Kindvrij - Het nieuwste deel

09-02-2012 17:52 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met trots presenteren wij het nieuwste deel Kindvrij

Inbrekers, meelezers en alle andere mensen van dit forum: kom d'r bij, kom d'r bij. Kumbayaaaa.
@Lirio: moet nog wel wennen aan je ava hoor, denk iedere keer 'hé, weer een nieuwe meeschrijvert!'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
slaap lekker himalaya
Trusten Hima! Lekker slapen in de onechtelijke sponde. Is Sjors bij ElNinjoo vanavond dat jij tijd hebt voor wat woordjes?
ik zie sommige hele grappige smiley's gebruiken, maar deze staan niet tussen de opties? hoe doen jullie dat als ik vragen mag ?
quote:dotje10 schreef op 09 februari 2012 @ 22:42:

ik zie sommige hele grappige smiley's gebruiken, maar deze staan niet tussen de opties? hoe doen jullie dat als ik vragen mag ?Pikken van een andere smiley site en dan hier gewoon plaatsen als afbeelding. Beetje werk, maar dan heb je ook wat
quote:himalaya schreef op 09 februari 2012 @ 22:35:

[...]

Ja zeg, als je hier wilt blijven schrijven, dan moet je wel je huiswerk doen he? [afbeelding]

Ok dan Himalaya: dank jullie voor jullie welkom:

- Himalaya

- Hasse

- Kusunum

- Lirio

(niemand vergeten?)
quote:himalaya schreef op 09 februari 2012 @ 22:33:

Zomaar even een vraag tussendoor: wat heeft het knopje 'bekijk bericht' eigenlijk voor nut?

Ook zonder dat knopje zie ik toch al het bericht?

En je kunt wel wat typen, maar niet versturen.

Ikvinnutstom.Ik heb het even voor je uitgetest..... 't is alleen handig als je een smiley wil gebruiken waarbij je zelf de "code" in moet vullen... kan je zien of je de goeie hebt ingevuld
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Hasse88 schreef op 09 februari 2012 @ 22:39:

[...]

Maar dan ook met een betekenisvolle post, waardoor wij allen spontaan in de baarstand schieten? Dat geeft wel, áls je al gelijk hebt, een énorme winst... Wat zal het zijn: 50-1? Zoiets?Toch probeer ik het. Kan ik meteen kraamcadeautjes van kopen voor jullie.
Gezellig hier met al die nieuwe gezichten!!

Lirio: Pippi is leuk
quote:himalaya schreef op 09 februari 2012 @ 22:39:

@Lirio: moet nog wel wennen aan je ava hoor, denk iedere keer 'hé, weer een nieuwe meeschrijvert!' Heb even gecheckt, volgens mijn profiel ben ik al 4 jaar en 339 dagen lang een meeschrijvert
Oh en als jullie je druk blijven maken over Sjors, mag ik dan Vin

Mijn man vond het weer eens nodig om mij alleen achter te laten met zonder kinderen en zijn geld. Alleen geld is niet echt warm 's nachts.
quote:dotje10 schreef op 09 februari 2012 @ 22:42:

ik zie sommige hele grappige smiley's gebruiken, maar deze staan niet tussen de opties? hoe doen jullie dat als ik vragen mag ?Hier kan je er veel vinden en deze zijn ook leuk.
quote:molly74 schreef op 09 februari 2012 @ 22:48:

[...]

Ok dan Himalaya: dank jullie voor jullie welkom:

- Himalaya

- Hasse

- Kusunum

- Lirio

(niemand vergeten?)Ja, iets met hoe meer zielen hoe meer vreugd
Zo, jullie gaan als een speer. Nogmaals een welkom voor nieuwe meeschrijvers.

@Memmen: Ik hoop niet dat je op het onderwerp afstudeert, want ik zou niet graag jaren aan intellectuele vorming verspild zien, maar je theorie klopt niet. De meeste schrijvers op dit topic hebben een relatie.

En dan stap ik nu maar de echtelijke lits jumeaux in, voor weer zo'n nacht vol ongestoorde nachtrust.
Ik geef gewoon mijn mening! Geloof niet dat er geluk zit in alleen blijven zonder kinderen,
quote:Ikbenanoniem schreef op 09 februari 2012 @ 22:55:

Zo, jullie gaan als een speer. Nogmaals een welkom voor nieuwe meeschrijvers.

@Memmen: Ik hoop niet dat je op het onderwerp afstudeert, want ik zou niet graag jaren aan intellectuele vorming verspild zien, maar je theorie klopt niet. De meeste schrijvers op dit topic hebben een relatie.

En dan stap ik nu maar de echtelijke lits jumeaux in, voor weer zo'n nacht vol ongestoorde nachtrust. Valt me op dat veel van jullie reizen ( vluchten van de realiteit dat je leven leeg is) en latten ( wat een neprelatie is in mijn ogen).
quote:himalaya schreef op 09 februari 2012 @ 21:34:

[...]

Ik zou maar oppassen, Vrouw Haverkamp...

Vrouwen met diep decolleté riskeren ontslag

Uit een Britse enquête onder 3000 mensen blijkt dat vrouwen die hun borsten op het werk te veel showen hun eigen carrière op de tocht zetten. In tegenstelling tot wat velen denken is een diep decolleté niet goed voor een vrouw haar carrière. Managers noemen een diep decolleté zelfs als 1 van de grootste fouten die een werkende vrouw kan maken. 20% van de managers zegt zelfs dat ze al eens iemand hebben ontslagen omdat ze zich niet gepast kleedden. De helft van de managers heeft om deze reden al eens iemand een promotie of loonsverhoging geweigerd.

O dan zit ik goed. Ik heb bij dit soort temperaturen een coltrui aan.

Ook als het warmer is zul je mij niet met een diep decollete zien.
quote:Lunax schreef op 09 februari 2012 @ 22:44:

[...]

Pikken van een andere smiley site en dan hier gewoon plaatsen als afbeelding. Beetje werk, maar dan heb je ook wat

En hoe plak je een afbeelding hiero dan ? ik ben inmiddels wel zover dat ik weet hoe je een link moet toevoegen

Maar als ik bij reageer dat plaatje voor afbeelding aan klik dan vraagt tie om een url ? ik heb toch geen url als ik een foto van mezelf uit de pc wil toevoegen?
Dan lees je echt niet goed Memmen.
quote:memmen schreef op 09 februari 2012 @ 22:56:

[...]

Valt me op dat veel van jullie reizen ( vluchten van de realiteit dat je leven leeg is) en latten ( wat een neprelatie is in mijn ogen).
quote:memmen schreef op 09 februari 2012 @ 22:55:

Ik geef gewoon mijn mening! Geloof niet dat er geluk zit in alleen blijven zonder kinderen,Waarom geloof je dat niet Memmen? Ik niet snap nie... Heb je zelf kinderen en een betekenisvolle relatie met de vader van dat nageslacht? En is dat in jouw ogen de enige manier om in het leven te staan? Hoe sta je dan tegenover homoseksualiteit, religieus kloosterleven, en andere totaal van jouw eigen leven verschillende levenshoudingen? En ga je dan ook zo preken tegen de homo-buurman, de pastoor in je kerk?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:memmen schreef op 09 februari 2012 @ 22:55:

Ik geef gewoon mijn mening! Geloof niet dat er geluk zit in alleen blijven zonder kinderen,

Dat zeggen alleen mensen die kinderen hebben.

Ik heb liever spijt van een kindvrij leven dan van kinderen die ik achteraf toch liever niet had gehad. Dat zou pas klote zijn voor die kids en mij zelf.
Er is hier wel een meerderheid met katten. Maar dat is een inkopper denk ik?

Vervanging van kinderen...bladibla....leeg leven.
quote:snjokorn schreef op 09 februari 2012 @ 22:53:

[...]

Hier kan je er veel vinden en deze zijn ook leuk.dank je ! lig in een deuk om sommige
quote:memmen schreef op 09 februari 2012 @ 22:56:

[...]

Valt me op dat veel van jullie reizen ( vluchten van de realiteit dat je leven leeg is) en latten ( wat een neprelatie is in mijn ogen).We zouden het ook om kunnen draaien: dat iemand met kinderen zijn leven leeg vond en dat hij daarom dus kinderen neemt. Om dat gat op te vullen. M.a.w.: vlucht jij dan niet ook van de realiteit? Jij ziet kinderen als een aanvulling, maar reizen als een invulling. Daar gaat het denk ik een beetje scheef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven