Gaat Wilders ons een nieuwe wereldoorlog bezorgen??

01-03-2008 13:05 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn grote schrik zag ik gisteren op het nieuws dat de film van Wilders niet alleen de politiek in ons land bezig houdt, maar ook in andere landen. Ik vind dit toch wel een griezelig fenomeen.

Hoe erg gaat dit straks uit de hand lopen als DE film (ik wil m niet eens zien) publiekelijk wordt vertoond? Wat denken jullie dat er gaat gebeuren?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk dat Wilders uiteindelijk gewoon door een Nederlander wordt omgelegd, die het oorlogje spelen bij nader inzien toch maar niet zo leuk vindt. Zoiets. Al heeft onze lakei natuurlijk liever dat een Moslim dat doet.
Ik denk dat de film zometeen zo erg meevalt dat er niets gebeurd.
Als zoiets onnozels als een film (of een paar cartoons) al leidt tot een wereldoorlog dan komt die wereldoorlog er tòch wel. Je kan best de film gaan verbieden maar dan zal de volgende lont het kruitvat wel aansteken.

Ik denk overigens dat het wel mee zal vallen maar we merken het vanzelf.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Als die wereldoorlog al komt dan ligt dan niet aan Wilders, die maakt gewoon een filmpje.

De Arabische kranten staan iedere dag vol met hysterische leugens over joden en christenen, daar reageert het westen toch ook verder niet op?
Het verhaal wordt oud, maar wat DS zegt verwoordt precies mijn gedachten :)
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
kunnen we niet beter alles op 1 topic houden?
stout1975 schreef op 01 maart 2008 @ 13:17:

De Arabische kranten staan iedere dag vol met hysterische leugens over joden en christenen, daar reageert het westen toch ook verder niet op?

Is dat zo? Niet dat het niet waar kan zijn, maar waaruit blijkt dat?

Ik vind veel Nederlanders maar een stelletje bangebroeken. Laten we vooral maar de boel bij elkaar houden, met meel in de mond praten, dan loopt het wel met een sisser af. Ik heb ondertussen mijn buik vol van Islam idioterie, en ik vind het hoog tijd dat iemand er eens wat van zegt.

Dat er leeghoofden in hun Islamland menen ons te moeten dwarsbomen, so be it. Als er Islamieten in Nederland niet tegen het debat kunnen en de boel kort en klein slaan, hupsakee, het land uit, inclusief familie.

Het enige antwoord moet natuurlijk zijn de dialoog aangaan, eventueel met kopje thee in de moskee, maak een tegenfilm, vul maar in.

Ik heb niet zomaar mijnn motto gekozen wat onderaan mijn postings staat, ik voel al heel lang de tendens van "maak de moslim maar niet boos". Het is onze plicht als vrij burger om onze democratie te beschermen. Denken jullie werkelijk dat de nazi's met vergoeilijken, de boel bedekken, de oorlog gestopt hadden? Natuurlijk niet! Europa was in de greep van een paar fanatieke gekken, en er is letterlijk bloed gevloeid om ons te bevrijden. We hebben als Nederland de plicht om ons te verweren tegen een achterlijk geloof. Als we dat niet doen zijn we geen knip voor de neus waard.
yoyo2 schreef op 01 maart 2008 @ 13:27:

kunnen we niet beter alles op 1 topic houden?
Dat dacht ik nou ook. Er is toch al een goedlopend topic over dit onderwerp?
Nou, en of Nederlanders bangebroeken zijn. Dat merkte ik wel vlak na 9/11, toen ik 1 a 2 keer per maand in New York zat. Zat de helft van de tijd in een half leeg vliegtuig. Die Nederlanders waren zeker thuis aan het niet-capituleren. Een grote mond achter de computer, dat hebben ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven