Geld & Recht alle pijlers

2 ongelezen berichten??

13-02-2008 00:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb blijkbaar 2 ongelezen berichten, Ik heb dit al eerder met een bericht meegemaakt, ( heb de vraag al eerder gesteld) ik kan ze dus niet openen....... Ik weet dat dat geen prio is van viva...

Weet dus niet wie het heeft gestuurd...

Jammer... is dat wel.



ik weet dus niet wie maar mocht je me willen mailen ( en nee dit is geen oproep!) Vraag dan om mijn emailadres.....
Alle reacties Link kopieren
Kun je de berichten niet openen of zijn ze helemaal niet zichtbaar in Mijn Viva?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt 1 ongelezen privé bericht(en):Bericht 1Bericht 2

--------------------------------------------------------------------------------



VivaGeen toegangOeps...



[ Je hebt geen toegang tot deze pagina. ]

Deze actie (pm_discussion_message) is niet toegestaan

(interne identificatie: engine::engine::action_not_permitted)



VivaGeen toegang





Dit komt er in beeld.....
Alle reacties Link kopieren
heb er nu inmiddels 3 en begin nu wel nieuwschierig te worden X-D
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik mij voorstellen :) Ik heb het gemeld aan de technische jongens. Zodra ik meer weet dan hoor je van mij.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn notificaties dat mensen in een bericht hebben gereageerd waar jij een notificatie voor hebt staan.



Je bent niet de enige, er zijn tientallen gebruikers die een notificatie via private message aan hebben staan - niet minder dan 500 onderwerpen worden er gevolgd via private messages.



Het populairste onderwerp is trouwens [topic=-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)] - daar worden een hoop mensen ingelicht ;)



Hebben jullie zelf bij de notificaties gekozen voor een privatemessage/pushmessage of kiezen jullie bij een reactie voor "Voeg dit item toe aan mijn notificaties."?
Alle reacties Link kopieren
MichielR schreef op 14 februari 2008 @ 11:55:

Het zijn notificaties dat mensen in een bericht hebben gereageerd waar jij een notificatie voor hebt staan.



Je bent niet de enige, er zijn tientallen gebruikers die een notificatie via private message aan hebben staan - niet minder dan 500 onderwerpen worden er gevolgd via private messages.



Het populairste onderwerp is trouwens [topic=-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)] - daar worden een hoop mensen ingelicht ;)



Hebben jullie zelf bij de notificaties gekozen voor een privatemessage/pushmessage of kiezen jullie bij een reactie voor "Voeg dit item toe aan mijn notificaties."?




Als dat zo is...( wat ik wel geloof hoor) dan vind ik het wel vreemd...ik heb zelf meerder notificaties gekozen... en dan de optie: privatemessage/pushmessage.



Die ongelezen berichten staan in het rood boven aan de pagina en dat is pas sinds kort weer begonnen.



Verde post ik nooit op de door jouw genoemde pijler....

Ach zo belangrijk is het ook weer niet.....



En al het wel belangrijk was?...dan ga ik ervanuit dat ik nu inmiddels wel geweten/ gelezen had... :smile



Wel bedankt voor je antwoord...





:
Alle reacties Link kopieren
Vivamod schreef op 14 februari 2008 @ 11:41:

Dat kan ik mij voorstellen :) Ik heb het gemeld aan de technische jongens. Zodra ik meer weet dan hoor je van mij.
Bedankt voor de moeite :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet komende week, maar de week daarop kijken of ik een fix kan toepassen; ik ga eerst heel lui op vakantie :)
Alle reacties Link kopieren
MichielR schreef op 15 februari 2008 @ 12:12:

Ik ga niet komende week, maar de week daarop kijken of ik een fix kan toepassen; ik ga eerst heel lui op vakantie :)




Heel veel plezier!!

X-D
Alle reacties Link kopieren
MichielR, heel veel plezier op vakantie.





Ik heb overigens hetzelfde probleem als clare123.

Ik heb echter geen notificaties aanstaan voor zover ik weet.

Heb dan ook geen idee waar dit vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week komt er een upgrade waarin dit probleem wordt meegenomen. Er worden dan geen notificaties via private messages meer verstuurd. Bedankt Michiel :)
Alle reacties Link kopieren
oke dank.....

( heb inmiddels 14 prive berichten..hahaha...ze zijn idd wel heel erg prive)... X-D
Alle reacties Link kopieren
Hoera, mijn melding is weg..........Dank u wel Meneer R.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven