Entertainment alle pijlers

Idols 4 (here we go again)

22-10-2007 07:14 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen... Het "Ik wordt het helemaal" Idols4

Nog steeds zien mensen niet in dat ze niet kunnen zingen. En dan maar schelden en huilen als ze hard op hun plek worden gezet! Gordon doet het heerlijk.. Tja tis grof in showbizz land dus wen er maar aan...
Miezjuh73 schreef op 01 maart 2008 @ 23:56:

Vinyl, om die quote met jouw motto eronder moet ik echt lachen!
Haha, ik zie het nu ook! ;-)
Jammer dat Nathalie niet heeft gewonnen, ze komt veel liever over dan Nikki. Nathalie is echt een lieverd.

Ik vind alleen wel jammer dat Hathalie zingt: Hone my hown, i.p.v. one my own.

En ze zingt liwing i.p.v. living.

Maar goed, ik had het Nathalie veel meer gegund. Nathalie is leuk!

Dat hoor je goed in het liedje met Trijntje Oosterhuis. Trijntje richtte zich veel meer op Nikki dan op Nathalie tijdens het zingen. Jammer.
Haha, ik doe al mee. Ik bedoel NNNNNNNNNNNNathalie i.p.v. Hathalie.
En ik heb sinds gister toch een zwak voor Gordon. Hij is zo zichzelf, gaat uit zijn dak bij een up-temponummer, jankt bij het nummer On my own, geeft kritiek waar nodig. Kortom, Gordon is leuk, lijkt me een supergevoelige man.
girlxxx schreef op 02 maart 2008 @ 09:35:

Vind het echt heel jammer, ik vind Nathalie, veel beter zingen, het nummer hello world deed ze echt veel meer met powerrrr !!!

Ik vind nikki ook niet zo leuk over komen, zeggen ze wel die bos van nathalie is big, maar nikki's haar vind ik overdone en volgens mij heeft ze ook een vet paar neppe wimpers op die ogen,en ik vind het ook niet een leuk gezicht hebben.

Van Nathalie werd ik oprecht vrolijk en ik vind het echt een plaatje van een meis, ze geeft je spirrit !! en natuurlijk een dijk van een stem !!!

Maar zelf denk ik ook dat we meer gaan horen van Nathalie hoor !! die komt er wel !! ;-]

Same here. Ook vind ik dat als iemand een beetje een oog voor dingen heeft dan zie je toch meteen dat Nikki wat nep overkomt en dat ze met het dansen Nathalie probeert te immiteren, ze was zo geforceerd. Terwijl Nathalie het gewoon v. nature in zich heeft en ik vind Nathalie echt een zachte uitstraling hebben en haar stem is veel zoeter en ik werd ook vrolijk v. haar. Van Nikki werd ik juist depri. En ik zag een aantal juri leden ook die opgewekter waren bij de performance v. Nathalie dan v. Nikki!

Verder vraag ik me toch af of alles wel "eerlijk" is verlopen en wie bedoelde Nikki eigenlijk met je weet wie je bent, zeker iemand die veel ge-smst heeft of weet ik het.....
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
pipilover schreef op 02 maart 2008 @ 10:25:

Verder vraag ik me toch af of alles wel "eerlijk" is verlopen en wie bedoelde Nikki eigenlijk met je weet wie je bent, zeker iemand die veel ge-smst heeft of weet ik het.....

Tja. Vorige week las ik in een ander forum dat iemand op Nikki of Charlene (weet niet meer wie) wilde stemmen, maar dat de lijn gesloten was. Daarna ging deze persoon voor Nathalie bellen en dat kon nog wel.......

En smaken verschillen. Ik vind Nikki de terechte winnares. Over alle shows gezien, vond ik haar de beste. En wat mij betreft ook veelzijdiger.
Olijfje_ schreef op 01 maart 2008 @ 23:35:

Volkomen terecht dat Nikki gewonnen heeft. Ik heb Idols dit jaar dus alleen vanavond gekeken (en af en toe wat op de site gekeken) maar wat is die Nathalie een nepperd zeg. En ze presenteert zich ongelooflijk slecht. Spreekt slecht en kan alleen maar liefjes glimlachen. En dan dat zogenaamde schrikken toen de lijnen gesloten waren. Ik geloof geen bal van haar. Blè. En oeoeoeoe...die blik van dat ene vrouwelijke familielid van haar toen de uitslag bekend was...als blikken konden doden, lag Nikki morsdood op het podium. Wat een vuile rotblik, ik schrok er gewoon van. :-O
Grappig, ik smste precies hetzelfde naar iemand. Dat ik geen zak van dat schrikken geloofde en dat die zus (?) zo'n valse blik had.
Iemand... iemand??? Je bloedeigenste Seppie bedoel u.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ach, iemand op dit topic schreef dat ze iemand kende die achter de schermen van Idols werkte en dat vantevoren al vast stond dat Nathalie zou gaan winnen.

Dit soort complottheoriën zijn er al vanaf Idols 1.
shilatestad schreef op 02 maart 2008 @ 07:52:

[...]

Was jij niet degene die altijd zo'n pesthekel heeft aan mensen die dit soort uitspraken doen: Eerst lekker maken en dan niets zeggen? En als jij je ergens niets van aantrekt is het wel het hele forum over je heen krijgen daar kik je juist op! Bovendien krijg je dan altijd toch hulp van je vaste vriendinnetjes!
Goedemorgen zeg.
Vishnu schreef op 02 maart 2008 @ 10:36:

Iemand... iemand??? Je bloedeigenste Seppie bedoel u.
Whoehahahaha ik dacht er nog over om Vishnu te schrijven, maar dan denken ze straks nog dat ik gelovig ben ;-)
Nathalie liever dan Nikki lijkt mij trouwens juist weer andersom. Vond Nathalie juist heel koel en berekenend overkomen.
Amber83 schreef op 02 maart 2008 @ 04:41:

wendy moet ophouden met haar stopwoordje 'genoten' !!

Haha Amber, hier heb ik me dus ook rot aan ge-ergerd!! Echt elke uitzending gooide ze dit er weer uit. Ik dacht: kun je nu echt niets anders verzinnen??

En super dat Nikki gewonnen heeft. Nathalie is op het podium een topper maar dat geschreeuw werd mij een beetje teveel van hetzelfde.
Wat betreft de blik van dat nichtje van Nathalie; die was gewoon heel erg teleurgesteld. Ik dacht juist bij die blik 'ach gosj'.

AQls je de hele tijd zo meeleeft met iemand, zo ontzettend hoopt dat je nichtje wint, dan is het niet meer dan logisch dat je niet blij bent dat de ander wint. Ik vertaalde haar blik als teleurstelling.
Hoewel ik de laatste weken voor Nikki was en haar echt goed vond, sloeg het bij mij gisteravond ineens om. Nathalie raakte me, maakte me vrolijk, inspireerde me. Ja, zelfs dat relaxte nummer met ola cola of zoiets. Van Nikki vond ik nu nauwelijks iets uitgaan, moet ik zeggen.

Jammer dat ze 'Climb every mountain' niet nog een keer deed.

Dat nummer wat ze beiden deden vond ik echt niet geweldig.

Martijn is lief. En die jurk van Wendy: brrrr.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
shilatestad schreef op 02 maart 2008 @ 07:52:

[...]

Was jij niet degene die altijd zo'n pesthekel heeft aan mensen die dit soort uitspraken doen: Eerst lekker maken en dan niets zeggen? En als jij je ergens niets van aantrekt is het wel het hele forum over je heen krijgen daar kik je juist op! Bovendien krijg je dan altijd toch hulp van je vaste vriendinnetjes!
Eeeeh nee... Geloof niet dat ik dat was. Heb hier helemaal geen vaste vriendinnetjes. Denk dat je me met iemand anders verwart.
shining schreef op 02 maart 2008 @ 10:55:

Wat betreft de blik van dat nichtje van Nathalie; die was gewoon heel erg teleurgesteld. Ik dacht juist bij die blik 'ach gosj'.

AQls je de hele tijd zo meeleeft met iemand, zo ontzettend hoopt dat je nichtje wint, dan is het niet meer dan logisch dat je niet blij bent dat de ander wint. Ik vertaalde haar blik als teleurstelling.
Ja ik zag ook eerder een teleurgestelde blik dan een "vieze" blik. En waarschijnlijk als Nathalie had gewonnen zouden degenen die voor Nikki waren ook zo kijken ;-]
Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
Heb het niet kunnen volgen wegens verjaardsfeestje,af en toe wat flarden meegekregen.wat ik zag vond ik niet zo goed als anders.ben benieuwd dus vanavond.ik vond het allemaal geschreeuw wat ik vanavond hoorde op de achtergrond van het feestje.
Elmervrouw schreef op 02 maart 2008 @ 10:56:

Jammer dat ze 'Climb every mountain' niet nog een keer deed.

Dat nummer wat ze beiden deden vond ik echt niet geweldig.
Dat nummer had ze echt niet kunnen evenaren. Ik zou het juist niet slim vinden als ze dat nummer weer had gedaan.
Net als iemand hiervoor(paar pagina's terug,geloof ik) vond ik de finale een anticlimax...

Wat mij vooral is bijgebleven:

*schreeuwerige nummers

*hoop gel*l in de ruimte om 't programma maar vol te kakelen en te rekken

*reclameblokken,reclameblokken en nog 's reclameblokken

*jury die wel aanwezig was maar eigenlijk niks had te melden

Kortom: ik vond 't best wel tegenvallen...
fleurtje schreef op 02 maart 2008 @ 11:17:

[...]

Eeeeh nee... Geloof niet dat ik dat was. Heb hier helemaal geen vaste vriendinnetjes. Denk dat je me met iemand anders verwart.
Ik verwar je echt niet met iemand anders hoor!
Leaf schreef op 01 maart 2008 @ 23:25:

[...]

"Ik hou van Holland". Daar zag ik voorstukjes van. Geen idee wat het is, zal wel over Holland gaan denk ik dan ;-)

Wordt gepresenteerd door Linda de Mol, Beau van Erven Dorens en nog iemand.
Jeroen van Koningsbrugge (Lama's)
Dan weet je meer dan ik.
Jaaaa, Nikki winnaar!!!

Vanavond gewoon herhaling hoop ik? Heb gisteren niet kunnen kijken..

Zei hier nou iemand dat Nathalie zo 'echt ' was? Tsss...ik zie d'r nog zo die trap afkomen na de theaterrondes: ' Heb ik dan niet mijn best gedaan, was ik dan niet goed genoeg' snik..' Bleeerk, heeft er iemand een teiltje..hoezo 'echt' ?
Tjaa. hoe je het ook went of keert, een mening hebben we allemaal. Smaken verschillen, en dat is maar goed ook!!

Hoop wel bij een volgend Idols Gordon er weer bij te zien. Ik vind hem fantastisch. Niets fake. Hij geeft al zijn emoties de ruimte, zowel de zogezegd positieve emoties, als de negatieve. Ik heb daar enorm bewondering voor.

Wendy daarentegen vind ik een warme persoonlijkheid, krachtig, betrokken en ook nog een mooi uiterlijk en uitstraling. Maar jemig, ben me lam geschrokken hoe mager ze is en er in mijn ogen niet best uitzag. Hopelijk van tijdelijke aard.

Wat ik al eerder aangaf, vind haar meer tot z'n recht komen in programma's zoals zij die eerder presenteerde: hart in aktie.

Maarja, dat is Mijn mening.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven