gezien met gebodypainte vagina's... heel grappig. Ik zit nu te bedenken dat je bij deze meneer ook leuk had kunnen bodypainten maar dan een plaatje met een banaan)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 17 december 2011 @ 18:49:

Die waar ik het over had was geen halve cirkel... maar toch zeker wel een derde cirkel. Cirkeltje dan... klein ook nog.



Maar ik vond het dus wel een beetje zielig voor die man.



(Ik heb afgelopen week een pagina gezien met gebodypainte vagina's... heel grappig. Ik zit nu te bedenken dat je bij deze meneer ook leuk had kunnen bodypainten maar dan een plaatje met een banaan)Ik heb vorigebweek kerstrecepten gezien Maar in het door jou beschreven banaantje heb ik geen trek :puke:
Klinkt echt zielig en hem dan ook nog willen laten zien...brrr

Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 17 december 2011 @ 18:37:

[...]



Hahaha nah, valt behoorlijk mee hoor . Van de 9 ben ik er 2 tegen gekomen.. En het doet alleen zeer bij doggy. Het is ook alleen een kromming naar opzij die zeer doet. Naar boven ofzo is fine.Ok, jij hebt voornamelijk partners met loshangende boxershorts gehad blijkbaar Kromming ontstaat naar mijn weten door type ondergoed. Kromming afhankelijk van hoe man zijn maatje meedraagt. Linksdragend of rechtsdragend. Ok, ik ben weg hier. Volg het wel om persoonlijk belang, krommingsgewijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven