Vakantie Corsica

22-01-2012 20:16 11 berichten
Is er iemand die een leuk vakantie huisje weet op Corsica? Er zijn een heleboel te vinden op internet, maar het liefst huren we iets dat niet heel toeristisch is. Geen centerparcs oid.



Of weet iemand hoe je zoiets kunt vinden?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
google eens op huisje huren + corsica

vrij uit
dank je Poldervrouw, maar ik zoek juist iets pittoresks, authentieks, liever een oud huis ofzo. Die vakantie parken zijn heel praktisch, maar meestal niet zo sfeervol vind ik.
Alle reacties Link kopieren
geen idee wij gaan altijd kamperen
Alle reacties Link kopieren
Googel even naar het Corsica-forum. Daar kunnen ze je vast wel helpen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Scheelschaapje,



Wij hebben ooit een prachtig huis op Corsica gehuurd met waanzinnig uitzicht. Is alleen wel ver weg, op Cap Corse, het schiereiland bovenin. Als je dat niet bezwaarlijk vindt dan wil ik wel proberen of ik het huis kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eens op Holiday Rentals

Gebruiken wij vaak voor een vakantiehuis in Zuid Europa. Je huurt meestal van de eigenaar en dat is ons tot nu toe goed bevallen.
thanx voor de tips!



bij holiday rentals zijn idd een hoop leuke huizen



Branca, ik ben wel benieuwd naar dat huis. we zijn met 6 stelletjes, dus we zijn opzoek naar iets met 6 slaapkamers. is het zo'n groot huis?
Alle reacties Link kopieren
@Scheelschaapje,



dat is wel een hele grote groep. Ik denk niet dat dat gaat passen. Maar de plaats Canari staat wel garant voor authentieke vakantiewoningen. Via vacances-location.net en dan advertentienummer 121105 kom je bij een 12 persoonshuis in Canari. Je moet er overigens geen hoogtevrees hebben want het dorp ligt ahw vastgeplakt tegen een berg....

Succes met zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Inter chalet heeft veel keus voor een huisje op Corsica. Het westen is het ruigst of zuiden of richting Calvi ook erg mooi. Ik heb weer geboekt voor mei echt een geweldig eiland
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook kunnen kijken bij Topictravel volgens mij hebben zij ook keuze voor Corsica.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven