Gezondheid alle pijlers

bloedverlies na seks

22-01-2012 22:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren had ik seks met mijn vriend. Het was nogal wilde seks maar ondanks dat was ik best droog en het deed dan soms ook een beetje pijn. De volgende ochtend werd ik wakker en zag ik ineens dat er bloed in mn slip zat. Ik was wel net een paar dagen ervoor ongesteld geweest, maar dat was al opgehouden dus het leek me niet dat het daarvan was. Daarnaast was het down there ook een beetje gevoelig en pijnlijk. Oeps, iets te wild gedaan dus misschien. Maar waar ik me dus wel zorgen om maak is het bloeden. Het bloedverlies heeft nog tot vandaag aangehouden. Het is absoluut niet veel bloed, nog geeneens een tampon vol. Is dit iets waar ik me zorgen om moet maken?
Alle reacties Link kopieren
Nee, kan geen kwaad. Volgende keer glijmiddel gebruiken.



GEzien je eerdere topics heb je waarschijnlijk gewoon een wat kwetsbare binnenkant.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Kan geen kwaad, maar de volgende keer een langer voorspel zodat je wel voldoende opgewonden en nat bent, en een beetje pijn is een waarschuwing, hoort niet.
Als het niet onlangs gebeurd is, ook verstandig om een uitstrijkje te laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed waarom je doorgaat met seks als het pijn doet.......



iets met luisteren naar je lichaam enzo...
Alle reacties Link kopieren
quote:framb00sjes schreef op 22 januari 2012 @ 23:34:

Ik snap niet zo goed waarom je doorgaat met seks als het pijn doet.......



iets met luisteren naar je lichaam enzo...Dus dat! Ik ben ook wel eens heel erg geil hoor, maar toch droog. (waarschijnlijk door medicijnen ofzo) En beetje spuug of glijmiddel er op werkt super. Je gaat toch geen pijn leiden.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven