Voor wie nog steeds wakker is

07-02-2012 01:55 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle wakkeren welkom!
Lukt het bij jou Jo?
Ik heb nog een kwartier. Heb speciaal de was-ophang bewaard. Kan ik dat na enen doen.
Jo, Marskramer heeft erg leuke, die ik heb is rood/zwart (tientje) en ook heel leuke blauw/witte (12,50). Ideaal, zelfs door de sneeuw heen.

Pas 1 x gebruikt toen ik met auto was en toen gewoon volgepakt op de passagiersstoel neergezet.
quote:mocy schreef op 09 februari 2012 @ 00:42:

Myv heb je al boodschappen gedaan met je nieuwe tas op wieltjes?

Ik heb zulke leuke fotos dat Bo rechtop tegen de tas staat en erin wilt. Het rook naar ................. ja weet niet ................ muizen?

Nee Passie kwam eind van de middag. Morgen wil ik hem gaan gebruiken. Als het gaat dan wil ik even naar de markt, even eruit. Dan neem ik hem mee.

Jo, vroeger vond ik het stom maar nu zo handig. Een jaar geleden was ik met Roos naar de Zwarte Markt, oh wat was het handig dat ze die van haar mee had.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mocy schreef op 09 februari 2012 @ 00:45:

Lukt het bij jou Jo?

Ach, ik snaai niet meer. Ik eet verder wel gewoon hoor, maar geen tussendoortjes.

En bij jou?
quote:Jonari schreef op 09 februari 2012 @ 00:44:

Thee en Myleen, wat eten jullie toch veel!

En Moos en ik maar lijnen......Hahahahah, volgende week woensdag komt Passie hier eten, dan mag ik toch wel een foto plaatsen he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moet even mijn kookschrift morgen induiken om lekkere tapas recepten te zoeken voor volgende week. Of iets anders lekkers.
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 februari 2012 @ 00:48:

[...]

Hahahahah, volgende week woensdag komt Passie hier eten, dan mag ik toch wel een foto plaatsen he?Tuurlijk joh, al plaats je elke dag een foto.
haha Jo, dit was misschien wel bijna het meest sinds een jaar, de laatste 3 jaar regelmatig periodes van 24 tot 48 niks, niet om te lijnen want ik zwel alleen maar, maar omdat ik het niet wegkreeg. Weet niet wat ik vandaag had.
Btw mijn zwellen is niet aankomen/afvallen, gewoon opzwellen, daarom pas ik ook bijna niets meer en was ik zo blij dat ik van m'n ouders iets uit mocht zoeken van kleding.
MV,Passie komt vast voor de gezelligheid en niet voor een ingewikkeld maal al weet ik dat je het zo graag doet als er iemand komt.
Meiden, het is goed zei Passie net dat ik een foto van de tas plaats.

[IMG]http://i1238.photobucket.com/albums/ff4 ... 083839.jpg[/IMG]

[IMG]http://i1238.photobucket.com/albums/ff4 ... 083840.jpg[/IMG]

Mooi is die he, je kan hem er zo vanaf tillen en dan heb je een losse tas. Ben er erg blij mee.
MV, ben jij makkelijk nieuwsgierig te maken ?
Fijn dat je vandaag wel trek had Thee! Hoe komt dat opzwellen dan? Houd je extreem vocht vast ofzo?
Ik zie geen foto's
Jarige moedergans, ben je er ook nog of ben je aan het proosten?
He verdorie, plaatjesplakken kan nu niet shit zeg.

Nou dan morgen nog maar een keer proberen.

kan je hem zo wel aanklikken?

http://i1238.photobucket. ... lene_Valerie/P2083839.jpg

http://i1238.photobucket. ... lene_Valerie/P2083840.jpg
quote:thee schreef op 09 februari 2012 @ 00:57:

MV, ben jij makkelijk nieuwsgierig te maken ?Ik anders wel
quote:thee schreef op 09 februari 2012 @ 00:57:

MV, ben jij makkelijk nieuwsgierig te maken ?Ja Vertel
Foto's zijn leuk Myleen!

Coole tas en mooie poes.
quote:Jonari schreef op 09 februari 2012 @ 00:57:

Fijn dat je vandaag wel trek had Thee! Hoe komt dat opzwellen dan? Houd je extreem vocht vast ofzo?Geen idee, bij mijn enkels houd ik wel vrij veel vocht vast (rand sokken) en ik plas me suf zeg maar, maar mijn maag/buik/taille groeien en groeien maar terwijl de weegschaal (op kleine schommelingen na) al zo'n 20 jaar gelijk is.
Moos zal er ondertussen wel weer afgeknikkerd zijn en is de was aan het ophangen.
Ja, nu kan ik de tas wel zien. Idd praktisch met de handvaten (die ik niet heb).

Denk dat je er veel plezier aan zult beleven!
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 februari 2012 @ 00:59:

[...]

Ja Vertel Wilde het alleen even weten, nu blijkt dat dat zo is vertel ik nog niet te veel maar denk dat ik binnenkort wel een verrassinkje voor je heb. Misschien zelfs wel 2..... wie zal het zeggen....
Mooi he die tas!!!! Is van de moeder van Passie geweest. Dus wel lief dat ik die mag hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven