Mode & Beauty alle pijlers

haar geblondeerd nu veel te licht

21-01-2012 19:04 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

heb mijn haar geblondeerd maar eigenlijk vind ik de kleur te licht,

wil het liever niet meer verven ,

kan ik nu misschien een kleurspoeling erover heen zetten om het 1 a2 tinten donkerder te maken?

Het is nu licht/goudblond en heb liever middenblond.

Kan een kleurspoeling helpen?
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. De kleur vervaagt vanzelf en wordt dus vanzelf iets donkerder.
Alle reacties Link kopieren
Nou, geblondeerd haar vervaagd niet hoor, dat moet echt uitgroeien. Een spoeling van 1 of 2 tinten donkerder moet volgens mij goed kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik juist niet doen. Geblondeerd haar is altijd wat poreuzer. Dat wil nog weleens verschillen van stukje tot stukje. De kans dat je er als een gevlekte panter bij komt te lopen is daarom ook zeker aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
welke spoeling zal ik pakken,

gewoon middenblond?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ellsje schreef op 21 januari 2012 @ 19:07:

Nou, geblondeerd haar vervaagd niet hoor, dat moet echt uitgroeien. Een spoeling van 1 of 2 tinten donkerder moet volgens mij goed kunnen.Nou en of het vervaagd! Ik spreek uit 20 jaar ervaring!
Alle reacties Link kopieren
ga maandag als de gesmeerde bliksem naar een goeie kapper
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Toen ik het nog blondeerde (highlights) werden die altijd een tint donkerder na een of twee weken.
Alle reacties Link kopieren
@registreerjenu Echt vervagen als in donkerder worden? Dus als je met antiroos shampoo zou wassen wordt je haar donkerder? Want dan kunnen we dat adviseren aan TO.
Alle reacties Link kopieren
Anti roos shampoo helpt niet. Dat helpt alleen als je haar rood of oranje is uitgevallen en daar is volgens mij geen sprake van.



Ja, het wordt vanzelf iets donkerder. Het helblonde gaat er vanzelf vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Je kan altijd wel van lichter naar donker maar niet andersom. Maar als je het resultaat zeker wil weten, zou ik je laten adviseren door een goede kapper.
Alle reacties Link kopieren
Wat hoogst irritant was want dan zag je die hele lighlights niet meer zitten! Had ik nog zo m'n best op gedaan.



@Ellsje - ik denk dat dat komt omdat de stand van de haarschubben verandert na een tijdje waardoor het licht anders weerkaatst wordt.
Alle reacties Link kopieren
Als je geblondeerd hebt, wordt het echt niet meer vanzelf donkerder. ik heb geblondeerd haar en zelfs donkerbruine plukken zijn met een paar weken onvindbaar.



Spoeling kun je doen, maar dat zul je wel af en toe moeten herhalen. Kan zijn dat het wel beter pakt omdat je haar poreus is door het blonderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven