Forumnaam beginnend met hoofdletter?

07-02-2012 20:22 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij het registreren mijn naam geschreven met hoofdletter, maar is nu toch een kleine letter geworden. Wijzigen in profiel heeft geen zin: Daar staat de hoofdletter wel gewoon. Ik zie tot mijn verbazing dat er forummers zijn die wel hoofdletters in hun naam hebben, en ik als perfectionist, kan er barslecht tegen dat mijn naam niet met een hoofdletter begint. Dus: Wat doe ik fout?
test
ik heb maar liefst 2 hoofdletters!

top!
Hoofdletter dus. Als je inlogt, typ je je gebruikersnaam met klei ne letters of met een hoofdletter? Ik typ altijd met hoofdletter, misschien ligt het hieraan?
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Ik log ook in met hoofdletter. Maakt niks uit. Ik heb het gevraagd in het Centraal Moderatortopic, dus als je antwoord wilt hoe het komt, dan is het daar binnenkort als het goed is te vinden.
Ja, ik zou me daar dus ook groen en geel aan ergeren.
quote:christiane__04 schreef op 07 februari 2012 @ 20:41:

Lekker belangrijk.Lekker vriendelijk
Ik heb hetzelfde
even kijken
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn naam is ook zonder hoofdletter
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Test

Twee hoofdletters!

Geen idee hoe ik eraan kom, heb er niets speciaals voor gedaan.
Test
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:scamp schreef op 07 februari 2012 @ 20:36:

Ik vond het ook al zo vervelend.

Pas geleden van nick veranderd en met hoofdletter geschreven, maar helaas.Ik ook. Bij mij werkt het ook niet. Jammer dan.
In mijn profiel staat het met hoofdletter en hier niet.
Even testen...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ah, ik heb een hoofdletter. Is dat niet meeverhuisd ooit van het oude forum? Toen was het volgens mij wel te kiezen en er staat me iets van bij hier niet meer.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik heb er wel een volgens mij. Test
He inderdaad, ik toch ook niet, terwijl ik het wel zo bedacht had. En eerst ook had volgens mij. Nou ja, t maakt me ook niet echt uit.
Zou zomaar eens kunnen Juultje. Ik zag dat er ook forumnamen met vier letters waren (Fame bijv.) en dat kan ook niet meer. Vijf is het minimum. (Erg jammer, want ik vind Vita een mooie naam, maar het zou nog mooier zijn zonder die rottige streepjes. )
Eens kijken....
En ik?
Ik log in met hoofdletter, op scherm klein. Maar ach, ik kan mijn ava ook niet zien, forum mobiel.

Voordeel is dat ik plaatjes niet meteen zie, is vaker handig dan lastig.
Na nana na na! Ik heb een hoofdletter EN maar 4 letters!

Dat is de beloning voor jarenlang lidmaatschap en 0 nickchanges!
Ik heb een nette hoofdletter. Wel zo fijn.
Tadaaaa..
.. Ook een kleine letter :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven