Pijnlijke scheurtjes rond vagina door te dikke penis .. wat te doen?

14-06-2007 11:46 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik heb een luxe probleem. Ik heb een man getroffen met een erg dikke penis. Dat is lekker tijdens de sex maar daarna zit ik met de problemen. Ik heb dagen erna last van kleine sneetjes of scheurtjes rond mijn vagina ingang. Het prikt heel erg en het bloed dan ook een beetje soms. Ik smeer het in met speciale zalf maar het heelt heel langzaam. Als het heelt gaat het jeuken en in mijn slaap krab ik het dan opnieuw open. Het is vaak zo dat we ruim een week geen sex kunnen hebben voordat het enigzins geheelt is en na een keer sex ligt het weer open. We gebruiken al veel glijmiddel en doen het heel voorzichtig maar niks helpt echt.



Hebben jullie tips? Of een goed zalfje zodat het sneller heelt? Dit is heel lastig voor mij maar ook voor ons sexleven.



Alvast bedankt! :R
Alle reacties Link kopieren
In jouw geval zou ik het geen luxe probleem noemen maar "gewoon " een probleem.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is geen penis te groot. Met genoeg wennen kan je elke maat wel aan. Je moet jezelf alleen goed leren kennen, en daarvoor moet je eerst voorzichtig opbouwen. Scheurtjes en wondjes kunnen heel vervelend zijn, en maken het probleem alleen maar erger. Smeer er niet teveel op, laat het gewoon aan je lijf over, dan heelt het beter. En zorg er vooral voor dat je goed nat bent. Speciaal met condooms veel glijmiddelen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
idd.. echt geen luxe rpboleem..misschien voor zijn ego maar echt niet voor jullie sex leven. ik had ooit ook een vriend met een TE grote penis (dus niet gewoon groot) en ook daar had ik last en pijn van. op den duur ging het beter doordat we gewoon langer en uitgebreider voorspel deden gefixeerd op mij en mijn nattere vagina.. en gezocht naar een juiste beweging om te penetreren... het is een kwestie van rustig aan veel oefenen en uitproberen, maar niets forceren want dan krijg je problemen
Eerst maar eens genezen mbv Weleda baby balsem (soort zinkzalf met calendula-extract, werkt erg snel) en daarna voorzichtig weer eens oprekken ? Al dan niet met olie of een glijmiddel.
Alle reacties Link kopieren
ja! hier heb ik dus ook last van! Best lekker om te zien en zo zo'n dikke maar het doet gewoon pijn! iedereen zegt altijd dat het in principe altijd moet passen, en dat doet het ook wel, maar soms is het gewoon echt best pijnlijk, en meerdere keren achter elkaar kan dan ook echt niet. Best zonde dat je er dan niet gewoon van kan genieten...Misschien iemand nog meer tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus net een vriendje en ook hij heeft een vrij grote (lees, vrij dikke) penis. Kunnen jullie een standje aanbevelen waarmee het het makkelijkst gaat?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar ... die van mij blijkt ook vrij groot te zijn, en mijn vriendin had daar ook veel last van. Voor mij nogal een schok ofzo toen ik erachter kwam, want ineens bleken alle problemen eigenlijk door mij veroorzaakt te zijn. De oplossing is in ieder geval dat de boel goed genoeg gesmeerd moet zijn en blijven. Als je van jezelf niet zo heel nat wordt: glijmiddel dus! Beetje een afknapper misschien, maar met glijmiddel voelt het wel altijd heel fijn, en gaat het erg makkelijk ineens, dus dat maakt een hoop goed. En wat ook belangrijk is is dat je meteen moet aangeven als het niet lukt, raar voelt of niet prettig is. Goed communiceren dus, en je niet schamen om nee te zeggen. Als je een beetje lief vriendje hebt moet hij dat prima begrijpen. Naar mezelf kijkend moet ik zeggen dat het soms wel moeilijk is om nee te horen, maar om er achteraf achter te komen dat je je vriendin pijn hebt gedaan bij 't seksen, dat is ook heel erg. Dan heb je d'r dus eigenlijk gedwongen tot iets wat ze niet leuk/lekker/fijn vindt, en dat is veel en veel erger, voor mij althans.
Ik had het probleem ook, vnl het eerste dat ik mn vriend (nu man) kende. Maar het is vanzelf overgegaan. Ik denk idd door elkaar beter leren kennen en toch ook oprekken van vagina :)
Alle reacties Link kopieren
je comfortabel en geil voelen is 1 stap is evt. wat glijmiddel gebruiken idd..
Alle reacties Link kopieren
je comfortabel en geil voelen is 1 stap 2 is evt. wat glijmiddel gebruiken idd..
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft ook een behoorlijk grote en dikke penis. Nou heb ik eigenlijk met gewoon vrijen geen last...vooral niet als ik erg opgewonden ben...soms is dat sochtends wel eens wat minder dan snacht en dan herken ik je probleem wel...meestal zeg ik dan gewoon dat ie langzaam en voorzichtig moet beginnen. Het probleem wat ik dan weer heb is dat ik het bovenop niet al te prettig vind...heeft iemand hier een tip voor??

gr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven