Spinnen invasie

27-08-2011 02:35 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen aan het water en nu mijn ouders op vakantie zijn kom ik de deur amper nog uit!



Normaal zorgt mijn vader er altijd voor dat alles hier een beetje begaanbaar is maar nu ga ik 's avonds de hond uitlaten met zaklamp en paraplu.



We hebben een tuin voor het huis dus van daar waar je je auto parkeert is het zon 30 mtr naar de voordeur en het zijn helse meters.



De zaklamp is om de (naakt)slakken te ontwijken en de paraplu hou ik open voor me zodat ik niet met mijn giegel de spinnenwebben in loop!

En ooh, had ik al verteld dat ik gruwel van alle 2??



En nu zitten er dus ook min 4 redelijk grote spinnen in huis, op Google zie ik dat ze ook niet zomaar even doodgaan en zelf pakken durf ik echt niet!



Wie heeft de gouden tip, hoe krijg ik het hier zo goed als spin/slak vrij.



Overigens gaan het buiten niet om één spinnetje maar om tientallen grotere spinnen en de slakken zijn ook in grote getale aanwezig.



Gelukkig ga ik bijna verhuizen!
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor degenen wie het echt niet vinden kunnen maar spinnen en alle diertjes van zelfde formaat worden hier toch echt wel dood gemaakt hoor (en niet eens door mijzelf, ik kom niet in de buurt).



Sommige mensen vinden het aanstelleritis maar ik kan echt niets doen aan de angst (paniek). Therapie werkt ook niet bij iedereen helaas. En beter die spin weg dan ik een paniekaanval.



Als ik een spin zie haal ik er iemand bij (vrienden, buren, en om me dood te schamen ook mensen die langs mijn huis lopen). Het liefste wil ik dat ze hem doden maarja anders heel ver weg zetten is ook nog te doen.



Voor binnen heb ik eigenlijk maar 1 oplossing en dat is héél regelmatig schoonmaken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven