Welkom. Je laatste bezoek was dinsdag 22 mei 2012 11:30.
Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 30-12-2011 09:24.
- Soms heb ik met mijn partner anale seks, alleen gaat het niet helemaal zoals ik zou willen. Het doet namelijk geen pijn, alleen als ik eenmaal een orgasme heb gehad dan doet het wel pijn. Erg vervelend voor mijn man die dan nog geen orgasme heeft gehad en er dan mee moet stoppen.
Eerst dacht ik dat ik nog even moest wennen, maar we hebben het nu wel vaker gedaan en het probleem blijft. Iemand ideeën?F*ck the System
- Even wat andere handelingen doen zodat de boel weer een beetje ontspant?Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
- Hebben we al geprobeerd, bedankt voor de tipF*ck the System
- Zorgen dat hij als eerste komt???Lessons of life...
- Hoe kun je klaarkomen terwijl je anaal genomen word?
Er bestaat zoiets als vingers.quote:sirana90 schreef op 23 december 2011 @ 18:58:
Hoe kun je klaarkomen terwijl je anaal genomen word?Ah know`t, tha shunt
Vingeren?quote:sirana90 schreef op 23 december 2011 @ 18:58:
Hoe kun je klaarkomen terwijl je anaal genomen word?F*ck the System- Norma_jeane, misschien is het idd een goed idee dat je man als eerste komt.
Of misschien een ander standje tussendoor zodat je weer wat natuurlijk glijmiddel hebt en weer ontspant.Ah know`t, tha shunt - Al ooit klaar gekomen door anale penetratie? Wellicht dat het dan daarna
geen pijn meer doet?Geniaal, vrouwen komen niet alleen van venus - CW - Na een orgasme is het bij ook altijd veel te pijnlijk en moet ik stoppen. Daarvoor vind ik het heerlijk. Oplossing: zorgen dat hij eerder klaarkomt. Ik roep gewoon: je moet nú komen

- Het is geen hond hoor.
- Ah know`t, tha shunt
Hmm die ga ik eens proberen!quote:bloemetje77 schreef op 23 december 2011 @ 19:14:
Na een orgasme is het bij ook altijd veel te pijnlijk en moet ik stoppen. Daarvoor vind ik het heerlijk. Oplossing: zorgen dat hij eerder klaarkomt. Ik roep gewoon: je moet nú komen
F*ck the System- quote:sirana90 schreef op 23 december 2011 @ 18:58:
Hoe kun je klaarkomen terwijl je anaal genomen word?
Er zit maar een heel dunne want tussen de anus en de vagina en tussen de anus en de prostaat.
Misschien inderdaad dat hij eerder klaarkomt. Of het werk afmaken met mond of iets anders.
Nou, in deze specifieke situatie ontloopt het elkaar niet erg hoor...quote:willem1959 schreef op 23 december 2011 @ 19:39:
Het is geen hond hoor.
Hij luistert ook altijd...- ik was ook wel beniewd naar anaal, maar als het zeer doet als je een orgasme krijgt :-S... heb het nog nooit gedaan maar als je eerst clitoraal komt en daarna anaal doet om de pijn te voorkomen? weet nietof dat helpt?
just curiouszwartrood wijzigde dit bericht op 23-12-2011 20:01 met 11%
Vind ik zo n vies idee, afmaken met je mond na de anale sex :(quote:annelaure schreef op 23 december 2011 @ 19:46:
[...]
Er zit maar een heel dunne want tussen de anus en de vagina en tussen de anus en de prostaat.
Misschien inderdaad dat hij eerder klaarkomt. Of het werk afmaken met mond of iets anders.- Nee, erna! Dan zijn je spieren meer gespannen.Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Hee! Niet alles tegelijk willen he! Jij boefje Rustig op ontdekkinstocht blijven.quote:zwartrood schreef op 23 december 2011 @ 19:59:
ik was ook wel beniewd naar anaal, maar als het zeer doet als je een orgasme krijgt :-S... heb het nog nooit gedaan maar als je eerst clitoraal komt en daarna anaal doet om de pijn te voorkomen? weet nietof dat helpt?
just curiousVerbeter de wereld, begin bij jezelf!- ;-p
- Ga je gelijk over tot penetratie of maak je het eerst wat ruimer? Misschien dat je wat langer moet opwarmen? Maakt volgens mij ook wel verschil.Je gaat er niet van uit dat zo\'n wous alles maar gewoon wegkets wel dan?
- ik heb geen ervaring met anaal, dus ik kan je niet helpen...
mmm, ATM is toch wel geil :Pquote:ny-na schreef op 23 december 2011 @ 20:01:
[...]
Vind ik zo n vies idee, afmaken met je mond na de anale sex :(- Produceert jouw anus glijmiddel?
- @Altijdwat: Iedere anus produceert glijmiddel. Hoe denk je dat de stoelgang anders zo soepeltjes verloopt. Ook dan blijft de anus niet kurkdroog.
@norma_jeane: Als je klaarkomt, trekken je sluitspieren samen. Dus is het logisch dat het daarna pijn doet. Als je per se door wilt gaan met anale seks tot je man is klaargekomen, is het het beste even te wachten, en even iets anders te doen. Je moet het zo zien: je moet als het ware het voorspel (waarbij je je anus seks-klaar maakt) weer helemaal opnieuw doen. Dat hoeft bovendien helemaal geen straf te zijn, voorspel bestaat namelijk uit allemaal leuke handelingen.
Het kan ook zijn dat je kont gewoon niet geschikt is voor seks na een orgasme. In dat geval moet je partner (en jij ook) gewoon zijn zegeningen tellen dat hij uberhaupt een vriendin heeft die van anale seks houdt. Die vrouwen zijn n.l. in de minderheid. Je vriend moet zich dan "neerleggen" bij een andere manier van bevredigen: oraal, vaginaal of nog weer anders. Ook geen straf! Zorg er wel voor dat je de pik, als hij in je anus is geweest, eerst wast voordat hij weer in je mond of je vagina komt.
Shepherd
Net zo vies als na de vaginale seks inderdaad.quote:ny-na schreef op 23 december 2011 @ 20:01:
[...]
Vind ik zo n vies idee, afmaken met je mond na de anale sex :(