Entertainment
alle pijlers
Idols 4 (here we go again)
maandag 22 oktober 2007 om 07:14
zondag 2 maart 2008 om 10:18
Jammer dat Nathalie niet heeft gewonnen, ze komt veel liever over dan Nikki. Nathalie is echt een lieverd.
Ik vind alleen wel jammer dat Hathalie zingt: Hone my hown, i.p.v. one my own.
En ze zingt liwing i.p.v. living.
Maar goed, ik had het Nathalie veel meer gegund. Nathalie is leuk!
Dat hoor je goed in het liedje met Trijntje Oosterhuis. Trijntje richtte zich veel meer op Nikki dan op Nathalie tijdens het zingen. Jammer.
Ik vind alleen wel jammer dat Hathalie zingt: Hone my hown, i.p.v. one my own.
En ze zingt liwing i.p.v. living.
Maar goed, ik had het Nathalie veel meer gegund. Nathalie is leuk!
Dat hoor je goed in het liedje met Trijntje Oosterhuis. Trijntje richtte zich veel meer op Nikki dan op Nathalie tijdens het zingen. Jammer.
zondag 2 maart 2008 om 10:25
Same here. Ook vind ik dat als iemand een beetje een oog voor dingen heeft dan zie je toch meteen dat Nikki wat nep overkomt en dat ze met het dansen Nathalie probeert te immiteren, ze was zo geforceerd. Terwijl Nathalie het gewoon v. nature in zich heeft en ik vind Nathalie echt een zachte uitstraling hebben en haar stem is veel zoeter en ik werd ook vrolijk v. haar. Van Nikki werd ik juist depri. En ik zag een aantal juri leden ook die opgewekter waren bij de performance v. Nathalie dan v. Nikki!
Verder vraag ik me toch af of alles wel "eerlijk" is verlopen en wie bedoelde Nikki eigenlijk met je weet wie je bent, zeker iemand die veel ge-smst heeft of weet ik het.....
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
zondag 2 maart 2008 om 10:35
Tja. Vorige week las ik in een ander forum dat iemand op Nikki of Charlene (weet niet meer wie) wilde stemmen, maar dat de lijn gesloten was. Daarna ging deze persoon voor Nathalie bellen en dat kon nog wel.......
En smaken verschillen. Ik vind Nikki de terechte winnares. Over alle shows gezien, vond ik haar de beste. En wat mij betreft ook veelzijdiger.
zondag 2 maart 2008 om 10:51
zondag 2 maart 2008 om 10:55
Wat betreft de blik van dat nichtje van Nathalie; die was gewoon heel erg teleurgesteld. Ik dacht juist bij die blik 'ach gosj'.
AQls je de hele tijd zo meeleeft met iemand, zo ontzettend hoopt dat je nichtje wint, dan is het niet meer dan logisch dat je niet blij bent dat de ander wint. Ik vertaalde haar blik als teleurstelling.
AQls je de hele tijd zo meeleeft met iemand, zo ontzettend hoopt dat je nichtje wint, dan is het niet meer dan logisch dat je niet blij bent dat de ander wint. Ik vertaalde haar blik als teleurstelling.
zondag 2 maart 2008 om 10:56
Hoewel ik de laatste weken voor Nikki was en haar echt goed vond, sloeg het bij mij gisteravond ineens om. Nathalie raakte me, maakte me vrolijk, inspireerde me. Ja, zelfs dat relaxte nummer met ola cola of zoiets. Van Nikki vond ik nu nauwelijks iets uitgaan, moet ik zeggen.
Jammer dat ze 'Climb every mountain' niet nog een keer deed.
Dat nummer wat ze beiden deden vond ik echt niet geweldig.
Martijn is lief. En die jurk van Wendy: brrrr.
Jammer dat ze 'Climb every mountain' niet nog een keer deed.
Dat nummer wat ze beiden deden vond ik echt niet geweldig.
Martijn is lief. En die jurk van Wendy: brrrr.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 2 maart 2008 om 12:32
zondag 2 maart 2008 om 13:23
Net als iemand hiervoor(paar pagina's terug,geloof ik) vond ik de finale een anticlimax...
Wat mij vooral is bijgebleven:
*schreeuwerige nummers
*hoop gel*l in de ruimte om 't programma maar vol te kakelen en te rekken
*reclameblokken,reclameblokken en nog 's reclameblokken
*jury die wel aanwezig was maar eigenlijk niks had te melden
Kortom: ik vond 't best wel tegenvallen...
Wat mij vooral is bijgebleven:
*schreeuwerige nummers
*hoop gel*l in de ruimte om 't programma maar vol te kakelen en te rekken
*reclameblokken,reclameblokken en nog 's reclameblokken
*jury die wel aanwezig was maar eigenlijk niks had te melden
Kortom: ik vond 't best wel tegenvallen...
zondag 2 maart 2008 om 16:03
Jaaaa, Nikki winnaar!!!
Vanavond gewoon herhaling hoop ik? Heb gisteren niet kunnen kijken..
Zei hier nou iemand dat Nathalie zo 'echt ' was? Tsss...ik zie d'r nog zo die trap afkomen na de theaterrondes: ' Heb ik dan niet mijn best gedaan, was ik dan niet goed genoeg' snik..' Bleeerk, heeft er iemand een teiltje..hoezo 'echt' ?
Vanavond gewoon herhaling hoop ik? Heb gisteren niet kunnen kijken..
Zei hier nou iemand dat Nathalie zo 'echt ' was? Tsss...ik zie d'r nog zo die trap afkomen na de theaterrondes: ' Heb ik dan niet mijn best gedaan, was ik dan niet goed genoeg' snik..' Bleeerk, heeft er iemand een teiltje..hoezo 'echt' ?
zondag 2 maart 2008 om 18:37
Tjaa. hoe je het ook went of keert, een mening hebben we allemaal. Smaken verschillen, en dat is maar goed ook!!
Hoop wel bij een volgend Idols Gordon er weer bij te zien. Ik vind hem fantastisch. Niets fake. Hij geeft al zijn emoties de ruimte, zowel de zogezegd positieve emoties, als de negatieve. Ik heb daar enorm bewondering voor.
Wendy daarentegen vind ik een warme persoonlijkheid, krachtig, betrokken en ook nog een mooi uiterlijk en uitstraling. Maar jemig, ben me lam geschrokken hoe mager ze is en er in mijn ogen niet best uitzag. Hopelijk van tijdelijke aard.
Wat ik al eerder aangaf, vind haar meer tot z'n recht komen in programma's zoals zij die eerder presenteerde: hart in aktie.
Maarja, dat is Mijn mening.
Hoop wel bij een volgend Idols Gordon er weer bij te zien. Ik vind hem fantastisch. Niets fake. Hij geeft al zijn emoties de ruimte, zowel de zogezegd positieve emoties, als de negatieve. Ik heb daar enorm bewondering voor.
Wendy daarentegen vind ik een warme persoonlijkheid, krachtig, betrokken en ook nog een mooi uiterlijk en uitstraling. Maar jemig, ben me lam geschrokken hoe mager ze is en er in mijn ogen niet best uitzag. Hopelijk van tijdelijke aard.
Wat ik al eerder aangaf, vind haar meer tot z'n recht komen in programma's zoals zij die eerder presenteerde: hart in aktie.
Maarja, dat is Mijn mening.