Mode & Beauty alle pijlers

hoge pump die lekker zitten...

25-01-2012 00:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke pumps zitten nou echt lekker waar je gewoon de hele dag op kunt lopen?? Weet er iemand misschien wat merken of winkels??

Zoek nog van die zwarte met hele hoge hak maar die hebben van voor ook zo'n dikke zool zodat de hak dan in verhoudin niet zo hoog lijkt... ja snappen jullie een beetje welke ik bedoel? De stad stond er vol mee, maar welke zitten nou lekker,,,, zit zoveel verschil in!



Grtzz
Alle reacties Link kopieren
Eh... welke lekker zitten hangt misschien wel van je voet af. Ik zou zeggen neem eens de moeite iets te passen als de hele stad er mee vol staat. Hoe makkelijk wil je het hebben? Met name voeten verschillen nogal.
Je bedoelt met een plateauzool, denk ik?



Ik heb zoiets en kan er de hele dag op lopen (kantoor, thuis gaan ze uit):







En wat ik hier fijn aan vind is dat bandje over mijn wreef/enkel. Ik heb smalle voeten en zonder zo'n bandje moet ik oppassen dat ik mijn schoenen niet per ongeluk uit schop als ik snel loop.



Wat jou lekker gaat zitten is natuurlijk heel persoonlijk. Veel passen en dan maar duimen dat je er ook langer op kunt lopen. Zal niet veel anders opzitten.
Alle reacties Link kopieren
Nou iig invito e.d. overslaan en voor een qualitatief goede schoen gaan.



Ik heb hoge van Guess (ook met plateau) en die lopen echt prima. Evenals de hakken van Supertrash en Friss & Company.
Alle reacties Link kopieren
Ja je hebt ooit schoenen met zo'n zacht schoenenbedje en die heel licht aan je voeten zitten, en idd met zo'n bandje werkt voor mij ook het best, heb hele smalle voeten. Maar dacht misschien zijn er merken die altijd zo'n zachte en lichte zool hebben, want die vind ik niet vaak
Alle reacties Link kopieren
supermooie schoen trouwens Leentjedb !

En die loopt lekker?
quote:666angel schreef op 25 januari 2012 @ 01:03:

supermooie schoen trouwens Leentjedb !

En die loopt lekker?

Ja, ik loop er op kantoor de hele dag op rond. Kan alleen nu niet kijken welk merk het is want dan moet ik de kast in waar jongste met haar bedje voor ligt te slapen. Wil niet riskeren dat ze wakker wordt.



En inderdaad kwaliteit kopen.
Ik heb juist brede voeten dus voor mij zitten de pumps waar Leentjedb waarschijnlijk de hele dag op kan lopen toch niet lekker en zij houdt het wellicht niet vol op de mijne. Ik ben bijvoorbeeld juist weer helemaal geen fan van bandjes over de wreef.



Het ligt maar net aan je voeten dus. En of je er uberhaupt op kunt lopen. Wanneer je als een kerel loopt dan staan bergschoenen eleganter dan pumps...



Volgens mij geldt wel voor iedereen: hoe smaller de hak, hoe lastiger het is om er op te lopen. Als je toch graag heel hoge hakken draagt, maar daar niet zo lekker op loopt, dan biedt een sleehak uitkomst dus.



Tja, en als een schoen gewoon helemaal te gek is, dan hoeft ie ook niet lekker te lopen. Zulke schoenen noem ik dan zitschoenen. Mijn man ziet die dingen graag bij starokjes
Ik vind de pumps van Michael Kors goed zitten, die zijn elegant maar ook heel stevig. Dat laatste is belangrijk, de hak moet je niet naar links en rechts kunnen bewegen als je de schoen aan de bal van de voet vasthoudt.
Alle reacties Link kopieren
Bandje over de wreef werkte hier ook altijd het best. Daarnaast had ik altijd van die gelkussentjes voor onder de bal van mijn voet in mijn schoenen geplakt en is het ook gewoon een kwestie van veel doen.

Vond schoenen van Manfield altijd wel fijn zitten, maar niet echt goede kwaliteit, gezien die wel ook snel stuk gingen bij mij. En dan heb ik niet over een nieuw hakje eronder.

Heb hier ook zo'n soort als Leentje heeft geplakt staan, dat zijn de fijnste, zo fijn dat ik het merkje uit de inlegzool heb gelopen. Dus ik kan het ook niet nakijken. Heb zelf nog wel gezocht naar exact zo'n paar, maar niet gevonden.
quote:Vl43inder schreef op 25 januari 2012 @ 01:27:

Zulke schoenen noem ik dan zitschoenen. Mijn man ziet die dingen graag bij starokjes Die van jou ook al?
Kijk anders eens bij Zalando, TO. Daar komt dat plaatje vandaan dat ik geplakt heb. En ze hebben er nog veel meer modellen van dit soort. Selecteren op "pumps", "plateauzool" en dan de kleur "zwart".



Als je ze daar bestelt zou je ze ook iets langer kunnen uitproberen. Paar minuten binnenshuis mee lopen op vloerbedekking (niet te lang, schoenen uitgelopen weer terugsturen vind ik not done). Op deze manier heb je ze een stukje langer aan dan in een winkel en krijg je mogelijk een beter idee van hoe ze lopen?
Alle reacties Link kopieren


Dit model bedoel je toch?



Vind ze allemaal heerlijk lopen en ze vallen gek genoeg vaak een beetje wijd. Loop er iig beter op dan op normale pumps. Zou gewoon passen en kijken of je erop kan lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 25 januari 2012 @ 03:04:

[afbeelding]

Dit model bedoel je toch?



Vind ze allemaal heerlijk lopen en ze vallen gek genoeg vaak een beetje wijd. Loop er iig beter op dan op normale pumps. Zou gewoon passen en kijken of je erop kan lopen.Daar kan ik helemaal niet op lopen. Ik heb het idee dat ik voorover duikel als ik ze aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Je moet gewoon vaker op hakken lopen!

Dan wennen je voeten vanzelf.

Verder goede kwaliteit kopen idd.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 25 januari 2012 @ 03:04:

[afbeelding]

Dit model bedoel je toch?



Vind ze allemaal heerlijk lopen en ze vallen gek genoeg vaak een beetje wijd. Loop er iig beter op dan op normale pumps. Zou gewoon passen en kijken of je erop kan lopen.Ik breek mijn nek al als ik er naar kijk
Alle reacties Link kopieren
Ja khemam, dat model bedoel ik, super gaaf en het maakt je meteen lekker lang ; )
Alle reacties Link kopieren
Vorige week heb ik nog nieuwe zwarte hoge pumps gekocht. Bij LeBallon van het merk Blink. Met een flinke plateauzool en zo'n 12 a 13 centimeter hakhoogte en ze lopen heerlijk! Heeft me iets van 39,95 gekost.
Alle reacties Link kopieren
quote:khemam schreef op 25 januari 2012 @ 03:04:

[afbeelding]

Dit model bedoel je toch?



Vind ze allemaal heerlijk lopen en ze vallen gek genoeg vaak een beetje wijd. Loop er iig beter op dan op normale pumps. Zou gewoon passen en kijken of je erop kan lopen.

Wow echt, daar heb ik een looprekje bij nodig.

Maar even serieus, hoe hoog moet de hak zijn TO?

Zelf loop ik ik vaak maar op een hak van max 4 a 5 cm. Maar goed, ik ben ook een beginneling. De pumps van Clarks en Fred de la Bretoniere zitten bij mij altijd goed.
Ik heb een jaar geleden (open) schoenen gekocht bij de h&m, voor ook een plateauzool en hak van ong 12 cm. Het is wel van een soort stof, maar daar kan ik serieus een dag op winkelen.

Ik heb ook dure hakken waar ik maar een paar uur op kan lopen voordat ik last krijg. Ik zou inderdaad ook gewoon gaan proberen en je moet het soms een beetje treffen. Die hakken van de hm kreeg ik de eerste paar weken wel last van de onderkant van mijn teen, maar dat ging over en nu lopen ze dus heerlijk. Zelfs makkelijker dan laarzen met veel lagere hakken die ik heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven