Soa in keel en zoenen?

31-12-2011 14:34 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat dit nu mijn 3e topic over soa's is en hierna ga ik zeker stoppen, vergeef mij dus mijn laatste topic nog even! maar ik ben gewoon nog heel erg benieuwd naar soa's in de keel (ivm zoenen) hier is op internet namelijk vrijwel niets over te vinden..



Mogelijk heb ik een soa in mijn keel, alhoewel ik hoorde van de aids-soa infolijn dat een soa in de keel/mond niet heel vaak voorkomt. Daarnaast is het al meer dan een half jaar dat ik iemand onveilig heb gepijpt (daarvoor maar dat is dus al tussen de 4- 1/2 jaar geleden heb ik wel een aantal jongens onvelig gepijpt). De klachten die ik nu heb, had ik misschen al een hele tijd, alleen omdat ik me er toen vrij weinig mee bezig hield is het me misschien niet eens opgevallen. Ik heb nu gedurende 1.5 week wittige plekjes op mijn wangslijmvlies (volgens mij heb ik dit al vaker gehad..) Dit is 's ochtends erger dan 's avonds bijvoorbeeld, maar doet mij niet direct denken aan een soa. Mijn keel is soms een beetje rood en ik heb ook al een paar keer een soort wit/gelige rochel in mijn keel gezien. Keelpijn heb ik 1week geleden 2 dagen gehad en is daarna eigenlijk ook weer meteen over gegaan..



Ik ga volgende week een soa test doen en ga dan ook vragen om een keeluistrijke. Tot dat ik de testuitslagen heb zal het waarschijnlijk 3 weken verder zijn. Betekend dit nu dat ik mijn vriend het beste nu even niet kan zoenen/ kussen??



* dan word het maar een nieuwjaarsknuffel strakjes...*



Ik kan hier op internet niet heel veel over vinden, sommige zeggen dat een soa in de keelholte niet kan worden overgedragen omdat keelslijmvlies niet met elkaar in aanraking komt.. maar ja mocht het een herpes virus zijn dan kan het weer wel..

dus, iemand die nog meer iets hierover weet?
Dus zolang de mogelijkheid nog open staat op herpes, zou ik niet zoenen in ieder geval.



Meer hoef je dan niet te weten voor nu.
Bel even ggd of een huisartsenpost ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:molly74 schreef op 31 december 2011 @ 14:47:

Dus zolang de mogelijkheid nog open staat op herpes, zou ik niet zoenen in ieder geval.



Meer hoef je dan niet te weten voor nu.



maar de plekjes in mijn mond zijn lichtelijk afschraapbaar en zijn 's avonds vrijwel weer weg en komen s' ochtends weer te voorschijn. Lijkt de kans op herpes dan niet klein ?want een soa lijkt me niet bijna weer te verdwijnen en dan weer te komen etc..

ik weet trouwens niet of je ook herpes in je keel kan hebben dus dat natuurlijk nog wel kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefje83 schreef op 31 december 2011 @ 14:49:

Bel even ggd of een huisartsenpost ofzo.





Dat dus. En ook voor je andere zaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:LotuzRose schreef op 31 december 2011 @ 14:56:



[...]







Dat dus. En ook voor je andere zaken.GGD is op zaterdag niet open toch? En huisartsenpost ga ik hier niet mee lastig vallen, is volgens mij wel voor wat ergere zaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleuw12 schreef op 31 december 2011 @ 14:34:

Ik weet dat dit nu mijn 3e topic over soa's is en hierna ga ik zeker stoppen, vergeef mij dus mijn laatste topic nog even! maar ik ben gewoon nog heel erg benieuwd naar soa's in de keel (ivm zoenen) hier is op internet namelijk vrijwel niets over te vinden..



Je bent te lui en/of te dom om te googlen?
Alle reacties Link kopieren
BEL DE HUISARTS!!!!!!!!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 31 december 2011 @ 14:56:



[...]







Je bent te lui en/of te dom om te googlen?uh hier is echt heel weinig over te vinden hoor!
Val mensen lastig met verstand van zaken, daar zijn ze namelijk voor. Het is dat ik in de trein zit en me verveel, anders had ik moet eens gereageerd maar alleen gezucht om je derde soa-in-de-keel-topic.
Correctie: Niet gereageerd ipv moet gereageerd
Beste Fleuw12, wát wij ook adviseren en schrijven (serieus of niet serieus), jij zult toch niet gerustgesteld gaan worden.



Dus vraag je voor jezelf af: wat wil je eigenlijk horen? Waarmee zou je onrust weggenomen worden? Ik kan hierop wel antwoord geven: niets! Want jouw probleem zit op een ander niveau.



Maar goed, dat zul je wellicht niet vatten nu. Dat geeft ook niets, maar wees je er in ieder geval wel bewust van, dat wát er ook geschreven wordt, jij geen rust zult hebben.



Dus je kunt dan twee dingen doen: hier blijven komen en in de verdediging gaan e.d. en alsnog niets opgelost krijgen. OF je belt naar een huisartsenpost. Die zijn er ook om je te adviseren.



Ik ben ook doktersassistente geweest, maar ja... het blijft een forum he, geen live-sessie. Sterkte.
@ Fleuw12 schreef ;Mijn keel is soms een beetje rood en ik heb ook al een paar keer een soort wit/gelige rochel in mijn keel gezien.



Ik kan mij niet voorstellen dat je vriend je in dit geval nog wilt kussen.
quote:fleuw12 schreef op 31 december 2011 @ 14:34:

Ik weet dat dit nu mijn 3e topic over soa's is en hierna ga ik zeker stoppen, vergeef mij dus mijn laatste topic nog even! maar ik ben gewoon nog heel erg benieuwd naar soa's in de keel (ivm zoenen) hier is op internet namelijk vrijwel niets over te vinden..



Mogelijk heb ik een soa in mijn keel, alhoewel ik hoorde van de aids-soa infolijn dat een soa in de keel/mond niet heel vaak voorkomt. Daarnaast is het al meer dan een half jaar dat ik iemand onveilig heb gepijpt (daarvoor maar dat is dus al tussen de 4- 1/2 jaar geleden heb ik wel een aantal jongens onvelig gepijpt). De klachten die ik nu heb, had ik misschen al een hele tijd, alleen omdat ik me er toen vrij weinig mee bezig hield is het me misschien niet eens opgevallen. Ik heb nu gedurende 1.5 week wittige plekjes op mijn wangslijmvlies (volgens mij heb ik dit al vaker gehad..) Dit is 's ochtends erger dan 's avonds bijvoorbeeld, maar doet mij niet direct denken aan een soa. Mijn keel is soms een beetje rood en ik heb ook al een paar keer een soort wit/gelige rochel in mijn keel gezien. Keelpijn heb ik 1week geleden 2 dagen gehad en is daarna eigenlijk ook weer meteen over gegaan..



Ik ga volgende week een soa test doen en ga dan ook vragen om een keeluistrijke. Tot dat ik de testuitslagen heb zal het waarschijnlijk 3 weken verder zijn. Betekend dit nu dat ik mijn vriend het beste nu even niet kan zoenen/ kussen??



* dan word het maar een nieuwjaarsknuffel strakjes...*



Ik kan hier op internet niet heel veel over vinden, sommige zeggen dat een soa in de keelholte niet kan worden overgedragen omdat keelslijmvlies niet met elkaar in aanraking komt.. maar ja mocht het een herpes virus zijn dan kan het weer wel..

dus, iemand die nog meer iets hierover weet?



Heb je een Herpeslul achterop je huig gehangen?



Of misschien wel een dood-ordinaire keelontsteking. Keelontsteking



Ik vind je een paniekmiep. Ik zou me bij de GGZ melden in plaats van de GGD.
Alle reacties Link kopieren
Jezus, blijf de rest van je leven binnen en bij mensen uit de buurt. HOE BEREKEND KUN JE ZIJN! Heeft een van die kerels die je in je mond hebt gehad je gebeld dat hij een SOA had?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Iets wat amper en zelden voorkomt en waar jij niets over kan vinden op internet, en dan stel je jezelf maar de diagnose. Jij mankeert iets anders, maar het is aan je huisarts om je dat uit te leggen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou Fame, dat binnenblijven geeft nog genoeg risico's, voor je het weet zit er Herpes aan je kraan gesmeerd!



TO, stop hiermee! Je maakt jezelf onnodig angstig. Misschien moet je eens googelen op Hypochondrie i.p.v. SOA's.



De symptomen die je beschrijft kunnen door ik -weet- niet -hoeveel andere aandoeningen veroorzaakt worden.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk dames! Ik stop ermee.
Alle reacties Link kopieren
Fieuw!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
TO, houd op met het internet afschuimen op zoek naar een bevestiging van wat jij denkt te hebben. Ga naar de GG&GD volgende week en laat je daar eens goed voorlichten. Die mensen weten waar ze het over hebben en staan niet raar te kijken. Zij kunnen hopelijk die onrust bij je wegnemen.
Ik vind het wel bijzonder dat je bij een rode keel en wit-gelig slijm meteen denkt aan een soa i.p.v. een doodnormale keelontsteking.
Alle reacties Link kopieren
jezus ik wist niet eens dat een keel soa bestond. Als ik ;'ochtends wakker word heb ik bijna een kilo roggel in me mond zitten. Maar dan denk ik niet meteen aan een keel soa? Volgens mij is er wat anders met je aan de hand.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven