wanneer zonder?

07-06-2007 19:31 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo lieve dames,



Ik wil jullie even iets vragen. Ik heb hier namelijk weinig ervaring mee. Ik heb 6 jaar een relatie gehad met een jongen hij was mijn eerste bed partner. We hebben het altijd double dutch gedaan omdat ik als de dood was om zwanger te raken omdat ik dan vanwege zijn geloof ook meteen moest trouwen en dat wilde ik niet. Nu heb ik sinds 3 maanden een nieuwe vriend. Hij heeft voor mij ook maar 1 bed partner gehad. Is het dan normaal dat ik zonder condoom met hem naar bed ga? Ik heb hier namelijk weinig ervaring mee en ben erg benieuwd naar jullie ervaring.

Alvast bedankt

xxx Kel
Alle reacties Link kopieren
Allebei eerst een SOA-test doen. Wanneer is je vriend voor het laatst onbeschermd met iemand naar bed geweest? Is dit langer dan drie maanden, dan kun je de test doen (HIV wordt in een normale test pas na drie maanden ontdekt). Anders gewoon morgen nog de test doen. Dan weet je het tenminste zeker.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft vijf jaar geleden voor het laatst sex gehad met zijn ex vriendin en naast mij enige bed partner. Ik ken hem al langer en weet dat dit zo is.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft vijf jaar geleden voor het laatst sex gehad met zijn ex vriendin en naast mij enige bed partner. Ik ken hem al langer en weet dat dit zo is,
staat een beetje raar geschreven maar het was toen zijn vriendin en is nu zijn ex
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft vijf jaar geleden voor het laatst sex gehad met zijn ex vriendin en naast mij enige bed partner. Ik ken hem al langer en weet dat dit zo is.




Tsja , ik ken jouw vriend niet , maar ik weet wel dat er veel mannen zijn die niet álles aan hun ( nieuwe ) partner vertellen , zoals die keer sex met hun alerbeste vijandin , of dat bezoekje aan de wallen , of die keer dat hij hem twe tellen onbeschermd instak en daarna toch maar een condoom om heeft gedaan.............