huurwoning Amsterdam

04-02-2012 22:02 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik ben op zoek naar een huurwoning in Amsterdam. Het liefst in West of in Zuid. Wie kan mij ermee helpen? Graag een huurwoning voor onbepaalde tijd.



Ik hoop gauw van jullie te horen.



xx
Moet op oproepjes!!! Niet in deze pijler!!
Alle reacties Link kopieren
Ach, momenteel ben ik wel voorstander tegen topics zonder ranzige plaatjes in de top10
Alle reacties Link kopieren
Oriane, 2 minuten geleden

Moet op oproepjes!!! Niet in deze pijler!!





Haha, ja. Maar toch, TO zoekt een thuis. Dus zit wel enige logica in.
Ha ha ha, jij hebt geld over?

Als je gewoon een normaal bedrag te besteden hebt: www.vesteda.nl

Asl het voor 500 euro moet: grapjas!
Alle reacties Link kopieren
quote:kateadam schreef op 04 februari 2012 @ 22:02:

Ik ben op zoek naar een huurwoning in Amsterdam. Het liefst in West of in Zuid. Wie kan mij ermee helpen? Graag een huurwoning voor onbepaalde tijd.





En met jou nog duizenden anderen. Ook nog eentje voor onbepaalde tijd. En het liefst voor minder dan 500 en minimaal 3 slaapkamers?



Wat heeft de makelaar voor je?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je wint nog eerder de staatsloterij!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 februari 2012 @ 22:07:

[...]





En met jou nog duizenden anderen. Ook nog eentje voor onbepaalde tijd. En het liefst voor minder dan 500 en minimaal 3 slaapkamers?



Wat heeft de makelaar voor je?WAAR ZIE JIJ STAAN DAT IK EEN HUURWONING WIL VOOR MINDER DAN 500,-??? EN WIE ZEGT DAT IKMINIMAAL 3 SLAAPKAMERS WIL? PFFF
Alle reacties Link kopieren
Poeh zoeken naar een speld in een hooiberg... als je bereidt bent iets verder te kijken dan A'dam groot is kom je een stuk verder. Hoofddorp, Haarlem, IJmuiden, Velsen. Allemaal geen Amsterdam maar vaak wel goedkoper en sneller te betrekken. Maar succes bij je zoektocht. In die regionen wonen vond ik super, mis het nog vaak!
Zeg, wie ben jij dat je denkt dat je hier even lekker binnen kan komen vallen en zo tekeer kan gaan? PFFF right back at ya...
Alle reacties Link kopieren
Nou, je hoeft niet zo te schreeuwen.

Kijk anders op funda, staan ook huurwoningen op
Alle reacties Link kopieren
Niet zo schreeuwen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:kateadam schreef op 04 februari 2012 @ 22:11:

[...]

WAAR ZIE JIJ STAAN DAT IK EEN HUURWONING WIL VOOR MINDER DAN 500,-??? EN WIE ZEGT DAT IKMINIMAAL 3 SLAAPKAMERS WIL? PFFF



ER STAAT EEN VRAAGTEKEN ACHTER!!

PFFFFF.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:kateadam schreef op 04 februari 2012 @ 22:11:

[...]





WAAR ZIE JIJ STAAN DAT IK EEN HUURWONING WIL VOOR MINDER DAN 500,-??? EN WIE ZEGT DAT IKMINIMAAL 3 SLAAPKAMERS WIL? PFFFZo TO, chilllllll zeg. Je hoeft niet te gaan schreeuwen hoor! Op deze manier krijg je niet de reacties waarop je hoopt. Je zult niet de eerste zijn die denkt wel even boven alle andere gesteld te worden en op basis van je summiere openingspost is het logisch dat andere mensen denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Relax, pak een kopje thee en adem door.
quote:kateadam schreef op 04 februari 2012 @ 22:11:

[...]





WAAR ZIE JIJ STAAN DAT IK EEN HUURWONING WIL VOOR MINDER DAN 500,-??? EN WIE ZEGT DAT IKMINIMAAL 3 SLAAPKAMERS WIL? PFFFEn dat verprutst ook meteen de kans dat er hier iemand is die je wil helpen. Doedoei!
Alle reacties Link kopieren
PFF.. WAT JULLIE SCHREEUWEN VINDEN!?! DAN HEB JE MIJ ECHT NOG NIET GEHOORD. DUS ALS IEMAND HOOFDLETTERS GAAT GEBRUIKEN SCHREEUWT DIEGENE?? OK!!! DUS ALS IEMAND ZEGT DAT IE VRIJ IS BETEKENT HET DAT IE NIET DE DEUR UIT MAG? ALS IEMAND FF EEN BEZOEKJE GAAT BRENGEN AAN DE TANDARTS BETEKENT HET DAN GELIJK DAT IE DAARHEEN MOET VOOR EEN WORTELKANAALBEHANDELING?? DAMN... WAT EEN DENKWIJZE...
Alle reacties Link kopieren
En jij verwacht met jouw houding (en stem!) nog een huurwoning voor onbepaalde tijd in Amsterdam Zuid of West te krijgen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:gewoonsuz schreef op 04 februari 2012 @ 22:14:

[...]



Zo TO, chilllllll zeg. Je hoeft niet te gaan schreeuwen hoor! Op deze manier krijg je niet de reacties waarop je hoopt. Je zult niet de eerste zijn die denkt wel even boven alle andere gesteld te worden en op basis van je summiere openingspost is het logisch dat andere mensen denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten. Relax, pak een kopje thee en adem door.Als ik voor een dubbeltje wil wonen in amsterdam dan ga ik wel naar oost! maar daar kies ik niet voor zoals je al heb gelezen dus trek geen domme conclusies
Alle reacties Link kopieren
? Ik wist niet dat er tegenwoordig voor de brugklas ook al op kamers gegaan moest worden ?
WAT ZEG JE???
Ik vermoed dat jij die huurwoning van je niet via het viva-forum gaat vinden....
Alle reacties Link kopieren
Nou er is genoeg hoor!

http://www.funda.nl/huur/amsterdam/
Alle reacties Link kopieren
Oost goedkoop? In je dromen zeker.... ook daar vind je niet zomaar iets.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er één, zo'n huurwoning voor onbepaalde tijd, in west, ook nog binnen 2 weken gevonden. Maar ik geloof niet dat ik jou als buurman/vrouw wil. wat een herrie zeg! nu al overlast...

Ik hou de info dus maar even voor me, succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:kateadam schreef op 04 februari 2012 @ 22:20:

PFF.. WAT JULLIE SCHREEUWEN VINDEN!?! DAN HEB JE MIJ ECHT NOG NIET GEHOORD. DUS ALS IEMAND HOOFDLETTERS GAAT GEBRUIKEN SCHREEUWT DIEGENE?? OK!!! DUS ALS IEMAND ZEGT DAT IE VRIJ IS BETEKENT HET DAT IE NIET DE DEUR UIT MAG? ALS IEMAND FF EEN BEZOEKJE GAAT BRENGEN AAN DE TANDARTS BETEKENT HET DAN GELIJK DAT IE DAARHEEN MOET VOOR EEN WORTELKANAALBEHANDELING?? DAMN... WAT EEN DENKWIJZE...

Academisch Psyciatrisch ziekenhuis Amsterdam.

Meibergdreef 5

1105 AZ Amsterdam

Grapjuuuuuh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven