Ik krijg geen reactie..

04-01-2012 22:48 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik weet even niet goed wat ik met deze situatie aanmoet.



Tijdje gedate met een jongen, daarna weinig van elkaar laten horen, druk enz. Heb hem met oud&nieuw gelukkig nieuwjaar gesmst, daar kreeg ik een leuk smsje op terug met 'dankjewel en ik zie je hopelijk heel snel weer! xxxxxx'. Best wel enthousiast voor zijn doen dus..



Heb ik hem gisteravond gesmst, 'Wanneer zien we elkaar weer?:)' Heb ik niks op terug gehad. Hij smst of heel snel terug of helemaal niet. Ik begrijp niet waarom ik hierop geen antw. krijg. Nu verwacht ik niet dat jullie hierbij antw. gaan geven, maar ik heb heel erg de neiging om er nog iets bovenop te sturen. Nu denk ik niet dat dat verstandig is, bovendien dit is al duidelijk genoeg: als hij niets laat horen zegt dat genoeg. Maar zo kan ik het niet afsluiten, en de verleiding is zoo groot om wat te sturen en wel antwoord te krijgen.. Wat zouden jullie doen in mijn geval? En hoe om te gaan met die neiging want ik word er gek van om telkens op mijn mobiel te kijken.



Ik ben btw 21.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 23:32:

[...]



Off topic alert!!!!



Zo heel vreemd is dat toch niet? Gemakkelijk onderwerp; lange halen gauw thuis



Demi, hoe gaat het met je?

Alweer een beetje de oude?



who needs ping/whatsapp/sms/mail/telefoon..



Ik heb het forum!
Alle reacties Link kopieren
Als een man je niet smst is hij niet geinteresseerd.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar 1 tip: lees dit boek eens, dan weet je wat je moet doen



http://www.bol.com/nl/p/n ... 01004011545433/index.html
Alle reacties Link kopieren
Jij bent een vrouw van 21 en zit achter mannen aan?

Dat hoef je tot je 41e echt niet te doen.
quote:Summerdance schreef op 04 januari 2012 @ 23:32:

[...]



Off topic alert!!!!



Demi, hoe gaat het met je?

Alweer een beetje de oude?



who needs ping/whatsapp/sms/mail/telefoon..



Ik heb het forum! Het gaat goed! Wat hick-ups gehad begin December, maar sinds 3 weken niet meer. Forum rulez! Nu verder lezen wat ik allemaal "mis" op ping, whatsup etc..
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt heel stom, maar ik heb dat smsen en piekeren afgeleerd toen ik een tijdje terug de film 'He's just not that into you' heb gekeken. Wat gezegd werd was heel simpel, maar het werkte voor mij wel! Als een man je leuk vind, zorgt hij er écht wel voor dat ie iets van zich laat horen. En als hij je wil zien, gaat hij ook écht wel moeite doen om je te zien.



Simpel, maar voor mij een eyeopener.
Sommige mensen (ja, ja, mannen zijn net mensen) smssen ook niet als ze wel geïnteresseerd zijn. Doe ik ook niet, ik heb een hekel aan sms, whatsup, etc...



Ik heb er al helemaal een hekel aan dat ik schijnbaar verplicht ben te reageren omdat er een bericht is, een voicemail of iets dergelijks. Ik reageer wanner ik daar zin in heb of tijd voor heb. Dwingen is meteen voor mij een no go.



Bellen toch een optie? Dan weet je het.



Wat een klets Henk jan, ik ga echt wel achter wat ik wil aan en ga niet mijn nagels vijlen om te wachten op de prins op het witte paard. Voor je het weet ben ik 41! Ik neem wat ik wil. Ook als ik 41 ben. En nu wil ik niet. Mannen sturen prachtige proza via de pings en bings, maar geen interesse. Toch maar nagels vijlen, want best nodig! Doe er meteen lak op! Maar terwijl ik dat doe, liever geen berichten! Dat smst zo lastig met drogende nagels....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven