Lang parkeren Schiphol

15-09-2011 23:50 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wij vertrekken zaterdag om 5.40 uur vanaf Schiphol naar Parga.

Nu hebben we (heel dom) geen parkeerplaats gereserveerd bij Smart-parking.



Er zijn zoveel aanbieders dat ik 't even niet meer weet. Omdat wij 's nachts moeten parkeren en ook een transfer moeten hebben zou 't wel fijn zijn als 't een betrouwbaar bedrijf is.



heeft iemand ervaring met lang parkeren bij Schiphol, welk bedrijf is (ook 's nachts) betrouwbaar?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan altijd naar Keijzers parkeerservice in Aalsmeer. Heel betrouwbaar, zetten je precies voor de vertrekhal af en iets goedkoper dan gemiddeld - ze zijn wel vaak vol maar je kunt het meteen op hun site checken. Succes & een fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Leuheuk, Parga!!! Wens je alvast heel veel plezier, het is er geweldig. Maar waarom volg je niet gewoon langparkeren (=P2 of P3). Vaak gedaan, nog nooit problemen gehad en om de 10 minuten tranfer, binnen 5 minuten op Schiphol.
Alle reacties Link kopieren
@ VotesforLeo, ja langparkeren P2 / P3 denken we ook nog aan maar ik denk dat dat wel een stuk duurder is.

Gaat de transfer ook gewoon 's nachts iedere 10 minuten?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 16 september 2011 @ 00:17:

@ VotesforLeo, ja langparkeren P2 / P3 denken we ook nog aan maar ik denk dat dat wel een stuk duurder is.

Gaat de transfer ook gewoon 's nachts iedere 10 minuten?Yep, gaat hele nacht door. Het is inderdaad niet supergoedkoop maar wel fijn. Ik weet niet hoe lang je gaat maar voor 8 dagen ben ik rond de 75 euro kwijt. Is gewoon balen als je vliegtijden hebt waarmee je niet met de trein kunt. Maar 75 euro kunnen er op mijn vakantiebudget dan meestal ook nog wel vanaf. In welk appartement zit je in Parga?
Alle reacties Link kopieren
Ja, 75 euro kan er inderdaad nog wel vanaf. Maar ik ben een ontzettende Hollander en altijd bang dat ik teveel betaal . Althans bij dit soort dingen, op vakantie op een terrasje let ik nergens op.



we gaan naar adam; s House en ik heb er ontzettend zin in. Het is nu 32 graden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Als je zoekt op parkeren schiphol vind je diverse vergelijkingsites. Wij hebben op die manier Cheap Parking gevonden. Hebben er nu al 2x gebruik van gemaakt. Super service. Ze brengen je op tijd zeg en zodra je bij de bagage band staat bel je en ze zijn ei als je buiten komt. Fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik ga zo even de prijzen vergelijken en reserveren.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Als je 1 nacht hotel neemt voor of na de reis, staat je auto vaak gratis en heb je gratis schiphol shuttle.
Je kunt ook parkeren in de Rai. Van daaruit gaat er ieder kwartier een shuttlebus naar Schiphol.



Parga is super!!!!!!!!!!!! Veel plezier!
Wij hebben dit jaar gebruikt gemaakt van Total Care Parking in Hoofddorp. Zij brengen en halen je naar/van de vertrekhal. Ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben laatste 60 euro voor 10 dagen betaald op P3 van Schiphol. Was toen de goedkoopste. Perfect geregeld qua halen en brengen van en naar Schiphol. En met Ideal betaald, aangezien wij geen creditcard hebben.
Alle reacties Link kopieren
good parking: brengen en halen je auto voor je van hun parkeerplaats.
Alle reacties Link kopieren
Heb mee gezocht omdat ik pas in november op vakantie ga en het ook van belang is voor mij en heb heel veel aanbieders gevonden van langparkerenschiphol.



Dit lijkt me ook handig, hier staan alle ervaringen met parkeren Schiphol.
quote:elsschip schreef op 16 september 2011 @ 15:02:

Heb mee gezocht omdat ik pas in november op vakantie ga en het ook van belang is voor mij en heb heel veel aanbieders gevonden van parkeren schiphol http://langparkerenschiphol.net/aanbieders/



Dit lijkt me ook handig, hier staan alle ervaringen met parkeren Schiphol en happy parking is nummer 1 zo te zien uit de reacties.



En je wordt lid om dit te melden???

Kan aan mij liggen, maar dat vind ik verdacht...
Alle reacties Link kopieren
Parkeren doe ik, als ik met het vliegtuig wegga, op P3.

Ooit, jaartje terug, gezocht naar de goedkoopste en me daar aangemeld/plek gereserveerd...................

Bleek bij aankomt dat je de sleutels moest afgeven en je auto als sardientje werd neergezet....Nou ik heb bedankt en ben naar de P3 plaats gereden. Buiten het hoogseizoen is daar voldoende plek en beter geregeld met bussen.
Alle reacties Link kopieren
Kan toch dat elsschip lid wordt en dit haar 1e reactie is. Simpel beginnen ,kort bericht. Ik vind het niet raar en reclame is het ook niet echt.
Ik parkeer altijd op het lang-parkeren-terrein van Schiphol, bevalt me prima. Het kan vast wel ergens goedkoper, maar waar hebben we het, in verhouding tot het vakantie budget, over.
Alle reacties Link kopieren
Geen mensen in je omgeving die de mogelijkheid hebben om je weg te brengen en op te halen? Ik heb zelf laatst nog iemand naar Schiphol gebracht & ook weer opgehaald een paar weken later midden in de nacht. Scheelt hoe dan ook in parkeerkosten. Alleen weet ik niet hoe ver het voor jullie rijden is en of de brandstofkosten opwegen tegen de parkeerkosten.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt alsnog reserveren bij Smartparking. Heb ik wel eens een dag van tevoren gedaan en kreeg toch nog 5 euro korting op de plaats. Ik vind het ideaal, transferbus gaat vaak genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn legio vergelijkingssites voor dergelijke zaken. De goedkoopste aanbieder van plaatsen is waarschijnlijk Schipholparking24 .

Aldus een vergelijkingssite voor lang parkeren Schiphol: Schiphol P3
Alle reacties Link kopieren
Gewoon P3 lang parkeren was laatst echt het goedkoopst. Ik betaalde nog geen 50 euro voor een week. Soms is het even zoeken naar een plek. Ook wel eens bijschipholparkeren.nl gebruikt maar bij vroeg vertrek rekenen zij een toeslag waardoor het al snel duur wordt. Verder goede ervaringen mee. Je parkeert dan voor de vertrekhal en je haalt je auto voor de aankomsthal weer op. Goede reis!
Alle reacties Link kopieren
Wij parkeerden tot nu toe ook altijd op P3, maar de laatste keer bij Happy Parking. Is ons uitstekend bevallen. Goedkoper en je hoeft niet in het holst van de nacht in de regen over dat megagrote parkeerterrein met je koffer te lopen zeulen.Je wordt voor de deur van de vertrekhal afgezet en opgehaald, 24/7. En autosleutels afgeven, ja, wat is het probleem? Die heb je in het buitenland toch niet nodig? In een beetje hotel met valetparking is het niet anders ..... In een beetje land met servicegerichte warenhuizen rijd je ook voor, geeft je autosleutels af en gaat shoppen. Alleen Nederlanders doen altijd zo moeilijk over het afgeven van hun autosleutels!
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2014 16:14
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yeah right.

Op een oud topic een verhaal met link?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven