Kindvrij - Het nieuwste deel

09-02-2012 17:52 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met trots presenteren wij het nieuwste deel Kindvrij

Inbrekers, meelezers en alle andere mensen van dit forum: kom d'r bij, kom d'r bij. Kumbayaaaa.
Ik heb dikke mazzel trouwens, ik ga deze zaterdag weg met mijn beste vriendin. Een nicht van Magdaman is blijkbaar namelijk nogal een breeder (ze is een jaar of 2 ouder dan wij, haar man had al een kind uit een eerdere relatie) nu hebben ze zelf net de 2e gekregen. Weken niks gehoord, ineens word Magdaman uitgenodigd vandaag, of hij op kraambezoek wil komen vanwege de baby, ik MAG zowaar ook mee (mevrouw heeft me al eens een keer uitgemaakt voor hoer letterlijk, dus ik ben er niet zo happig op) Maar, dan niet deze zaterdag wanneer het hem ook uit komt met zijn drukke baan, maar de volgende want dan is jongste zoon ook meteen jarig. 2 vliegen in 1 klap ende zo...

Magdaman vertelde net dat hij eigenlijk niet wil gaan, maar ey het is wel zijn nicht en achter neefjes en nichtje. Leuk joh, ik denk alleen niet dat de gewenste cadeaus er gaan komen, want dat kunnen we ons gewoon niet veroorloven. En dat kan nog wel eens een halve rel gaan worden, aangezien nicht nogal een geval apart is. *zucht*
Memmen: waarom heb jij WEL kinderen?

En het antwoord dat je leven leeg is zonder, telt niet.
Memmen, je hebt gelijk hoor.

Zonder een échte man, die bij je woont, een vaste plek op de camping in Bakkum voor je stacaravan en tenminste 2,3 kinderen is je leven het niet waard om geleefd te worden. Prima mening *kuch*, mag gehoord worden.

Ik kwam alleen maar even zwaaien girls, ik ben aan het oefenen in weer meeposten.

Sommige dingen verleer je nooit toch Leo?

*zwaait enthousiast terug*
quote:eleonora schreef op 09 februari 2012 @ 23:03:

Zonder een échte man, die bij je woont, een vaste plek op de camping in Bakkum voor je stacaravan en tenminste 2,3 kinderen is je leven het niet waard om geleefd te worden. Prima mening *kuch*, mag gehoord worden.

Ik kwam alleen maar even zwaaien girls, ik ben aan het oefenen in weer meeposten.

Leo! Ook van jouw verwachten we eeuwige forumwijsheden op dit topic! Dus schrijf flink mee, anders moeten we matten he?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
En geef jullie inzet allemaal maar af bij Molly. Zij heef gewonnen

Leo! (je kent me denk ik niet bepaald, maar ach, ik heb jou wel veel gelezen)

quote:himalaya schreef op 09 februari 2012 @ 22:33:

Zomaar even een vraag tussendoor: wat heeft het knopje 'bekijk bericht' eigenlijk voor nut?

Ook zonder dat knopje zie ik toch al het bericht?

En je kunt wel wat typen, maar niet versturen.

Ikvinnutstom.Mss is het handig als je een slok te veel op hebt.
quote:Lunax schreef op 09 februari 2012 @ 23:07:

En geef jullie inzet allemaal maar af bij Molly. Zij heef gewonnen Nah ech nie! Ik wacht nog steeds op die betekenisvolle posting waardoor wij állemaal in de baarstand schieten.. Wil jij al baren dan Lunax? Tgggggg... Jij hebt ook geen weerstand!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Lunax schreef op 09 februari 2012 @ 23:07:

En geef jullie inzet allemaal maar af bij Molly. Zij heef gewonnen Inzet? Huh, ik had tett'n toch?
@Memmen: zou je uit kunnen/willen leggen waarom het leven zonder kinderen volgens jou inhoudsloos is?
quote:memmen schreef op 09 februari 2012 @ 22:55:

Ik geef gewoon mijn mening! Geloof niet dat er geluk zit in alleen blijven zonder kinderen,

Wij geloven daar wel in.

Zoals ik al schreef, je kunt ook erg gelukkig worden van reizen, uitjes, dinnertjes, mijn man en ik gaan regelmatig uit en weg met vrienden.

Geven geld uit aan leuke luxe spullen en dat soort dingen.

Een heel ander leven dat moeders hebben, maar dat maakt ons leven niet minder leuk. Ik denk dat ik dood ongelukkig zou worden als ik kinderen zou moeten opvoeden, en alles moeten delen.

Maar dat jij kinderen als jou ultieme levensdoel zie dat moet je zelf weten. Jij liever dan ik.
Ik taai af voor vandaag. Niet te veel schrijven he, dan moet ik weer zo veel bijlezen morgen
quote:Lunax schreef op 09 februari 2012 @ 23:06:

Sommige dingen verleer je nooit toch Leo?

*zwaait enthousiast terug*Dag líeverd!
@Hasse, jahoor ik ben om. Ik lees net dat ik er ook een plek op de camping in Bakkum bijkrijg. Wie wil dat nou niet? Beetje jammer dat mijn stokjes te oud zijn nu
quote:memmen schreef op 09 februari 2012 @ 22:56:

[...]

Valt me op dat veel van jullie reizen ( vluchten van de realiteit dat je leven leeg is) en latten ( wat een neprelatie is in mijn ogen).

Volgens mij 2 van ons! Dan zijn er 2 vrijgezel geloof ik. De rest heeft een partner en is daar heel gelukkig mee. Ik denk zelfs dat je als je zonder kinderen leeft gelukkiger met elkaar kan zijn dan mensen met kinderen. Een relatie met kinderen bevind zich toch op een heel ander niveau volgens mij.

En de een noemt reizen vluchten van de realiteit, de ander ziet het als een verrijking van het leven. Het is maar net welke bril je op hebt.
slaap lekker wereldmeid
Zegt niks over hoeveel mensen hier actief posten Kus, 2 van de 6 is alsnog wel veel (als voorbeeld, ik ga niet tellen hier)
Mooi gezegd Kus, van die bril :-)
quote:Lunax schreef op 09 februari 2012 @ 23:09:

@Memmen: zou je uit kunnen/willen leggen waarom het leven zonder kinderen volgens jou inhoudsloos is?

Omdat we op een dag dood gaan en dan? Ik wil een stukje van ons achterlaten hier.

Het lijkt me ook zo eenzaam. Ja je hebt vrienden maar goed. Stel je word ouder dan worden je vrienden ook oud. Voor je het weet zit je in het bejaardenhuis en komt niemand je opzoeken, en dan?

Je zult nooit oma/opa worden ( verheug me er nu al op)

Er is niks mooiers dan een leven in je buik voelen, dat zul je nooit ervaren.

En nog veel meer redenen.
Godenzijdank had ik niks ingezet

He Leo! Jij kent mij niet, maar heb je veel gelezen, leuk dat je even om het hoekje komt kijken!

Pas je op dat je het wel langzaam opbouwt Leo? We willen niet dat je een blessure oploopt
Hassen en Lunax, ik ben zo sportief om te zeggen dat ik de inzet nog niet wil hebben. Ik wacht rustig af.

Maar dat doe ik wel in mijn bedje, delende met twee prachtkerels (ieder vier pootjes en een kwispelend staartje). Trusten iedereen.

@Memmen: mocht je opnieuw alsnog een inhoudelijke reactie schrijven, dan gelieve hem niet te verwijderen vóór morgenmiddag, pak 'm beet, half twee. Voor die tijd kan ik hem waarschijnlijk niet lezen en ik wil natuurlijk wel bewijs hebben van mijn vertrouwen in jou dat je je mening nog komt onderbouwen. Dat is namelijk ook in het belang van jouw mening, want ik ben er zo eentje die nog niet zeker weet of ze wel of geen kinderen wil.
quote:memmen schreef op 09 februari 2012 @ 23:15:

[...]

Omdat we op een dag dood gaan en dan? Ik wil een stukje van ons achterlaten hier.

Ik niet

Het lijkt me ook zo eenzaam. Ja je hebt vrienden maar goed. Stel je word ouder dan worden je vrienden ook oud. Voor je het weet zit je in het bejaardenhuis en komt niemand je opzoeken, en dan?

Ik heb een aantal jaren in bejaardentehuizen gewerkt en van sommige mensen dacht ik dat ze geen kinderen of kleinkinderen hadden. Tot ze dood gingen en er 4 pubers ruzie stonden te maken over de tv..... Kortom dat je wel kinderen hebt zegt helemaal niet dat je ook niet vereenzaamt in een bejaardentehuis. En dat je geen kinderen hebt betekent ook niet dat je wel vereenzaamt.

Je zult nooit oma/opa worden ( verheug me er nu al op)

Tja iedere zijn hobby

Er is niks mooiers dan een leven in je buik voelen, dat zul je nooit ervaren.

Ik kan voor mezelf wel mooiere dingen bedenken dus ik mis er niks aan.

En nog veel meer redenen.
quote:dotje10 schreef op 09 februari 2012 @ 22:58:

[...]

En hoe plak je een afbeelding hiero dan ? ik ben inmiddels wel zover dat ik weet hoe je een link moet toevoegen

Maar als ik bij reageer dat plaatje voor afbeelding aan klik dan vraagt tie om een url ? ik heb toch geen url als ik een foto van mezelf uit de pc wil toevoegen? Een foto van je eigenste pc kan je hier uploaden en dan kan je 'm gelijk plakken.
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven