Geld & Recht alle pijlers

Georgina Verbaan?!?!

08-02-2008 17:06 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
@-(

Wat moet DIE nou op de achtergrond hier! Kan die niet aub naar de Quote ofzo? (of is dat geen Sanoma blad).



Niet blij mee: elke keer als ik wil doorscrollen, klik ik bijna in heur "Harries" (niet mijn terminologie)...
Alle reacties Link kopieren
Zolang er maar geen geluid uit komt...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een leuke meid, humor en haar act van domme gans vind ik heel vermakelijk .



Mooie meid.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar echt leuk! Ze was net bij Claudia Breij en ik moet altijd erg om haar lachen. En ik vind haar ook niet dom.



Wb de foto, het lijkt wel of ze haar oorlel hebben overgeslagen met de make up.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie foto van Georgina!

Ik vind haar heel erg leuk, sprankelend, ze heeft heel veel humor, is open en eerlijk, ja ik zie haar graag!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik dacht: eindelijk weer es een lekker wijf ipv al die mokkeltjes die wekenlang de rechterkant (ver)s(tj)ierden.
Alle reacties Link kopieren
mooie vrouw
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 10 februari 2008 @ 08:42:

Ik dacht: eindelijk weer es een lekker wijf ipv al die mokkeltjes die wekenlang de rechterkant (ver)s(tj)ierden.






Pcies.



We hebben wat 'gedrochten' voorbij zien schuifelen te afgelopen weken X-D
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Xander68 schreef op 08 februari 2008 @ 19:46:

[...]





jij verveelt je vast.....




???. Niet bepaald.



Maar ik heb er persoonlijk niet zulke beste associaties mee. Vandaar. Leuk om te lezen hoe andere vrouwen er over denken.
Alle reacties Link kopieren
Toet schreef op 08 februari 2008 @ 17:26:

Ze zal wel op de voorkant van de nieuwe Viva staan?
Ze staat inderdaad op de cover van de Viva deze week. Alle covermeisjes (/-vrouwen) corresponderen aan de cover van het blad.
't Is mij inmiddels wel duidelijk dat Viva veel meer aandacht besteed aan de foto's van BN-ers dan aan de foto's van "gewone" modellen. De bekende vrouwen zien er stuk voor stuk goed uit, terwijl bij de andere modellen de foto's verkeerd belicht en soms niet eens scherp zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker niet waar Celeone. We besteden aan ieder covermeisje veel aandacht, aangezien het één van de punten waarop je een blad verkoopt (zie niet, hét punt).



Georgina heeft amper styling gehad en doet het bijzonder goed op camera. Net als de meeste BN-ers overigens. Anders hadden ze waarschijnlijk wel een ander vak gekozen.



En het kan weleens voorkomen dat een foto minder goed gelukt is. Maar om nu meteen te zeggen dat we minder aandacht 'gewone' modellen dan aan BN-ers vind ik kort door de bocht.
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook een mooie foto van "Sjors". Van welk merk is dat bijzonder leuke tuniekje dat ze aan heeft ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zag d'r drie keer afgelopen zaterdag in de Supermarkt; ze staat deze week op de covers van de Viva, de Mikrogids en het Veronicablad. Is het nationale Georgina week ofzo? :)
Alle reacties Link kopieren
zoefie schreef op 11 februari 2008 @ 21:54:

Vind het ook een mooie foto van "Sjors". Van welk merk is dat bijzonder leuke tuniekje dat ze aan heeft ?
Het is haar eigen kleding. We weten niet van welk merk het is. Maar leuk is 'ie inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Toet schreef op 11 februari 2008 @ 23:41:

Ik zag d'r drie keer afgelopen zaterdag in de Supermarkt; ze staat deze week op de covers van de Viva, de Mikrogids en het Veronicablad. Is het nationale Georgina week ofzo? :)
Ze speelt nu in de film 'Alibi', vandaar :)
Alle reacties Link kopieren
Ze zal dit ongetwijfeld zelf ook lezen ;-)



Maar van mij mag ze der mond ook wel houden hoor :-p
Alle reacties Link kopieren
ik vind haar leuk!! lekker zichzelf en misschien een beetje vreemd?! zij durft zichzelf te zijn zover ik dat kan beoordelen!
Alle reacties Link kopieren
Zuss schreef op 08 februari 2008 @ 22:38:

Ik vind haar echt leuk! Ze was net bij Claudia Breij en ik moet altijd erg om haar lachen. En ik vind haar ook niet dom.



Wb de foto, het lijkt wel of ze haar oorlel hebben overgeslagen met de make up.
Dat zal wel komen omdat ze zonnebankt met een koptelefoontje op, heb hetzelfde probleem :-p
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg blij met Georgina die me zo lief toelacht! Ik vind het een prachtig mens en zou het heulemaal niet erg vinden om steeds maar over die harries te scrollen :)
Alle reacties Link kopieren
Merci Vivamod, volgende keer wel even stiekum in haar nek naar het labeltje zoeken !
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een leuke foto, leuk mens ook. Heb vreselijk om haar gelachen bij ranking the stars toen, zo heerlijk zichzelf! (of in ieder geval, zo komt ze over).
Alle reacties Link kopieren
Sjors: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hè jammer dat de foto van Georgina er niet meer staat! :-(
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lekker recept staat er in Viva 8 --> lamsspiesjes met hummus en baba ganoush.

Maar klopt het recept van de hummus en de baba ganoush wel??

Want hummus maak je toch met tahin en niet (zoals in het recept staat met feta)?

En Baba ganoush maak je toch met feta en niet (zoals in het recept staat met hummus)?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, heb mijn vraag gesteld op de verkeerde plek. Even overnieuw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven