Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna zwanger of bevallen in Showbizzland!

11-01-2012 16:20 3224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leef en roddel hier mee over showbizzbeebs & de showbizzsterren met nesteldrang





nieuwe ronde, nieuwe kansen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Aaah nou lullig dan, flinke parasiet ha ha. Nee, het leek ook of ze een zwangerschapsbroek aanhad, vandaar.

Nare parasiet..
Pauline is volgens mij niet zwanger hoor. Ze zat ook gewoon aan de champagne bij die picknick en ze heeft altijd al een wat voller figuur gehad bij haar buik.
Alle reacties Link kopieren
Jennifer en Violet.. wat een heerlijke schoenen heeft ze aan.. stukken beter dan die 10inch heels..







Allesandra Ambrosio groeit mooi



Alle reacties Link kopieren
Jennifer Aniston (42) zou al zes maanden zwanger zijn van haar eerste kindje.





Dit meldt het Britse tijdschrift Look. De actrice zou vorige week gespot zijn met een flinke buik, die ze probeerde te verhullen onder een wijde jas.



"Ze wil het vast graag geheim houden, maar vanbinnen moet ze het haast wel uitschreeuwen van geluk", vertelt een bron.



Onlangs maakte Jennifer bekend dat ze gestopt is met roken. De blondine heeft al een tijdje een relatie met acteur Justin Theroux, dus dit keer zou het zwangerschapsgerucht best eens waar kunnen zijn..
Alle reacties Link kopieren
Dat zou leuk zijn van Jennifer Aniston; gun het haar van harte.
Alle reacties Link kopieren
Ook Angelina Jolie zou zwanger zijn, nu zo'n drie maanden.



Link!



Wat een prachtige foto bij het bericht.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor Jennifer en Angelina!!
Angelina alweer?!?!?!?!?
Alle reacties Link kopieren
Angelina Jolie is zwanger'

Laatste update: 18 januari 2012 18:04 info

LOS ANGELES - Tijdens de Golden Globes was bij Angelina Jolie nog geen bol buikje te zien, maar bronnen vertellen aan het Amerikaanse tijdschrift Ok! dat de actrice toch echt zwanger is.



"Ze is bijna drie maanden in verwachting. Het is niet iets wat ze officieel wil bekendmaken, maar ze is wel op het punt gekomen dat ze het aan een select clubje vertelt."



Een ander voegt toe dat de vriendin van Brad Pitt geniet van elk moment. "Ze is wel misselijk in de ochtend, maar ze zegt dat dat het allemaal waard is."



Eerder vertelde de actrice al dat ze het heerlijk vindt om zwanger te zijn. "Je voelt je meer vrouw dan je ooit hebt gevoeld."



Het gezin Jolie-Pitt bestaat momenteel uit zes kinderen, maar onlangs zei de actrice nog dat ze zomaar weer zwanger zou kunnen worden. Maddox, Pax en Zahara zijn geadopteerd. Shiloh en tweeling Knox en Vivienne zijn de biologische kinderen van het acteurskoppel.
Ah know`t, tha shunt
quote:Blusher schreef op 18 januari 2012 @ 18:55:

Ook Angelina Jolie zou zwanger zijn, nu zo'n drie maanden.



Link!



Wat een prachtige foto bij het bericht.Ben ik nou zo kippig? Ik zie geen buikfoto?
Alle reacties Link kopieren




nou als je 3 maanden zwanger bent en je sdraagt een lekker strak corset... dat zit denk ik echt heerlijk!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat ze (3 maanden) zwanger is. Deze foto is geloof ik eergisteren gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Loopt Brad met een stok?
Ga in therapie!
@dubiootje omdat hij iets met z'n rug heeft geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 11 januari 2012 @ 16:34:

Sja, waarom zou iemand die geld zat heeft een foto naar buiten brengen die eruit ziet alsof hij gemaakt is met een camera uit de jaren 70. Ik denk ook dat Bey wel iets anders zou dragen, zelfs in het ziekenhuis. Hoofd is erop geshopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 11 januari 2012 @ 16:37:

Neuh Jòh,

Hier zijn de échte foto's:



http://twitpic.com/85exkz
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Flynn raakt zijn ronde koppie kwijt :O(
Alle reacties Link kopieren




de dochter van Cindy..... model voor versace
Heul klein maar Doutzen en Phyllon.

Ziet er goed opgedroogd uit :-)



AMSTERDAM - Grey's Anatomy-actrice Sarah Drew heeft woensdag het leven geschonken aan zoontje Micah Emmanuel.



Het kerngezonde jongetje kwam woensdag rond half 7 's avonds (lokale tijd) ter wereld in Los Angeles. "Sarah en haar man Peter Lanfer zijn dolgelukkig", vertelt Sarahs woordvoerder aan People.

Baby Micah Emmanuel is het eerste kindje voor de actrice en haar man.



Alle reacties Link kopieren
Jessica Simspson:



The time is now
Alle reacties Link kopieren
iedereen dank dank dank voor het plakken. ik kijk heel vaak op deze en die andere topic! merci! en ga zo door met plakken!!

groetjes missbreezer
Alle reacties Link kopieren
Peaches



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
De foto van Jennifer waarom het gerucht gaat dat ze zwanger is





Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven