Entertainment alle pijlers

Homeland

01-01-2012 19:24 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond voor het eerst op de buis, op Ned.3 om 20.00 uur.

Wie gaat er ook kijken? Heb er al veel goeds over gehoord.



BNN start het nieuwe jaar fris met een nieuwe, bloedstollende serie. Homeland draait om een oud-militair, Nicholas Brody (Damian Lewis) en CIA-agent Carrie Mathison (Claire Danes). In Amerika wordt Nicholas ontvangen als een held wanneer hij terugkomt van zijn missie in Irak, waar hij in een kamp gevangen werd gehouden. Carrie vertrouwt het zaakje echter niet. Ze heeft het sterke vermoeden dat de militair nu werkt voor Al Qaeda en een aanslag plant op Amerika. Wat volgt is een kat-en-muisspel met de nationale veiligheid als inzet.



Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd. Neem de aflevering van vanavond op en kijk hem morgen.
Die klinkt spannend! Zou hem wel willen gaan volgen, maar ik volg ook nog Sunday Night Fever. Dat kan ik natuurlijk wel op internet terugzien, maar ja.... 't is toch de finale (dacht ik).



En dan mijn tweede punt: is het een volledige serie, dus met afloop? Want ik erger me nogal eens aan series die spannend beginnen, maar die vervolgens na enkele afleveringen weer stoppen omdat er niet meer gemaakt zijn. Of omdat ze niet meer ingekocht hebben bij de omroep zelf. Enig idee bij deze serie?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Leuk!



Nou wat ik weet is dat ze de verhaallijn zo'n beetje afronden aan het eind van seizoen 1 en dat seizoen 2 in de maak is. Ik ken het, zo jammer als een serie gecancelled wordt!
quote:eefje1980 schreef op 01 januari 2012 @ 19:34:

Leuk!



Nou wat ik weet is dat ze de verhaallijn zo'n beetje afronden aan het eind van seizoen 1 en dat seizoen 2 in de maak is. Ik ken het, zo jammer als een serie gecancelled wordt!



ja balen is dat. Vooral dat zo'n serie dan hier altijd gebracht wordt als: dè hitserie uit Amerika! Niks hitserie, geflopte serie waarvan ze goedkoop 1 seizoen konden kopen.

Maar we gaan wel kijken, lijkt me interessant. En als seizoen 1 gewoon een afgerond verhaal is, vind ik het best.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alle afleveringen al gezien Echt een hele goede serie!



Deze serie is in Amerika zeker niet geflopt. Heeft hele goede recencies op het internet. Wij downloaden (of wij.... vriendlief) alleen maar series die hoge waarderingen hebben en dit was er 1 van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week de laatste aflevering gezien van seizoen 1, wát een briljante serie, één van de betere die ik ooit zag (en dat zijn er veel). Geweldig geacteerd, sterke verhaallijn, origineel, echt een aanrader! Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed! Vind het spannend tot nu toe, grappig dat die ene man uit Due South er ook in meespeelt.
Zit ik tóch te kijken....



Intussen wel zappend, haha.
Alle reacties Link kopieren
ha ha Spannend einde, goede serie zeg! Wel heftig.
Is die man met baard (Soul?) diezelfde als van Criminal Minds, dus Jason Gideon?
Inderdaad heftig Eefje, dat slaan e.d. Zit dan echt met kramp in mijn buik te kijken, pff.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dat hem, inderdaad! Ja, ik kan daar nooit goed naar kijken, als het zo echt gedaan is.
Ik vrees dat het inderdaad echt zo gegaan is ooit. En misschien nog steeds....
Veelbelovende serie, ik ga volgende keer weer kijken.
quote:Silvy schreef op 01 januari 2012 @ 19:58:

Ik heb alle afleveringen al gezien Echt een hele goede serie!



Deze serie is in Amerika zeker niet geflopt. Heeft hele goede recencies op het internet. Wij downloaden (of wij.... vriendlief) alleen maar series die hoge waarderingen hebben en dit was er 1 van.

een goede recensie zegt toch niks over de kijkcijfers?

Ik heb hele goede series en films gezien, maar die toch heel slecht bekeken werden en dus flopten.



Ontopic: we hebben gekeken en wat ons betreft krijgt het vervolg. Goed verhaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 02 januari 2012 @ 10:53:

[...]



een goede recensie zegt toch niks over de kijkcijfers?

Ik heb hele goede series en films gezien, maar die toch heel slecht bekeken werden en dus flopten.



Ontopic: we hebben gekeken en wat ons betreft krijgt het vervolg. Goed verhaal!





Seizoen 2 is in de maak er zijn 12 nieuwe afleveringen besteld.



http://blog.zap2it.com/fr ... -claire-danes-series.html
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad heftige serie, ik ben fan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 02 januari 2012 @ 11:00:

[...]





Seizoen 2 is in de maak er zijn 12 nieuwe afleveringen besteld.



http://blog.zap2it.com/fr ... -claire-danes-series.htmlOh, wat een goed nieuws. Joepiie!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het opgenomen maar nog niet gekeken. Ben eerst Breaking Bad aan het kijken.



Is Homeland nu elke zaterdag bij BNN erop? Of vaker?
Alle reacties Link kopieren
quote:sundream schreef op 13 januari 2012 @ 19:26:

Ik heb het opgenomen maar nog niet gekeken. Ben eerst Breaking Bad aan het kijken.



Is Homeland nu elke zaterdag bij BNN erop? Of vaker?

Elke zondag. 20.25. op 3

Ik heb de serie nu gedownload, èn gekeken.

Kon het niet wachten.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een fan die in één week alle 12 afleveringen heeft gezien. Wat een enorm goede serie, en wat is Claire Danes een briljante actrice!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook fan, geweldige serie!



Dat downloaden, doen jullie dat met een bepaald programma?

Ik heb daar de ballen verstand van, maar wil eigenlijk niet wachten...
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een fan! Heel sterke serie. En inderdaad met Gideon uit Criminal minds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven