Friesland huilt

08-02-2012 22:05 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
De elfstedentocht gaat niet door.

Gee hier in een woord weer hoe je je voelt.

ik voel me KUT!
quote:Nammma schreef op 08 februari 2012 @ 22:16:

Maakt mij echt helemaal niets uit. Ik ben jarig vandaag, dus ik voel me prima. Mag van mij best iets minder koud worden, daar heb ik niks mee: Niet met de koude en niet met de Elfstedentocht. Maar het is sneu voor de mensen die zich er op hadden verheugd...

Maar de veiligheid gaat toch voor alles? Stel dat het wel was doorgegaan en honderden mensen door het ijs gezakt...heppie burtdej dan!!!
quote:geheimtaal schreef op 08 februari 2012 @ 22:16:

[...]

Pfff, met je verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen?Nee hoor ik zeg alleen wat ik vind maarre.....ben jij soms ongesteld ofzo?
In één woord? Depri!

(maar dat heeft helemaal niks te maken met de 11stedentocht)

*zit me hier te verwonderen over massahuilies*
quote:Ruza schreef op 08 februari 2012 @ 22:09:

halleluja. Word er nu al helemaal schijtziek van, moet je nagaan als hij door zou gaan. Zou je echt dagenlang niks anders meer horen.

Leuk hoor elfstedentocht. Maar doe er gewoon ff normaal over. Het is uiteindelijk maar schaatsen.

Nou inderdaad zeg, werd er niet goed van, dat elf steden geneuzel de hele dag. Voordeel was wel dat het carnaval-gemiep er een beetje door naar de achtergrond werd geschoven naar mijn idee...

Zo, kom maar op met de lente!
De mensen die er niet normaal over doen komen van buiten Friesland hoor!
Ja, inderdaad, het is de hele rest van het land die er een enorme hype van gemaakt hebben.
quote:19juni schreef op 08 februari 2012 @ 22:17:

[...]

Nou inderdaad zeg, werd er niet goed van, dat elf steden geneuzel de hele dag. Voordeel was wel dat het carnaval-gemiep er een beetje door naar de achtergrond werd geschoven naar mijn idee...

Zo, kom maar op met de lente!Dolgelukkig dat ik boven de rivieren woon steek ik mn vingers in mn oren LALALALALAAAA als het over carnaval gaat. Zomercarnaval is wel leuk trouwens!! Op naar de lente, wanneer was rokjesdag ook alweer?
Die friezen zijn er al hartstikke aan gewend dat die tocht niet doorgaat.

Wij hier in de rest van het land denken opeens: oja, friesland, heeeeeeeee, daar hebben ze toch die tocht? Jippiejajippiejee. Oh hij gaat niet door? nee slimmerds...hij gaat al jarenlang niet door.
Ik vind het zielig voor Erben. Die moest wel huilen.
quote:19juni schreef op 08 februari 2012 @ 22:17:

[...]

Zo, kom maar op met de lente!Inderdaad! Daar word ik helemaal niet goed van!!! En ik woon helaas wel beneden de rivieren. ALAAF! (Sorry, die vloog er even uit. Het zullen mijn zuidelijke genen wel zijn.)
quote:delphicat schreef op 08 februari 2012 @ 22:08:

Vinyl en Enn, jullie zijn niet on topic hoor.So sue staf me!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:jo12345 schreef op 08 februari 2012 @ 22:18:

Ja, inderdaad, het is de hele rest van het land die er een enorme hype van gemaakt hebben.correctie: de media heeft er een hype van gemaakt.
Liever een elfstedentocht dan die carnaval inderdaad.

Maar ja, volgend jaar beter!
Wel 11% korting bij de H&M alleen jammer dat ze niet echt iets leuks hadden.
quote:Ruza schreef op 08 februari 2012 @ 22:19:

[...]

Dolgelukkig dat ik boven de rivieren woon steek ik mn vingers in mn oren LALALALALAAAA als het over carnaval gaat. Zomercarnaval is wel leuk trouwens!! Op naar de lente, wanneer was rokjesdag ook alweer?Rokjesdag is die ene eerste lentedag van het jaar, dat het net wel net niet warm genoeg is, om voor de eerste keer in het seizoen met de benen bloot over straat te gaan. En wij vrouwen doen dit dat massaal, alsof we even met elkaar kort hebben gesloten, wanneer rokjesdag valt dit jaar. Wanneer valt rokjesdag dit jaar?
quote:Ruza schreef op 08 februari 2012 @ 22:24:

Wel 11% korting bij de H&M alleen jammer dat ze niet echt iets leuks hadden.
quote:avril_ schreef op 08 februari 2012 @ 22:27:

[...]

Rokjesdag is die ene eerste lentedag van het jaar, dat het net wel net niet warm genoeg is, om voor de eerste keer in het seizoen met de benen bloot over straat te gaan. En wij vrouwen doen dit dat massaal, alsof we even met elkaar kort hebben gesloten, wanneer rokjesdag valt dit jaar. Wanneer valt rokjesdag dit jaar?De vraag is, wat is een acceptabele temperatuur?? En laat het een beetje op tijd weten dan doe ik wat aan die melkflessen.

halleluja. Word er nu al helemaal schijtziek van, moet je nagaan als hij door zou gaan. Zou je echt dagenlang niks anders meer horen.

Leuk hoor elfstedentocht. Maar doe er gewoon ff normaal over. Het is uiteindelijk maar schaatsen.
Friesland huilt?! Kom op zeg! Mij zie je niet huilen Jammer dat t niet doorgaat, maar laten we er geen drama van maken. Het was gewoon onverantwoord.

Krijg altijd een beetje de kriebels van dit soort dramatische hart van NL teksten...
dat al dat gezeur op rtl4 maar neit terugkomt. Nu mis ik mijn favo programma's omdat ze 1,5 uur gingen zeuren over elfstedentocht en weet ik het allemaal niet.

Leuk hoor elfstedentocht. Maar doe er gewoon ff normaal over. Het is uiteindelijk maar schaatsen.Dat dus.

PS: Kunnen we de OP nomineren voor meest hilarische OP van 2012?
Gelukkig maar, ben helemaal klaar met dat gemiep over die elfstedentocht. Krijgen we hierna het gezever over carnaval weer waarschijnlijk.

Ik kom van boven de rivieren maar studeer eronder... en daar zijn ze ook al helemaal in hun nopjes en druk bezig met 'dè carnavalsoutfit'. Doe inderdaad ook maar mijn vingers in mijn oren, lekker ontkennen want carnaval bestaat niet. (Sorry!)
Maar er was vandaag wel leuk schaatsen in Emmen
Heel jammer, maar een terechte beslissing. Het was prachtig geweest als ie door zou gaan, maar op deze manier is het onverantwoord. Het zou een prachtig feest zijn geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven