wanneer zonder?

07-06-2007 19:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo lieve dames,



Ik wil jullie even iets vragen. Ik heb hier namelijk weinig ervaring mee. Ik heb 6 jaar een relatie gehad met een jongen hij was mijn eerste bed partner. We hebben het altijd double dutch gedaan omdat ik als de dood was om zwanger te raken omdat ik dan vanwege zijn geloof ook meteen moest trouwen en dat wilde ik niet. Nu heb ik sinds 3 maanden een nieuwe vriend. Hij heeft voor mij ook maar 1 bed partner gehad. Is het dan normaal dat ik zonder condoom met hem naar bed ga? Ik heb hier namelijk weinig ervaring mee en ben erg benieuwd naar jullie ervaring.

Alvast bedankt

xxx Kel
Alle reacties Link kopieren
Allebei eerst een SOA-test doen. Wanneer is je vriend voor het laatst onbeschermd met iemand naar bed geweest? Is dit langer dan drie maanden, dan kun je de test doen (HIV wordt in een normale test pas na drie maanden ontdekt). Anders gewoon morgen nog de test doen. Dan weet je het tenminste zeker.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft vijf jaar geleden voor het laatst sex gehad met zijn ex vriendin en naast mij enige bed partner. Ik ken hem al langer en weet dat dit zo is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft vijf jaar geleden voor het laatst sex gehad met zijn ex vriendin en naast mij enige bed partner. Ik ken hem al langer en weet dat dit zo is,
staat een beetje raar geschreven maar het was toen zijn vriendin en is nu zijn ex
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft vijf jaar geleden voor het laatst sex gehad met zijn ex vriendin en naast mij enige bed partner. Ik ken hem al langer en weet dat dit zo is.




Tsja , ik ken jouw vriend niet , maar ik weet wel dat er veel mannen zijn die niet álles aan hun ( nieuwe ) partner vertellen , zoals die keer sex met hun alerbeste vijandin , of dat bezoekje aan de wallen , of die keer dat hij hem twe tellen onbeschermd instak en daarna toch maar een condoom om heeft gedaan.............

Wat is er zo verschrikkelijk aan een soa-testje doen ? t Is leker weer, g gezellig samen , pak je daarna lekker een terrasje .......... better be safe then sorry
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje krom om iemand wel voldoende te vertrouwen om met hem naar bed te gaan, maar het dan niet te vertrouwen als diegene zegt niks onder de leden te hebben en dat een condoom om die reden niet nodig is.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend woont nogal afgelegen in een woning met maar liefst 2 kelders...Ik ben in het volste vertrouwen naar hem toegefietst terwijl we elkaar daarvoor maar een keer ontmoet hadden en verder niet al te diepgaand gemaild. En dan moet ik een paar weken later toen we voor het eerst seksten wel om een condoom vragen? Kweenie, dat vind ik dan raar.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Tonk , vertrouwen buiten beschouwing gelaten.......heel veel mensen dénken dat ze veilig ( genoeg ) vrijen maar doen / deden dit dus niet. Dan vertel je dus met een gerust hart dat je soa vrij bent maar eigenlijk........... weet je dat dan niet zeker.



Maar jij doet het dus zonder omdat je het zo gek vond ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gek om er wel op te vertrouwen dat iemand geen gekke dingen doet in die kelders en dan diezelfde persoon niet te vertrouwen als hij zegt zeker te weten geen SOA onder de leden te hebben.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren


Ik vind het gek om er wel op te vertrouwen dat iemand geen gekke dingen doet in die kelders en dan diezelfde persoon niet te vertrouwen als hij zegt zeker te weten geen SOA onder de leden te hebben.



ja, oké, dat kan..........ik vind alleen dat iemand die geen dokter is., of die ook niet met de volle 100 % zekerheid weet dat zijn vorige partner nooit vreemd is geweest ...... nou ja , je begrijpt mijn punt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hm, nu koppel ik het dus voor geen meter los van dat vertrouwen.Dus eigenlijk had ik hem moeten vragen "Hoe weet je dat zo zeker dat je geen nare ziektes onder de leden hebt?" Want ja, je wil ze de kost niet geven die denken dat ze alles veilig doen en ondertussen... En dat heb ik dus niet gedaan. Ik zal het jullie laten weten, mocht ik bij de huisarts terecht komen met platjes of erger. Als waarschuwing voor jullie allen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren


Hm, nu koppel ik het dus voor geen meter los van dat vertrouwen.

Dus eigenlijk had ik hem moeten vragen "Hoe weet je dat zo zeker dat je geen nare ziektes onder de leden hebt?" hahaha Want ja, je wil ze de kost niet geven die denken dat ze alles veilig doen en ondertussen...kijk............. condooms zullen de meesten dan wel gebruiken , maar meestal likt men niet met beflap.............. en er zijn soa's die je ook mét condoom op kunt lopen........... En dat heb ik dus niet gedaan.



Ik zal het jullie laten weten, mocht ik bij de huisarts terecht komen met platjes of erger. Als waarschuwing voor jullie allen. strak plan :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
BGB heeft dees even voor je ge-upt. Staat een hoop info in van je ehh lotgenoten zeg maar, allicht staan daar ook nog tips voor je in.
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt wanneer je zonder kan, maar als vertrouwen zo groot is bij jullie dan maakt die maand meer of minder ook niet uit. Veilig is veilig en veilig zou dus zonder kunnen of dat nu 1 2 3 of 6 maanden zijn.



Toch zou ik me even samen laten testen. Omdat men nu eenmaal niet graag eerlijk verteld dat het een keer zonder gedaan is. het is veel makkelijker een meisje bij je thuis uit te nodigen in een afgelgen huis met twee kelders en te bewijzen dat je te vertrouwen bent dan om te bekennen dat je het toch die ene keer wel onveilig gedaan hebt, want stel  je voor ze vertrouwd je dan niet meer, ze vind je dan een losbol of een viezerik of onverantwoordelijk. Dus zal men die ene keer een beetje onveilig toch liever niet vertellen. Uit angst daarmee alles verspeelt te hebben. Want hoe kan jij hem inderdaad nog vertrouwen als bleek dat hij toch wat gedaan heeft binnenn zijn relatie met zijn collega?



Maar ik snap best dat dit heel lastig is om dan te uiten want met het uiten dat je liever toch laat testen geef jij weer aan hem niet op zijn woord te geloven.



Mijn advies zou zijn om dit dus lekker bij je zelf neer te leggen.



"lieverd laten we ons gewoon samen laten testen, weet ik veel wat mijn ex gedaan heeft buiten mij om.. ik wil gewoon zeker zijn dat ik jou met niets opzadel en ook al weet ik zeker dat het goed zit ik laat me daarom liever samen even testen want daarvoor vind ik jou te belangrijk" ;-)



Dan is het al heel lastig om dan zelf moeilijk te blijven doen over een test. En het zal jullie vertrouwen in elkaar alleen maar vergroten als beide niets blijken te hebben. Het geeft jou woord dat je niets had alleen maar meer gewicht als dat ook blijkt uit een test.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven