Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Alle reacties Link kopieren
Och jammer Bibi. Ik vind het ook sneu om een van mijn huidige buren eruit te gooien.
quote:tindin schreef op 24 januari 2012 @ 23:29:

Spannend trouwens lucifer! Ik stuur je morgenochtend sowieso een jam want ik heb het recept gekocht en er staan nu pompoenen te groeien! Stel dat je een paar items tekort komt zou je kunnen overwegen om er wat bij te kopen met TG.Wat leuk Tindin, dus jij bent nu bezig om een hele voorraad pompoenjammetjes te maken???
Ja, ik ben er aan verslaafd.

vooral omdat alles nu vol ligt met kleine veldjes. Dat gaat gewoon een stuk sneller, fijn voor het event (hoewel ik heb toch niet heb gehaald) maar ook fijn voor langdurende gewassen. Na komend event heb ik geen knechten meer en wordt het te arbeidsintensief. Maar tot die tijd neem ik het ervan!
Gelijk heb je, mooi ervan profiteren, zolang als het kan
ik kan van beide armen de een-na-laatste volmaken. Maar ik ga het niet doen, ik red het namelijk niet om ook de laatste vol te maken. Jammer...........was er zoooooo dichtbij!

Op naar het volgend event..........ik heb in ieder geval al wat gewassen..........kleine voorsprong
quote:joda schreef op 25 januari 2012 @ 08:40:

ik kan van beide armen de een-na-laatste volmaken. Maar ik ga het niet doen, ik red het namelijk niet om ook de laatste vol te maken. Jammer...........was er zoooooo dichtbij!

Op naar het volgend event..........ik heb in ieder geval al wat gewassen..........kleine voorsprong

Ik heb gisteravond toch ook nog de een na laatste vakjes ingeleverd. Kreeg ik in ieder geval 4 sterren voor!. Nog maar een paar en ik kan weer een vakje van de open plek vrijspelen. Ook handig voor het event!

@Bibianne, ik heb je jam gstuurd!
ik zat er ook aan te denken om in te leveren voor de sterren, maar ik heb de sterren niet onwijs hard nodig..........wauw.......best lekker om dat te zeggen.........lekker verwaand.
Goedemorgen boerinnen,

Wat knap dat jullie allemaal (bijna ) klaar zijn met inleveren. Ik heb het event bij lange na niet gehaald: nog niet eens één arm vol terwijl ik er voor mijn gevoel best veel tijd aan besteed heb, haha!
Goedemorgen dames!

Ik moet nog 65 taartjes! Nu wordt het echt spannend!
Dat wordt zeker spannend Lucifer, volgens mij, moet het wel te doen zijn, want vooer de taartjes en toeters kunnen we 2 uur langer inleveren.

Je kunt dus eventueel nog een keertje een iets langerdurend gewas er in zetten.

Als het goed is, heb je weer een jammetje om er meer uit te halen..
Ik kan ook nog bloemen en taartjes inleveren voor het 3e gedeelte van de arm. Maar is dat slim? Is het niet beter om alles te bewaren voor het volgende event? Krijgen we voor de taartjes en toeters die we over hebben BD? Of krijg je dat alleen maar als je het event gehaald hebt en dan nog t & t over hebt? Ik heb nl sterren nodig om Bahamarama vrij te spelen. Dus die 4 extra sterren kan ik eigenlijk goed gebruiken.

Ben heel benieuwd Lucifer. Maar volgens mij moet het lukken.
Als ik jou was, zou ik voor de sterretjes gaan.

Hoeveel sterren heb je nog nodig om Baharama vrij te spelen???

En heb je ook je bonuscode ingetoetst?? Die geeft 5 sterren
Volgens mij krijg je wel EP's en BD's voor de toeters en taartjes, die over zijn.

Ook als je het event niet helemaal heb uitgespeeld.
Ik heb nog 130 sterretjes nodig. Ja, die bonuscode heb ik 'meegepikt'. Dan zal ik straks nog 100 taartjes en 2500 bloemen inleveren. Zelfs dan hou ik nog t & t over.
Wat fijn voor je, heb je ook nog meegekregen dat dit eerste event doorgaat tot 4 uur vanmiddag, daarna begint gelijk event 2, waarbij er dan felicitatiekarten uit de oogst komen......

Poeh, 130 sterretjes lijkt nog ver weg, maar met het 2de event kunnen we ook weer sterretjes verdienen, dus meis......ga ervoor
Gelukkig heb ik geen haast maar heb inderdaad nog geen idee hoe ik aan 130 sterretjes moet komen. We zien wel, ik vind het leuk om te doen en hier meeschrijven erg gezellig.
Waar je nu woont, is daar veel tijdsverschil met Nederland?
*ploef*
Heb het gezien hoor, kan weer weg
Het waren maar 2 sterretjes. Ik kon immers maar één kant inleveren. Dom, dom, dom.
Ach meis, wat jammer, je kon hem dus niet helemaal afmaken??

Want aan het eind van de arm krijg je wel 4 sterretjes.....

Het aantal sterren, wat je kunt verdienen, staat ook op de vlakjes aangegeven, derde vlakje 2 sterretjes..... :(
Ben zo benieuwd of het Lucifer nog gelukt is.

Zal bij het volgende event beter opletten.
Hey dames!!!

Het is gelukt.Mede dankzij de forummers van het BP forum en natuurlijk jullie is het me gelukt.

Ik heb net nog 12 taartjes bijgekocht, omdat er niets meer uit de grond kwam.

Ik ben zoooooo blij!!! Nu kan ik volop taarten gaan bakken!!!!

Voor jullie!!

Ps: Ik ga het tweede event niet doen. Ik moet nu even afkicken.

Verder heb ik met de gewonnen sterren de laatste openplek vrijgespeeld, daar staan nu mijn stallen, bomen en wat comfortakkers.

Ik heb zelfs vannacht nog geoogst (moest toch naar de WC)
Lucifer! Wat goed! Gefeliciteerd. Het us je gegunt, je hebt hard gewerkt. Effe rust is een goed plan.
Gefeliciteerd!! Hoeveel eierbomen heb je gekregen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven