Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 27 januari 2012 @ 16:54:

We kregen op den duur ook publiek: op den duur stond iedereen die in de winkel aanwezig was nieuwsgierig te kijken wat er gebeurde.

En kwam nou echt niemand van jullie op het idee die vrouw even mee naar achteren te nemen, zodat niet de hele winkel haar aan stond te gapen??



Verder vind ik het een hilarisch verhaal hoor.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Heb me gister rot gezocht naar dit topic!



Thank god! Ik stond nog thuis helemaal bepakt en beladen met zoon ook ein de lijk klaar om te gaan...
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat erg! Heb het zelf ook een keer meegemaakt, op een nog ergere manier. Midden in de winter een paar jaar terug, dikke pakken sneeuw, ijskoud. Ik moest naar stage voor mijn eindgesprek met stagebegeleider en begeleider van school. Moest drie kwartier lopen, want, wat bleek, fiets kapot. Halverwege krijg ik enorme buikkrampen met als gevolg diarree! Ik moest nog 20 minuten lopen, door de vrieskou, met een korte jas aan en niet een al te donkere broek. Ik kon niet meer terug, dan was het net zo lang lopen en dan was ik te laat geweest. Ik had het geluk dat mijn ouders vlakbij mn stageadres woonden en ik de sleutel op zak had. Zo kon ik een broek van mijn moeder pakken, veel te groot, en even snel douchen. Wat heb ik me klote gevoeld zeg, hele benen rood omdat het vreselijk schuurt ook. Heb mezelf die avond maar getrakteerd op een grote bak ben en jerry's. :D
Alle reacties Link kopieren
Deze is niet van mij maar wel echt een bizar gênant verhaal:

Vriend en ik zaten vorige maand in Engeland in een hotel, de dag voor mad friday. We werden s nachts al een paar keer wakker door kneiterlamme hotelgasten die naar hun kamers gingen, maar dan slaap je redelijk snel weer. Totdat we wakker werden door het stel naast ons. We hoorden ineens een gemompel, veel oh no's en dat werd uiteindelijk gejammer. Ik over de zeik want ze begon daarbij ook op onze deur te bonzen en zo, dat soort grappen. Ineens was het stil...en een klatergeluid....guess what? Madame zat pal voor onze deur te piesen, en dat halletje liep af waardoor het bij ons naar binnen liep. En een alcohol walm, echt vreselijk. Maar ja, we hadden natuurlijk ook geen zin in een apezatte dame op onze kamer, dus besloten maar niets te doen.

Het werd nog erger, ze is naar beneden gegaan om bij de receptie haar man wakker te bellen, die natuurlijk in coma lag en niets hoorde. Wij daarentegen hoorden de telefoon een kwartier lang non stop gaan. Men, wat was ik nijdig.

Ik was al in staat om niet voor deze nacht te willen betalen door het gelazer.

De volgende ochtend kwamen we bij de receptie om af te rekenen en het meneertje bij de receptie voelde zich vreselijk bezwaard. Wat was nou het geval geweest? De dame in kwestie was in de veronderstelling, met dr lamme hoofd, dat ze naar de wc ging maar trok per ongeluk de kamerdeur achter zich dicht. NAAKT. Toen ze naar de receptie ging om te bellen had ze het besef dat ze at niet naakt kon doen, dus had ze in een kast van het hotel een rol behang gevonden en dat om zich heen gewikkeld. Toen we dat hoorden en die meneer zo sneu zagen zitten hebben we toch maar gewoon betaald. Uiteindelijk echt een geestig verhaal en omg, wat zal die dame zich slecht hebben gevoeld die ochtend :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo hard lachen :P
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren


En dat behang vind ik nog het allermooist
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Hahhahahaaaha die laatste doet me echt denken aan een aflevering van mister bean, gaat ie ook naakt de gang op in een hotel maar houdt ie bordjes voor geslacht, god ik zie het helemaal voor me!
Alle reacties Link kopieren
Whaha... kon niet slapen dus was ff aan het neuzen toen ik bij dit topic uitkwam, lach me helemaal ziek joh! Superfunny!!



Hier ook jaaaren geleden, op de (volle) bus ook in mn broek gepoept haha.. werd helemaal ziek vet krampen kon er pas bij de volgende halte uit natuurlijk...daar moest ik nog een eind lopen naar mn brommertje en het vroor, moest ik ook nog eens super pissen denk dan laat ik dat gvd ook nog gewoon lopen... toen door de vrieskou naar huis gereden met mijn inmiddels bevroren en volgepoepte diarree broek... nooit tegen iemand durven zeggen (alleen mijn moeder want die zag het natuurlijk toen ik thuis kwam)



Blij te lezen dat ik niet de enige ben met zo'n verhaal hihi...
Alle reacties Link kopieren
Na een avondje sex met mijn vriend, per ongeluk speeltje in de huiskamer op bijzettafeltje laten staan, naast een beeld dus had hem over het hoofd gezien.. Volgende dag bezoek... keek die ff raar op tot hij er op een gegeven moment wat van zei.. ik schaamde me dood!
anoniem_143443 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 16:14
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:mclean72 schreef op 17 december 2011 @ 00:10:

Een van de eerste keren dat ik bij mijn vriend bleef slapen.

Ik kwam 's ochtends onder de douche vandaan, droog me af en slinger mijn lange haar naar voren om ook dat te drogen.

Daarmee klaar zwiep ik mijn hoofd naar achteren en mijn haar wikkelt zich strak om de waslijn die nog uitgetrokken boven het bad hing.

Ik zat muurvast.

Toen ik al zo'n 5 minuten stond te prutsen om mezelf weer los te krijgen (op de tast, want ik kon het niet zien) kwam mijn vriend ook de badkamer binnen.

Die ziet mij daar piemelnaakt aan de waslijn hangen, en heeft eerst 5 minuten op de grond gelegen van het lachen voor hij eindelijk van enig nut kon zijn.

Uiteindelijk is de schaar eraan te pas gekomen, het zat zo strak.

Tot op de dag van vandaag maakt hij er flauwe grappen over.







Doet me denken aan een topic ooit op dit forum:Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit

Ik heb 'r zo om gelachen destijds.
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst in een bar, en moest naar het toilet. Er was er maar 1, maar gelukkig stond er niemand te wachten. Ik loop dus naar binnen, ligt er een nat stuk wc-papier op de bril. Geen idee hoe mijn voorganger het voor elkaar heeft gekregen, maar goed, ik had geen zin om het op te ruimen dus ben boven het toilet gaan hangen zodat ik het niet aan zou raken.



Inmiddels staan er drie meiden voor het toilet te wachten. Ik was mijn handen, loop de deur uit en ben het wc-papier inmiddels alweer helemaal vergeten. Vervolgens loopt een van die meiden naar binnen, hoor ik ineens een heel beschuldigend 'GATVERDAMME!'



Het was niet mijn schuld dus ik kon er niet zo mee zitten, het was alleen nogal een rustige bar en ik was net lekker met iemand aan het flirten - ben dus even heel bang geweest een opmerking naar m'n hoofd geslingerd te krijgen. Leg dat maar eens uit. Gelukkig niks gebeurd.



Een tijdje terug moest ik heel nodig naar het toilet, dus had ik bij een klein fastfoodrestaurant gevraagd of ik van de wc gebruik mocht maken, die eigenlijk alleen voor klanten was. De medewerker deed de deur voor me open.



Ik moest alleen plassen, dus was zo klaar. Vervolgens spoel ik door, maar er gebeurt niet veel. Ik spoel dus nog een keer, en houd de knop langer vast. Het water loopt nog steeds niet weg, en staat vrij hoog maar gelukkig nog net niet over de rand.



Op het moment dat ik m'n handen sta te wassen zie ik vanuit mijn ooghoek ineens een golf water uit de wc komen. Het bleef maar stromen en er liep al heel snel een hele rivier langs de muur.



Uit angst dat de rivier onder de deur door zou lopen, heb ik de wc heel snel verlaten en de deur goed achter me dichtgetrokken. Heb vriendelijk bedankt voor de wc en ben vervolgens heel snel de deur uitgelopen...



Dat restaurant kom ik voorlopig niet meer.
Hier nog een genant moment van enkele jaren geleden. Ik werkte op een kantoor waar ik de verantwoordelijkheid had over de intercom van de hoofdingang (Waar we met z'n allen zicht op hadden). Die ochtend waren ik en mijn collega's in een lollige bui en waren wat aan het gekken onderelkaar.



Op een bepaald moment staat de algemeen directeur voor de hoofingang en belt aan...Ik roep vrij hard: "Hey jongens, er staat een zwerver voor de deur"...Helaas had ik niet gezien dat de hoorn van de intercom eraflag, waardoor de baas alles heeft gehoord.



Er volgde een pittig gesprekje met de baas...En terrecht, maar ach ik was 20 en erg naief. Heb er overigens nog 7 jaar gewerkt na die tijd :-D
Alle reacties Link kopieren
In mijn studententijd wilde ik de bus halen. Ik zie hem aan komen rijden en ik ren richting de halte. Ik hield blijkbaar alleen de bus in de gaten en ren echt keihard tegen een lantaarnpaal op. Ik viel vervolgens echt zo plat naar achteren, zo vlak naast de volle bus. Mister Bean was er niks bij!
Alle reacties Link kopieren
En een keer op mijn werk. Ik ga naar de wc, doe de deur open en loop keihard tegen de rand van de deur op. Vervolgens serieus een presentatie houden met een blauwe bult op je wenkbrauw...
Alle reacties Link kopieren
Ze hadden voor een winkel een rood lint gespannen maar hij was wel open aangezien er mensen binnen waren.

Ik snapte er niets van dus buk en duik onder het lint door...

Resultaat: een gebroken neus en onophoudend schaamrood

Wat bleek: Ze hadden een rode stickerlint over de glazen deuren geplakt omdat iedereen er maar tegenaan bleef lopen....!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mindy1234 schreef op 12 februari 2012 @ 21:39:

Ze hadden voor een winkel een rood lint gespannen maar hij was wel open aangezien er mensen binnen waren.

Ik snapte er niets van dus buk en duik onder het lint door...

Resultaat: een gebroken neus en onophoudend schaamrood

Wat bleek: Ze hadden een rode stickerlint over de glazen deuren geplakt omdat iedereen er maar tegenaan bleef lopen....!!



Oehh.. pijnlijk! (letterlijk en figuurlijk)

Heb ik ook wel eens gehad: was naar de kerk geweest, maar mn paraplu daar vergeten. Dus ik ren even snel de auto uit en wil naar binnen rennen.. keihard tegen het glazen raam naast de deur aan. Gelukkig geen gebroken neus, wel een bloedneus. En het ergste: de hele kerkhal stond nog vol met mensen, die het allemaal zagen gebeuren. Ben zonder paraplu snel terug naar de auto gegaan..

Kreeg nog heel wat commentaar erop de zondag erna..
Alle reacties Link kopieren
Ooit een keer op vakantie op Kos een dagtrip met een boot gemaakt, zo eentje waar wel een stuk of 100 man op kan. Op het dek hadden ze kussens neergelegd zodat je lekker kon zonnen. Ik lag daar met mijn vriendinnen en ik was opgestaan om van het uitzicht te genieten. Opeens maakt de boot een plotselinge beweging waardoor ik mijn evenwicht verlies en omval, ik grijp zo met mijn hand in....... Het kruis van een man die daar rustig zat en zich doodschrok. Oeps!
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de zwangerschap van onze tweeling kon ik op het laatst mijn "gas" moeilijk inhouden. We gingen een oud huis bezichtigen dat te koop stond met een makelaar zonder humor. Mijn vriend duikt de kelder in (diep gat) en ik blijf boven wachten met de makelaar. Ineens moet ik hoesten en laat er dus 1 vliegen...Een stank waar je u tegen zegt verspreidt zich vervolgens en ik zie de makelaar met een vies gezicht naar mij kijken. Ik rood hoofd...Komt mijn vriend de kelder uit (die niks heeft meegekregen) en zegt: Goh, wat ruikt die kelder muf. Last van vocht?



Dat was best een genant moment ja...Waar we nu overigens behoorlijk om lachen...



(dat huis hebben we overigens niet gekocht )
quote:juno2001 schreef op 02 februari 2012 @ 03:41:

[...]









Doet me denken aan een topic ooit op dit forum:Rits zit vast, krijg mijn jas niet uit

Ik heb 'r zo om gelachen destijds. Ik heb hem gelezen, idd hilarisch!!!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, echt supergrappig die verhalen!



Op reis in Guatemala een vakantiescharrel ontmoet. In het donker in zijn kamer seks gehad. Bleek ik ongesteld te zijn geworden. Bloedvlekken everywhere, en rode handafdrukken op m'n lichaam en de witte muur bij het bed...

Om me een beetje op te frissen naar de gezamenlijke douches gelopen, staat daar ook nog een meisje die me met grote ogen van top tot teen bekijkt... Ik nog: "Hi!", en duik niks-aan-het-handje snel het toilet in om daar te wachten totdat ze weg is...



Een paar dagen later erg dronken geworden in de plaatselijke kroeg, en in een soort dramatische heimwee bui op zoek gegaan naar die jongen in z'n hotel. Wist bij god niet meer in welke kamer hij sliep. Gelukkig droeg hij een nogal herkenbaar luchtje van Issey Miyaki, dus ik heb al snuffelend langs een hele rits kamers de juiste kamer kunnen vinden. De ramen stonden open ivm de hitte. Ik was te dronken om in de gaten te houden of iemand me heeft gezien..



Een paar jaar geleden na een nacht flink stappen en véél wodka lig ik in bed te dromen over een vet feest. Veel te doen op dat feest, verschillende verdiepingen, deuren door, trappen af.....

Kom ik langzaam bij bewustzijn. Ik heb mezelf buitengesloten en zit poedelnaakt op de trap naast de deur van m'n appartement. Zelfs geen slipje aan! (En net die ochtend geschoren...) Terwijl ik altijd met een slipje aan slaap. Kennelijk op dat 'vette feest' uitgetrokken.

Ik kon merken dat het nog héél vroeg was, ben 5 minuten blijven zitten; wat moet ik doen!!! Uiteindelijk ben ik naar drie hoog gelopen, naar buurman Jan. Ik aanbellen, en ik zeg: "Oh Jan, het is zooo erg, ik heb mezelf buitengesloten!" onderwijl met m'n handen de naaktheid verbergend. Hij heeft snel z'n ochtendjas om me heen gedaan en me binnen op een stoel gezet.

Later m'n broer gebeld voor de huissleutel, maar die had ik aan de binnenkant laten zitten. Uiteindelijk is de SOS service gekomen om m'n deur open te maken. Jezus, de wodka damp kwam van me af.

Schaaaam!
Alle reacties Link kopieren
hahahahaa Windowsvista!!!!



Ik moet ook zo lachen om die wc verstop verhalen, ik dacht altijd dat het echt niet zo kon gebeuren, maar helaas...



Twee weken geleden was ik een weekend weg met mijn man. We gingen `s avonds in een eetcafé wat eten en begonnen met een stokbroodje kruidenboter. Het was heel rustig en er zaten misschien nog 3 andere stellen.

Halverwege mijn salade krijg ik krampen in mijn buik en aangezien ik PDS heb dacht ik al van 'oh oh' (nare reactie op die kruidenboter dus). Dus ik naar de wc (zo'n hangtoilet, een beetje provisorisch vond ik het) maar er kwam voornamelijk alleen maar lucht uit m'n buik. Ik weer naar boven, m'n man zit onderhand al aan de koffie en ik besluit niets meer te eten. Weer krampen en m'n man raadt me aan gewoon nog een keer naar de wc te gaan. Ik weer naar beneden (echt 5 minuten na de 1e keer) en daar kreeg ik echt ontzettende diarree (echt, het bleef komen). Nou na 10 minuten was ik wel klaar, ik doortrekken, loopt die hele pot vol met water en mengde zich met mijn diarree...... Ik heb daarna nog 5x doorgetrokken maar het spoelde niet weg. Ik heb uiteindelijk de wcpot vol met papier gegooid, naar boven gegaan, m'n man gecommandeerd 'we gaan NU weg!!!!'..... betaald en weg gegaan. Buiten kreeg ik een vragende blik en na uitleg ben ik het hele weekend nog uitgelachen door hem!!!!



Ik kon niet even melden bij de eigenaar dat het toilet verstopt zat, want ik was de enige die er naartoe was geweest en het was zo rustig dat ik niemand anders de schuld kon geven!!!!
Echt lache dit topic!



Ik een keer bij de fysio toen ik een jaar of 17 was en nog best onzeker. Ik had een zwarte fysioproof onderbroek aan, kwam ik na de fysio thuis zag ik dat er een gat in mijn onderbroek zat aan de achterkant in het midden!! Oh ik kon wel door de grond zakken van schaamte! Schaamde echt zo erg toen haha



Nog eentje:

Was in londen, rende allemaal politie het winkelcentrum in. Dus ik denk oh ik ga even kijken. Maar toen zag ik een hele leuke winkel, maar na veel trekken kreeg ik de deur nog steeds niet open. Hadden ze opslot gedaan. Die mensen in de winkel konden mij gewoon zien, werd werd er nog geen 20 meter naast me een bankrover opgepakt die met zn motor het winkelcentrum ingereden was en die daar ook naast op de grond lag! Zat echt helemaal in mn eigen wereltje haha



Laatst nog bij fysio een heel bloedplek op mn been, natuurlijk met benen scheren gebeurt. Zegt de fysio, oh je bloed, dus ik oh echt?? Ja heb je je gestoten ofzo? Ik ja weet het niet haha
Alle reacties Link kopieren
Denken: waarom komt dat mens toch zo fanatiek op me aflopen, moet ik dekking zoeken? Wat een gek! Om op t laatste moment een stapje opzij te doen en te concluderen dat ik het zelf ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Francisca21 schreef op 08 maart 2012 @ 14:35:

hahahahaa Windowsvista!!!!



Ik moet ook zo lachen om die wc verstop verhalen, ik dacht altijd dat het echt niet zo kon gebeuren, maar helaas...



Twee weken geleden was ik een weekend weg met mijn man. We gingen `s avonds in een eetcafé wat eten en begonnen met een stokbroodje kruidenboter. Het was heel rustig en er zaten misschien nog 3 andere stellen.

Halverwege mijn salade krijg ik krampen in mijn buik en aangezien ik PDS heb dacht ik al van 'oh oh' (nare reactie op die kruidenboter dus). Dus ik naar de wc (zo'n hangtoilet, een beetje provisorisch vond ik het) maar er kwam voornamelijk alleen maar lucht uit m'n buik. Ik weer naar boven, m'n man zit onderhand al aan de koffie en ik besluit niets meer te eten. Weer krampen en m'n man raadt me aan gewoon nog een keer naar de wc te gaan. Ik weer naar beneden (echt 5 minuten na de 1e keer) en daar kreeg ik echt ontzettende diarree (echt, het bleef komen). Nou na 10 minuten was ik wel klaar, ik doortrekken, loopt die hele pot vol met water en mengde zich met mijn diarree...... Ik heb daarna nog 5x doorgetrokken maar het spoelde niet weg. Ik heb uiteindelijk de wcpot vol met papier gegooid, naar boven gegaan, m'n man gecommandeerd 'we gaan NU weg!!!!'..... betaald en weg gegaan. Buiten kreeg ik een vragende blik en na uitleg ben ik het hele weekend nog uitgelachen door hem!!!!



Ik kon niet even melden bij de eigenaar dat het toilet verstopt zat, want ik was de enige die er naartoe was geweest en het was zo rustig dat ik niemand anders de schuld kon geven!!!!Heb je niet op een urinoir zitten poepen?
quote:Francisca21 schreef op 08 maart 2012 @ 14:35:



Ik kon niet even melden bij de eigenaar dat het toilet verstopt zat, want ik was de enige die er naartoe was geweest en het was zo rustig dat ik niemand anders de schuld kon geven!!!!

waarom niet kon je niet gewoon melden dat het toilet verstopt is en dat je daar helaas pas achter kwam na je grote boodschap?

Vind het een beetje aso eigenlijk om ze daar met de troep te laten zitten...misschien schaam je je om het te melden, maar nu weten ze ook wel dat jij het was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven