Friends with benefits...doen of niet?

08-12-2011 17:29 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er tig topics zijn over dit onderwerp..maar ik wil graag ervaringen horen over de afloop. Ik bedoel..een friend with benifit kan enorm leuk zijn natuurlijk. Maar ook ingewikkeld..zeker als je meer gaat willen of juist als je een leuke vent tegenkomt waar je meer mee wilt.



Waarom ik dit wil weten is om het volgende...Ik heb een beste vriend waar is lief en leed mee deel. We zijn beiden vrijgezel.

Hij is best aardig op te zien ;P en dat vind hij andersom ook.

Nu is het zo dat er de laatste tijd een spanning hangt..het is gewoon wachten tot er wat gebeurt. En ik zou het niet zo erg vinden.

Ik voel me super om mn gemak bij hem en het is alsof alles vanzelf gaat bij hem. Maar een relatie met hem zou ik niet zien zitten, de eigenschappen waar ik nu om kan lachen zou ik me waarschijnlijk aan gaan ergeren binnen een relatie.



Anyway..we hebben die spanning besproken en hij ziet het wel zitten om een friend with benefit aan mij te hebben.

Ik was hier niet afwijzend over maar heb wel mijn zorgen uitgesproken..want ik vind onze vriendschap het allerbelangrijkst.

Daarbij..als 1 van ons een relatie krijgt dan kapt het uiteraard..maar die nieuwe relatie staat er natuurlijk niet om te springen dat ik beste vriendjes blijf met hem terwijl ik sex met hem heb gehad.

Al met al...zie ik teveel beren op te weg of ben ik gewoon reeél ?



Hebben jullie een friend with benefit gehad en hoe zit dat nu met die vriendschap?



Thanks alvast!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn huidige vrouw had zo'n friend with benefits tot ze iets met mij kreeg. Nooit een probleem geweest tot hij ook een vriendin kreeg. Die had er meer moeite mee.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:noodles schreef op 18 december 2011 @ 19:22:

[...]





Bovenstaande is nu precies de reden dat ik mijn vroegere beste vriend nooit meer zie.

Wij waren al jaren vrienden, de spanning hing er altijd al, maar toen mijn relatie uit ging is het er toch een keertje van gekomen.

Voor ons was de lucht geklaard en onze vriendschap leek er niet onder geleden te hebben tot hij een relatie kreeg.

Zijn nieuwe vriendin accepteerde mij in eerste instantie als gewone vriendin van hem, totdat hij een keer vertelde dat wij ooit seks hadden gehad en vanaf dat moment trok ze mij niet.

Haar uitleg was dat jij mij al zo lang kende en wij elkaar door en door kenden, ze had mij nooit als een bedreiging gezien omdat zij weer iets anders met hem deelde (seks), maar nu bleek dat ik dat ook met hem ervaren had was dat ineens wel zo.



Ik zeg: niet doen!



Ik zeg: Waarom moet je dit soort zaken dan ook vertellen aan je nieuwe partner. Dat was voor haar tijd dus : None of her business.

Je bent toch niet verplicht je hele doopzeel te lichten of wel?
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Ik, als man zijnde, denk dat je gewoon kan kiezen om wel seks met elkaar te hebben, of niet.



Maar weiger het niet om de vriendschap te sparen, want het is m.i. niet de seks, maar het verlangen ernaar wat de doorslag geeft.



Als ik vrienden zou zijn met een vrouw (Wat me voor mijn persoon vrij onwaarschijnlijk lijkt: Ik geloof niet zo in dat platonische gedoe tussen single man en dito vrouw.) zou de vriendschap óók afgelopen zijn op het moment dat ik wel seksuele gevoelens voor haar zou krijgen, terwijl zij de boot zou afhouden.



Wanneer ik verlangens zou voelen, zou ik nooit meer kunnen terugkomen in de "just friends mode", of de vrouw in kwestie nu wel of niet aan mijn verlangens zou toegeven.



Voor mijn rekening:



Ik denk dat veel mannen ook alleen zullen pretenderen dit te kunnen/doen, zolang ze denken toch nog een kans te maken op meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven