Kinderen
alle pijlers
Moon en Yam kletsen even bij
dinsdag 26 februari 2008 om 21:56
whahahaha god wat baal ik dat ik nu op een oude diesel laptop zit, ik kan niet zo sneheeeel.
ja maar eow we hoeven niet meer te klutsen dus het gaat daar ook niet fout, waarschijnlijk zegt mijn gen "ik wil geen kind met flqappers van oren" dus die laat de zaadcellen van manlief niet door, denk dat dat het euvel i.
ja maar eow we hoeven niet meer te klutsen dus het gaat daar ook niet fout, waarschijnlijk zegt mijn gen "ik wil geen kind met flqappers van oren" dus die laat de zaadcellen van manlief niet door, denk dat dat het euvel i.
dinsdag 26 februari 2008 om 22:00
had zondag in de sauna wel wat geinigs mijn nike slippers waren per ongeluk meegenomen door een andere badgast.
er stonden namelijk dezelfde slippers maat 37 maar mijne maat 35 waren weg .... dus ik mevrouw zoeken ...
en jawel bij de douches stond ze op mijn slippers
heb haar gevraagd of ze ook na de sauna gezwollen voeten heeft ...
na eerst een vraagteken boven haar hoofd beaamde ze ," nou nu je het zegt "
dat kan kloppen antwoordde ik ... u heeft namelijk mijn slippers aan en die zijn u een maat of twee / drie te klein ....
er stonden namelijk dezelfde slippers maat 37 maar mijne maat 35 waren weg .... dus ik mevrouw zoeken ...
en jawel bij de douches stond ze op mijn slippers
heb haar gevraagd of ze ook na de sauna gezwollen voeten heeft ...
na eerst een vraagteken boven haar hoofd beaamde ze ," nou nu je het zegt "
dat kan kloppen antwoordde ik ... u heeft namelijk mijn slippers aan en die zijn u een maat of twee / drie te klein ....
dinsdag 26 februari 2008 om 22:05
dinsdag 26 februari 2008 om 22:10
Ja die en ik erger me aan de mensen die de moeilijk zwangeren over 1 kam scheren. Ik sta nooit 100% achter MM-ers omdat ze in dezelfde situatie zitten, ik kan voor mezelf opkomen, en zal ze op hun plek zetten als ik vind dat dat moet, en achteraf blijk ik toch in het hokje gefrustreerden terecht te komen en daar raak ik gefrustreerd van....zo uit de wereld..
iemand suikerspin? Zelf dippen