Wie kijkt 'Ik Vertrek'?
zondag 29 januari 2012 om 13:21
quote:sito1970 schreef op 29 januari 2012 @ 13:12:
[...]
Die 2 potten die niet van elkaar konden afblijven? Brrr.
Met die superkraakheldere keuken, die zo goed Zweeds spraken?
Gatver, wat een zooi.
[...]
Die 2 potten die niet van elkaar konden afblijven? Brrr.
Met die superkraakheldere keuken, die zo goed Zweeds spraken?
Gatver, wat een zooi.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 29 januari 2012 om 13:30
quote:sito1970 schreef op 29 januari 2012 @ 13:23:
Omdat ik dat kleffe gedoe eng vind.
En als ze nou de hele boel spic&span op orde hadden, en dan lekker liepen te lebberen de hele dag.
Maar wat een zooitje zeg, Bah.
Zou mij bij een heterokoppel ook kapot ergeren.
Omdat ik dat kleffe gedoe eng vind.
En als ze nou de hele boel spic&span op orde hadden, en dan lekker liepen te lebberen de hele dag.
Maar wat een zooitje zeg, Bah.
Zou mij bij een heterokoppel ook kapot ergeren.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 29 januari 2012 om 13:43
Ik vond het wel schattig dat ze zo gek op elkaar waren, al was die ene mevrouw denk ik nog steeds zoekende...... van hetero naar lesbisch en toen haar vriendin 3 maanden terug naar Nederland was, begon ze ook ineens over hun relatie te twijfelen. Ik vind het wel jammer dat ze zulke grote stukken overslaan in het programma. Je gaat bijna van aankomst gelijk door naar een bedrijf wat al draait.
zondag 29 januari 2012 om 13:47
maandag 30 januari 2012 om 07:40
maandag 30 januari 2012 om 07:53
quote:louise1 schreef op 30 januari 2012 @ 07:40:
Wat mij zo opviel is dat de vrouw die eerst hetero was er tien jaar geleden zo fris uitzag (die foto van Thailand). In tien jaar tijd is ze behoorlijk grijs en oud geworden. Ze ziet er erg vermoeid en afgeleefd uit.
Dat gold voor allebei!
Ik vond die vrouw met het hele korte haar een lieverd. Die andere, die zo lief lijkt, vond ik maar een vervelend figuur. Gedurende die 3 maanden dat haar vriendin in Nederland was, was ze echt h-e-l-e-m-a-a-l veranderd, ze kon en wilde echt niet meer terug naar hoe het was..
Waar ze dan op doelde was dat haar vriendin (die dus naar Ned. was) zo verzorgend en beschermend was en dat wilde ze niet meer. En zich daarin dan ook zo heel demonstratief opstellen ten opzichte van haar vriendin, toen die terug was. Maar haar vriendin was vervolgens nog niet terug of zij ligt al te kermen op de bank van de pijn in haar been..
Volgens mij heeft die andere vrouw heel wat te stellen met haar.
Wat mij zo opviel is dat de vrouw die eerst hetero was er tien jaar geleden zo fris uitzag (die foto van Thailand). In tien jaar tijd is ze behoorlijk grijs en oud geworden. Ze ziet er erg vermoeid en afgeleefd uit.
Dat gold voor allebei!
Ik vond die vrouw met het hele korte haar een lieverd. Die andere, die zo lief lijkt, vond ik maar een vervelend figuur. Gedurende die 3 maanden dat haar vriendin in Nederland was, was ze echt h-e-l-e-m-a-a-l veranderd, ze kon en wilde echt niet meer terug naar hoe het was..
Waar ze dan op doelde was dat haar vriendin (die dus naar Ned. was) zo verzorgend en beschermend was en dat wilde ze niet meer. En zich daarin dan ook zo heel demonstratief opstellen ten opzichte van haar vriendin, toen die terug was. Maar haar vriendin was vervolgens nog niet terug of zij ligt al te kermen op de bank van de pijn in haar been..
Volgens mij heeft die andere vrouw heel wat te stellen met haar.
maandag 30 januari 2012 om 09:57
quote:hgjb schreef op 30 januari 2012 @ 09:11:
Lijkt mij voor de kinderen ook niet makkelijk, eerst je moeder bij vader weg voor een vriendin en dan vertrekken ze naar Lapland. Leuke kinderen trouwens, die zoon en dochter.
Vrouw met het korte haar leek mij een aardig mens.Eens.
Lijkt mij voor de kinderen ook niet makkelijk, eerst je moeder bij vader weg voor een vriendin en dan vertrekken ze naar Lapland. Leuke kinderen trouwens, die zoon en dochter.
Vrouw met het korte haar leek mij een aardig mens.Eens.
Poep, wie heeft jou gescheten?
maandag 30 januari 2012 om 12:29
quote:stevienicks68 schreef op 30 januari 2012 @ 07:53:
Ik vond die vrouw met het hele korte haar een lieverd. Die andere, die zo lief lijkt, vond ik maar een vervelend figuur.
Mee eens.
Hoe ze ook tegen haar praatte, nadat ze boodschappen had gedaan:
- Heb je boter?!
- Ach, die ben ik vergeten
- Ja, die heb ik dus NU nu nodig. Dat krijg je nou hè, als ik zelf de boodschappen niet doe!
En daar ging de ander weer, terug naar de winkel.
Echt sneu vond ik dat.
Ik vond die vrouw met het hele korte haar een lieverd. Die andere, die zo lief lijkt, vond ik maar een vervelend figuur.
Mee eens.
Hoe ze ook tegen haar praatte, nadat ze boodschappen had gedaan:
- Heb je boter?!
- Ach, die ben ik vergeten
- Ja, die heb ik dus NU nu nodig. Dat krijg je nou hè, als ik zelf de boodschappen niet doe!
En daar ging de ander weer, terug naar de winkel.
Echt sneu vond ik dat.
maandag 30 januari 2012 om 15:04
quote:louise1 schreef op 30 januari 2012 @ 07:40:
Wat mij zo opviel is dat de vrouw die eerst hetero was er tien jaar geleden zo fris uitzag (die foto van Thailand). In tien jaar tijd is ze behoorlijk grijs en oud geworden. Ze ziet er erg vermoeid en afgeleefd uit.Mwoah, ik zag er op mijn 30ste ook frisser uit dan nu tien jaar later hoor
Wat mij zo opviel is dat de vrouw die eerst hetero was er tien jaar geleden zo fris uitzag (die foto van Thailand). In tien jaar tijd is ze behoorlijk grijs en oud geworden. Ze ziet er erg vermoeid en afgeleefd uit.Mwoah, ik zag er op mijn 30ste ook frisser uit dan nu tien jaar later hoor
maandag 30 januari 2012 om 17:23
quote:boerentrientje schreef op 30 januari 2012 @ 15:04:
[...]
Mwoah, ik zag er op mijn 30ste ook frisser uit dan nu tien jaar later hoor Ik begrijp wel wat Louise bedoelt. Natuurlijk zijn ze 10 jaar ouder geworden maar het verschil met nu is vooral dat die vrouw met dat benengedoe ontzettend verslonsd is ondertussen.
[...]
Mwoah, ik zag er op mijn 30ste ook frisser uit dan nu tien jaar later hoor Ik begrijp wel wat Louise bedoelt. Natuurlijk zijn ze 10 jaar ouder geworden maar het verschil met nu is vooral dat die vrouw met dat benengedoe ontzettend verslonsd is ondertussen.
maandag 30 januari 2012 om 19:02
Die " lebbert", met dat korte haar, is echt een lieverd.
Hoe vonden julie trouwens die ontvangst bij terugkeer?
Gaat ze 3 maanden naar Nederland om geld te verdienen, wordt ze ontvangen, in een ontplofte keuken, en washok.
Vreselijk, wat een gebrek aan respect, en zorgzaamheid naar je partner toe.
Bah.
Hoe vonden julie trouwens die ontvangst bij terugkeer?
Gaat ze 3 maanden naar Nederland om geld te verdienen, wordt ze ontvangen, in een ontplofte keuken, en washok.
Vreselijk, wat een gebrek aan respect, en zorgzaamheid naar je partner toe.
Bah.
maandag 30 januari 2012 om 19:02