Kindvrij - Het nieuwste deel

09-02-2012 17:52 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met trots presenteren wij het nieuwste deel Kindvrij

Inbrekers, meelezers en alle andere mensen van dit forum: kom d'r bij, kom d'r bij. Kumbayaaaa.
Ik wil potdomme ook tieten!

O, wacht....
quote:Magdalan schreef op 09 februari 2012 @ 20:57:

[...]

Zusjeeeee

Weer hard gewerkt?

Hey Zussie! Ja haske hard gewerkt, na het champagne!!! ontbijt was het razend druk in t museum, de héle dag: koffie/thee, lunch met koffie/thee, koffie/thee (en een oud-stagebegeleider die mij even wilde spreken) en een énorme berg afwas. Tel daarbij op een zieke vrijwilliger, een stel die een afspraak wilden doorspreken, een nieuw rooster dat vandaag af moest, een vrijwilligersbijeenkomst (met een kakelende kip, een ik-moet-altijd-uitleggen-waarom-ik-een-vraag-stel en een giechelkontje), een wisseling van be- en ontvochtigers, én de gebruikelijke "Hasse kun je misschien even helpen (x 20)". En toch, toch is dit de leukste baan van de wereld! ZO, ik heb gesproken!

Overigens: ze vragen bij het Stedelijk in Amsterdam ook iemand in deze functie en dat betaalt een stuk meer dan ik nú verdien... T is dat Amsterdam zo ver weg is..... Misschien wat voor jouw Mag? Te vinden op de site van de museumvereniging
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Magdalan schreef op 09 februari 2012 @ 21:50:

O, wacht....Ben je tietn aan het photoshoppen Mag? Moet ik wéér F5'en?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Magdalan schreef op 09 februari 2012 @ 21:50:

O, wacht....
- Maar waahaarooohoom willen jullie dan geen schattige baby?

- Geen rammelende eierstokken?

- Als je Gerard <--- tegenkomt wil je nog steeds niet spontaan een liefdesbaby?

- Etc. etc.

Zo ik kom even mijn gal spuwen hier

Nee grapje, happy new topic meiden! Grappige OP
Whaaaaat? Ik ga meteen kijken!

Eddittvs obviovs: @ Hasse dus
quote:elastiekje schreef op 09 februari 2012 @ 21:59:

- Maar waahaarooohoom willen jullie dan geen schattige baby?

- Geen rammelende eierstokken?

- Etc. etc.

Zo ik kom even mijn gal spuwen hier

Nee grapje, happy new topic meiden! Grappige OP

Nog in geen miljoen jaar, baby! Gelukkig voor e, is ie helegaar voor jouw! Geef mij maar Sjors of Sjonnie! (Sjonnie heeft dan wel kinderen met Vanés, maar die mogen dan lekker in Zuid-Frankrijk blijven, ik wil Sjon niet delen met 5 (of hoeveel zijn het er eigenlijk) gebroedsels en liefdusbeeeeebs)

En als wíj geen beeeeebs willen, is dat voor jou dus genoeg reden om het wél te doen. Íemand moet onze kont wassen, dus we zouden het énorm op prijs stellen als je jouw kinderen in de richting van de bejaardenzorg duwt!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:elastiekje schreef op 09 februari 2012 @ 21:59:

Geen idee wie Gerard is. Wij hebben Sjors.

En helaas, hij is al verdeeld en volgeboekt voor de komende nachten jaren, maar Nien en ik beheren zijn agenda, dus voor wat smeergeld willen we hem vast wel een keer uitlenen.

George Clooney wil absoluut geen kinderen

LOS ANGELES - Kinderen krijgen is niet aan George Clooney besteed.

De 50-jarige acteur vertelt in The Sun dat hij zich zelf niet geschikt acht kinderen op te voeden.

Clooney, die momenteel te zien is in The Descendants, kwam onlangs definitief tot die conclusie. "Ik zei tegen een groepje kinderen dat ze hun bek moesten houden. Daarom zou ik geen vader moeten worden."

De acteur vertelt dat hij het groepje kinderen zijn lievelingsfilm To Kill A Mockingbird (1962) liet zien. "Toen begonnen ze te klagen dat de film zwart-wit was en dus saai. En toen zei ik dat ze hun bek moesten houden."

George heeft door de jaren heen sowieso geen goede ervaringen met kinderen. "Ik heb vaak genoeg de rol van ouder gespeeld. En bij ER heb ik veel met kinderen gewerkt. Maar veel kindacteurs zijn snotapen, waardoor ik het idee van kinderen krijgen maar heb laten varen."
Gerard als in Gerard Butler! Tsss Oke okee hier is het team Sjors. Ik druip weer af met Gerard staart tussen de benen..
quote:elastiekje schreef op 09 februari 2012 @ 22:05:

Gerard als in Gerard Butler! Tsss Oke okee hier is het team Sjors. Ik druip weer af met Gerard staart tussen de benen..Dat afdruipen snap ik dan weer wel als Gerard tussen je benen hangt... Ik zou ook afdruipen als Sjonnie tussen míjn benen hing... Dus...
quote:elastiekje schreef op 09 februari 2012 @ 22:05:

Gerard als in Gerard Butler! Tsss Oke okee hier is het team Sjors. Ik druip weer af met Gerard staart tussen de benen..

Oh... die....

Edit: wikipedia bekeken, en Gerard mag wel langs komen op de oneven dagen, als Nien Sjors te logeren heeft. En dan mag hij ook wel tegen me praten, met zijn Schotse accent.
quote:Hasse88 schreef op 09 februari 2012 @ 22:06:

[...]

Dat afdruipen snap ik dan weer wel als Gerard tussen je benen hangt... Ik zou ook afdruipen als Sjonnie tussen míjn benen hing... Dus... Hasse! Jij ransaap!
Echt triest en zielig voor jullie. Ik ken ook een paar vrouwen die zo zijn. Vaak ook zonder partner. Doen alsof ze heel gelukkig zijn terwijl het een feit is dat hun leven leeg is. Kinderen brengen zoveel in je leven triest als iemand dat moest missen.

Denk dat veel vrouwen het ook als excuus gebruiken, ik wil geen kinderen, met andere woorden, ik kan geen partner vinden die kinderen wil, ik ben begin 30 waarschijnelijk zit het er niet meer in laat ik maar doen alsof ik ze niet wil. Dan lijkt het een keuze.
Ranshasse dan nog altijd Hiem!
quote:memmen schreef op 09 februari 2012 @ 22:10:

Echt triest en zielig voor jullie. Ik ken ook een paar vrouwen die zo zijn. Vaak ook zonder partner. Doen alsof ze heel gelukkig zijn terwijl het een feit is dat hun leven leeg is. Kinderen brengen zoveel in je leven triest als iemand dat moest missen.

Denk dat veel vrouwen het ook als excuus gebruiken, ik wil geen kinderen, met andere woorden, ik kan geen partner vinden die kinderen wil, ik ben begin 30 waarschijnelijk zit het er niet meer in laat ik maar doen alsof ik ze niet wil. Dan lijkt het een keuze.

Je hebt helemaal gelijk hoor.

Daaaaag!

En deze tekst in combinatie met je nickname....

Zullen we een leuk sub-discussietje gaan voeren over eigenwaarde en feminisme, dames?
THIS IS SPART....

Eh, gerard B dus.
quote:Magdalan schreef op 09 februari 2012 @ 22:13:

THIS IS SPART....

Eh, gerard B dus.Ben jij _nerd?? ik snap helegaar niks van je
Stedelijk in A'dam is qua collectie btw mn ding niet. Achja, ergens beginnen. Ik ga nu de vacature speuren.
quote:Magdalan schreef op 09 februari 2012 @ 22:15:

Stedelijk in A'dam is qua collectie btw mn ding niet. Achja, ergens beginnen. Ik ga nu de vacature speuren.De mijne ook niet perse, maar de hele vacaturesite van de museumvereniging staat vol met spannende vacatures, viel mij op vanaaf!
quote:Hasse88 schreef op 09 februari 2012 @ 20:44:

Jongens toch! Het volgende deel al! Happy new topic!

En wat leuk dat zoveel meelezers even komen melden dat ze het leuk vinden, dank aan de meiden!

Khemam, kom er gezellig bij... het is een topic voor iedereen die onze levenskeuze begrijpt, wil begrijpen of nieuwsgierig is... Dus weest wellekome!

Mag ik ook meeschrijven als 'niet zozeer bewust, maar misschien wel bewust wordende kindervrije'? M.a.w.: ik heb nu nog geen kinderen en ik weet nog niet of het ervan gaat komen (verstandelijk gezien waarschijnlijk niet in ieder geval).

Maar herken wel iets m.b.t. dat ene regeltje in het OP-plaatje: als ik die keuze maak is dat geen keuze vanwege commentaar op andermans keuze, maar omdat ik het zelf zo overwogen heb. En het zou dan fijn zijn als zo iemand dan uitleg zou vragen waar het 'm dan wél in zit.
quote:himalaya schreef op 09 februari 2012 @ 22:15:

[...]

Ben jij _nerd?? ik snap helegaar niks van je

De film 300 Hiem.

Nerd snap ik ook meestal niet, en mijn nerd gehalte schijnt aardig hoog te zijn. Geen idee waar dat mis gaat.
quote:Hasse88 schreef op 09 februari 2012 @ 22:16:

[...]

De mijne ook niet perse, maar de hele vacaturesite van de museumvereniging staat vol met spannende vacatures, viel mij op vanaaf!Wat een oplichters op college ook, sta nota bene ingeschreven bij de vacaturebank daar *grmmmble*
Stikstikstik...perfecte vacature...qua reistijd enzo niet haalbaar.

Nou, dan ga ik maar meteen ergens op in.

Als je het triest en zielig vindt voor iemand, dan projecteer je je eigen emoties en gedachten dus op die ander. Want je hebt immers niet gevraagd (aan wie dan ook met deze keuze) waaróm ze hiervoor kiezen. En als je dan even de moeite neemt en oprechte interesse toont, dan kom je misschien echt iets over die persoon te weten en verheldert dat je blik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven