seks met een vrouw

01-03-2008 16:47 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo ik heb al mijn moed bij elkaar geraapt om dit aan te snijden.

Wie heeft het wel eens met een vrouw gedaan en hoe ontmoet ik deze vrouwen? ben zelf 24 en zit een gelukkige relatie. Ik ben wel heel nieuwsgierig naar een vrouw, en van mijn vriend krijg ik deze ruimte.

hoop dat iemand mij kan helpen en adiviseren!
Alle reacties Link kopieren
Eh........ wat voegt het toe om te weten wie het weleens met een vrouw heeft gedaan ?



Waar je ze ontmoet ?

UIT ; ( gewone kroegen , lesbokroegen , speciale vrouwenfeesten , speciale bi-vrouwenfeesten , parenclubs - al dan niet clubs met speciale vrouwenavonden )

en THUIS ( contactadvertenties zetten / bekijken )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Anders misschien een keer naar een parenclub...
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar een parenclub of homo bar is niet zo voor de hand liggend als je in een klein stadje woont en dicht bij huis wil 'zoeken'... duss andere opties? Wat is nou het verschil tussen seks met een man of met een vrouw?! Wat is er opwindender aan een vrouw dan aan een man? Ik ben er erg benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
Verschil tussen seks met een man en een vrouw ? Een man heeft een piemel en een vrouw niet , een vrouw heeft tietjes en een man niet .............. en één van de twee heeft een vagina , je mag zelf raden wie :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Die opties die jullie benoemen die heb ik zelf ook bedacht. Alleen durf ik die stappen nog niet zo goed te ondernemen.

Het liefst zou ik met iemand in contact komen spontaan waaruit blijkt dat diegene dezelfde fantasie heeft. Snappen jullie? vind het best spannend namelijk.

En ja dat een man een piemel heeft en een vrouw een vagina is geen spannend nieuws, het is een fantasie van heel veel vrouwen!

ik dacht op dit forum iedereen elkaar wel wou helpen en gedachten wou uitwisselen.

vandaar dat ik om ervaringen vroeg, nog niet eens zozeer om de details maar hoe jullie diegene hebben ontmoet.

bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je best helpen en volgens mij heb ik dat ook al gedaan ; er zijn namelijk zat meiden die in een normale kroeg of disco enorm aan het vozen zijn ....... alleen is het dan maar afwachten of ze het doen om de aanwezige mannen op te winden of dat ze echt voor jou gaan . Maar ik struikel in elke uitgaansgelegenheid over zulke " spannende typetjes " . En je komt er net zo aan als dat je aan een man zou komen ; de ogen uit je hoofd flirten en zonodig zelf de eerste stap tot een babbel zetten . ( een compliment maken lijkt me dan ook leuk begin ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ok bianca, zal eens een poging wagen de volgende keer.....

lijkt me echt wel spannend, sjanzen met een vrouw!!!!

wanneer ik het geprobeerd heb zal ik het hier vertellen.

Wat een leuk forum trouwens, allemaal typische vrouwen dingen waar ik graag over praat. heel herkenbaar allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Isolde. Ik kom ook uit een wat kleiner dorp, maar hier zitten niet zo veel openlijke bi-vrouwen in de kroeg hoor! Persoonlijk zoek ik deze activiteiten ook liever niet dicht bij huis, omdat ik niet wil dat de mensen in mijn omgeving op de hoogte zijn.
Alle reacties Link kopieren
pfoe... ik wil dit ook... het lijkt me heerlijk om eens wat te 'proberen' met een vrouw! Het blijft tot nu toe wat bij bijvoorbeeld een chat op een chatbox. Maar daar kom ik toch al snel rare types tegen. Geen goede actie dus..



Bij het uitgaan lijkt het me lastig, wie wel en wie niet? en wordt je niet gelijk voor complete lesbienne aangezien?



Samen met mijn sv willen we binnenkort een trio doen. Maarja er is dan ook een extra V nodig. Van te voren zou ik dan eerst graag alleen met deze V wat uitproberen, om uit te zoeken of het ook goed voelt etc. Maarja.. hoe weet je nou of iemand oooook met een man erbij wil.. :S last lastig :(
Alle reacties Link kopieren
Ik mag hier toch ook wel even reageren? Ben namelijk een enorme autoriteit op het gebied van seks met vrouwen!



Hoe ga je als vrouw te werk inzake andere dames: gewoon doen als BGB zegt (die heeft trouwens heul vaak gelijk...). Lekker flirten, dansen en sjansen, dan zie je vanzelf of je een reactie krijgt.

Of de stout-methode: meteen bubbels bestellen en lief en aaierig gaan doen. Nadeel: gaat het fout, dan sta je daar met je sjampoepel..



Chatsites: bijna allemaal fakers of malloten, beter zijn sites als bitweenus.



En heb je iets meer lef, dan zou ik gewoon doen als June, op naar de PC op ladiesnight. Durf je niet alleen dan wil er vast iemand met je mee, misschien wil een van de dames hier wel dienst doen als reisleidster.



Enneuh: seks met een vrouw: absolute aanrader, je kunt er niet snel genoeg mee beginnen ;-)
Alle reacties Link kopieren
sweetcandy schreef op 02 maart 2008 @ 21:02:





Bij het uitgaan lijkt het me lastig, wie wel en wie niet? Degene die terug lachen en terug knipogen en meedoen met jouw erotische danspogingen ; die wél ; diegene die weghollen ; die niet ...... en wordt je niet gelijk voor complete lesbienne aangezien? Hé........ het is 2008 ! Ga maar eens naar een groot dansfeest zoals sensation White ; tegenwoordig kijkt niemand op van twee zoenende dames .



Samen met mijn sv willen we binnenkort een trio doen. Maarja er is dan ook een extra V nodig. Van te voren zou ik dan eerst graag alleen met deze V wat uitproberen, om uit te zoeken of het ook goed voelt etc. Maarja.. hoe weet je nou of iemand oooook met een man erbij wil.. :S last lastig :(
Sja , vrágen zou ik zeggen . Ik kom tenminste weinig mensen tegen met een sticker op hun rug waarop staat waar ze voor in zijn . De kans is er wel dat ze jou bijv. leuk genoeg vindt maar je vriendje niet . Iemand die in is voor trio's kan uit héél veel koppeltjes kiezen , in tegenstelling tot de koppeltjes die een derde erbij zoeken .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zie je, BGB strooit haar wijsheid alweer over ons uit. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
sweet candy ik herken veel in je verhaal.... ook wij staan misschien open voor een trio. maar dat is voor mij een stap te ver nu nog. Ik wil graag eerst 1 op 1 met de vrouw zijn en kijken hoe dat bevalt en gaat.

June jouw verhaal lijkt me ook fantastisch, alleen geloof ik dat ik last heb van de drempelvrees... Misschien moet ik er nog naar toe groeien. Vind het wel heel fijn om deze verhalen te lezen, om eens te kijken hoe anderen daar over denken.

Op een gegeven moment komt het toch op actie aan, vragen en sjanzen.

Via internet ben ik wel eens in contact gekomen met een vrouw maar ik heb dan toch vaak het vermoeden dat het een "eng"type is, via zo'n bi site.

hhhmm... difficult!
Alle reacties Link kopieren
Als je het vermoeden hebt dat het een ' eng type " is , vraag je toch om een zogeheten " camcheck " ? ( even cammen om te zien of iedereen is wie ze zeggen te zijn , namelijk ; vrouwen/meiden en om te zien of er op dát vlak ook een klik is )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
isolde... dan moeten wij maar es afspreken ;) haha

eerst alleen. eventueel daarna met man! :D
Alle reacties Link kopieren
Ja, twee bleue typjes bij elkaar die allebei wachten tot de ander een move maakt ............. :)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
he sweet candy!



dat is misschien best een goed plan!

hhmm... maar om nou gegevens en leeftijden etc hier door te gaan geven lijkt mij niet zo'n strak plan.

Heb jij een plan hoe we gegevens kunnen uitwisselen zonder dat iedereen mee kijkt?

zeg gewoon bianca ben jij het opperhoofd van deze site?
Alle reacties Link kopieren
haha ja uhmm.. even denken hoe dat kan...

Ben niet heel erg bekend met snufjes op deze site enzo :S maar volgens mij kun je ook prive-berichten uitwisselen als je 'vriendjes' bent ???
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook een e-mail sturen via het profiel dan wordt die gestuurd via de redactie. Succes!
Alle reacties Link kopieren
isolde007 schreef op 04 maart 2008 @ 13:42:



zeg gewoon bianca ben jij het opperhoofd van deze site?
Yep ! Zelfgetooid ook nog .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Viva vrouwen lijken me best betrouwbaar :D



Kunnen we geen vrouwen-date-topic beginnen :D
Alle reacties Link kopieren
hahah, dat ozu een gat in de markt zijn!

viva vrouwen lijken me ook heel betrouwbaar, maar je weet het maar nooit..

ik zal eens even gaan kijken sweet candy hoe dat allemaal zit.

Alleen nu moet ik aan het werk, hopenlijk weet jij hoe het werkt!
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen idee hoe het werkt...

Heb hier en daar gekeken bij profiel-mogelijkheden o.i.d. Maar ik kon er niks uit wijs worden wat betreft berichtjes versturen....



:(



om hier nou mijn e-mail adres neer te kwakken vind ik ook zo wat.... even verder denken nog..
Alle reacties Link kopieren
Jullie kunnen aan de angel vragen of ze jullie email aan elkaar wil geven .

Jullie kunnen voor de eenmalige aktie een msn adres aanmaken en die na het lezen van de juiste gegevens nooit meer openen .

jullie kunnen afspreken allebei lid te worden van een site voor bimeiden
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven