Mode & Beauty alle pijlers

Visagie model gezocht, maandag 9-1 Tilburg!!

07-01-2012 12:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik zoek nog iemand met een bril voor de mijn visagie les van maandag 9-1 in Tilburg.

Tijd: 19.15 uur.



Wie lijkt het leuk om mee te gaan?



Als je geen bril hebt maar wel voor n andere les mee wilt kan dat natuurlijk ook!

Stuur me een reply, maar nog liever: mail me op aphareus_amazon @hotmail. com (zonder de spaties!)





Groetjes,

Melanie
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik op maandagavond altijd plannen... woon wel in (omgeving) Tilburg en heb een bril.
Alle reacties Link kopieren
Heej Melanie,



Is het voor een school? Wat zijn jouw mogelijkheden wat betreft iemand ophalen en terug brengen naar station Tilburg? En tot hoe laat gaat het duren? Oh en ik ben maar gewoontjes type, zocht je een speciaal type (behalve een bril)?



Anders zou ik wel met je mee willen (ik heb een bril). Maar ik heb geen eigen vervoer en ben niet bekend in Tilburg dus weinig behoefte om te gaan 'zoeken'.
Hoi Melanie, ik woon in de buurt én heb een bril (parttime weliswaar) én ben maandagavond vrij én het lijkt me wel leuk om een keer te doen dus als je nog iemand nodig hebt? Ik mail je wel even foto.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand gevonden, bedankt allemaal voor de reacties. Ik zie je vanavond anne!



Groetjes,

Melanie
Alle reacties Link kopieren
Op zoek naar een visagie model om op te oefenen en/of voor het examen? .................Kijk dan eens op www.examenmodel.nl



De website www.examenmodel.nl heeft een groot aantal mensen in het bestand die juist heel graag met u meegaan.



Lijkt u het juist leuk om als model mee te gaan kijk dan ook op www.examenmodel.nl



Veel succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven