Laat maar komen die kindjes, deel 2

12-02-2012 13:45 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van ons laat maar komen die kindjes, deeltje 1 hier een verse start met algemeen account, zodat we zelf de tabel kunnen aanpassen en deze last niet op 1 paar schouders ligt.



Ik probeer ook nog zwanger te worden in 2012:





NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeN.O.D.Bijzonderheden Ronde

Yeahhh het is gelukt nog in 2012 de tabel is leeg!!









Wij zijn zwanger:



NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeUitgerekendBijzonderhedenHuismussie28november 20111e21 januari 2013It's a BOY!!Explodes21december 20111e2 februari 2013It's a BOY!!Rania8131december 20101e31 maart 2013 It's a GIRL!! Druppel_35november 20112e18 augustus 201314 januari termijnechoShalali25....2ebegin augustus2013eind januari vruchtwaterpunctie









Wij zijn moeder:



NaamLeeftijdGeboortedatum/Naam KindBijzonderhedenKommaarkleintje3628-09-'12 KleintjeBoy geboren!!Miepie112415-11-'12 MiepieMini geboren!!Shalali2505-09-'12 ShalaliBoy* geborenzoontje geboren met 23 weken





Voor de mobiele forumsters de code voor het vet maken van tekst is [b.] voor het vette gedeelte en [/b.] erna, maar dan zonder de punten
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 19-12-2012 06:56
Reden: De bovenste tabel leeggemaakt!!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ shalali & huismussie

Jullie NOD staat er ook nog niet bij

Of heb ik dat over het hoofd gelezen??
Alle reacties Link kopieren
Goed opgelet Robinaa.



Mijn NOD is 1 maart.



Gelukkig duurt de maand februari kort
Alle reacties Link kopieren
Robinaa, ja ik heb dat programma ook zitten kijken laatst. Is wel leuk. Heb allebei de seizoenen al gezien haha!

Mijn nod is pas 10 maart. Dat had mijn vaders verjaardag geweest..



Druppel, ik was jou cyclus maatje, maar rond jou nod verwacht ik me eisprong :(

Kan lang gaan duren zo..



Rania, en was de zumba leuk?
Alle reacties Link kopieren
@ shalali

haha oohja daar heb je gelijk in van de maand februari heb ik niet eens opgelet haha



@ Miepie

Lijkt me wel dubbel dan...Had het geleden van je vader, het lijkt me zo erg om je vader te verliezen..



Hoelang is jou cyclus nou eigenlijk miepie?





Nou truste allemaal

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Alle reacties Link kopieren
miepie: geleden = gelezen

ik typte verkeerd ;)

xxxx
@miepie: het was superleuk en zwaar! Heb flink gezweten, maar t was heerlijk! Ga nu elke maandag zumba doen!



Happy Valentine's Day allemaal
Alle reacties Link kopieren
Rania, leuk!

Ik dans ook elke maandag.



Robinaa, mijn cyclus is iets van 37. Hopelijk gaat dat wel korter worden..
Alle reacties Link kopieren
@Robinaa



Of het echt verschijnselen te noemen zijn weet ik nog niet. Probeer er ook niet te veel op te hopen maar onder in mijn buik voelt het wel beetje vreemd. Kan het het beste omschrijven als een licht gevoel van opwinding... (klinkt wel raar, maar is echt zo). Ook mijn darmen zijn onrustig. Ik heb daardoor ook een beetje een plofbuikje.

En het valt me op dat mijn borsten minder gevoelig en gespannen zijn dan de voorgaande ronden.



Maar misschien komt het ook omdat mijn lichaam er een beetje aan went zo zonder pil...

Zou ik aan de ene kant wel prettig vinden want had er echt veel last van de week voor mijn NOD. Kon er zelfs slecht van slapen.



Ik verwacht ook eigenlijk niet dat er al zo snel symptomen merkbaar zouden kunnen zijn. Volgens de (mislukte) ovulatie testen zou mijn ei pas een week geleden zijn.
Alle reacties Link kopieren
@ Miepie

37 dagen is idd lang!!

Dan duurt het ook zo lang eer dat je je eisprong hebt en kan gaan testen...

Hoop voor je dat het deze maand wat minder lang is...

@ Rania

Gelukkig dat zumba zo leuk was! :-)



@ Druppel

Ja ik dacht ook van alles te voelen en was ook zo alleen het waren tekenen van me ongesteldheid.. helaas...



Ik had al een week voor NOD krampen en hele pijnlijke borsten heb dit normaal nooit dus dacht ook al wie weet is het raak...



Ik heb ook heel onrustig geslapen die periode omdat ik er zoveel mee bezig was veel gedroomt, nu ook nog alleen wel wat minder gelukkig.



Ik probeer er niet teveel aan te denken maar dat is zo moeilijk want de tijd gaat zo langzaam!

Ervaren jullie dat ook?



Verder geen bijzonderheden, als het goed is zou volgende week me eisprong plaatsvinden, dus we gaan deze week maar beginnen om, om de dag te klussen en dan zien we wel..

xxxx
Alle reacties Link kopieren
Ik was even paar dagen druk met andere dingen, maar heb jullie weer gevonden! Druppel, mooi gedaan, dank voor het plaatsen in de tabel! Ben jij nu de enige die de tabel bij kan houden of zijn er meerdere? (ik ben echt een ramp met dat soort dingen, dus laat ik me er maar niet aan wagen.. anders zal je zien dat de tabel ineens verdwenen is haha)



@rania, we duimen zeker voor je! Heb je wel goed gevoel aan het onderzoek over gehouden of vooral zenuwachtig voor de uitslag nu? Wat goed van je dat je al zoveel bent afgevallen! Nog spierpijn van de zumba?

@robinaa, werkt dat schimmelspul een beetje? Wij hebben vorige week geprobeerd met beetje verdunde chloor en daarna ook met ammoniak, maar niets hielp..

@martje, hoop dat je gauw beetje opknapt en wat minder misselijk bent.. spannend voor de echo!

@explodes, al ongesteld of nog aan het wachten?

@miepie, wie weet geeft je vaders geboortedag wel een positieve test..? zou wel heel speciaal zijn!

@druppel, spannend he, al die tekenen die je lichaam je geeft.. merk je ineens hoeveel er gebeurt in je lijf!



Dit weekend vrienden op bezoek gehad met hun kindje van 5 maanden oud.. aahh wat een ramp voor de babykriebels! Was wel heerlijk om met haar te knuffelen.. manlief had het de hele dag nog erover en de volgende dag ook. Geloof dat hij er ook klaar voor is haha. Ik ga morgen trouwens beginnen met de ovutesten, de leuke dagen komen er weer aan.
@robinaa: wachten duurt idd lang! Voor mij mag t snel zondag zijn zodat ik kan testen als ik nog overtijd ben...

@huismus: ja ik heb wel spierpijn joh, vooral in mijn kuiten! Maar t was het waard

Ik ben nu vooral zenuwachtig of ik wel of niet ongesteld ga worden, op de uitslag van deze onderzoeken moeten we wachten tot 6 maart..

@druppel: wie helpt je nog meer met de tabel inderdaad?

@miepie: zou inderdaad wel mooi zijn als die dag een positieve test voor jou wordt..

@de rest, zijn ze het nieuwe topic kwijt!! Joehoe dames waar zijn jullie???
Alle reacties Link kopieren
Zo, de tabel is weer aangepast.



@Huismussie,

Had jij al een nieuwe NOD doorgegeven?



Is er al iets bekend bij Rania81 of Explodes?



@Rania81

Ik heb nog geen mailtjes ontvangen van de meiden die ook de tabel willen onderhouden.... Dus ik doe het nu nog in mijn eentje. Wie o wie wil me helpen?



@Robinaa

Het zijn juist de symptomen die ik nu niet voel de me wat onrustig maken. Maar meer dan afwachten zit er inderdaad niet op.



@ huismussie

Zo moeilijk is een tabel beheren niet hoor.

Je kunt m desnoods kopieren naar excel en een onbewerkte versie opslaan, als het dan misgaat, kun je altijd het origineel terugzetten. Ook kun je met belijk bericht heel goed even checken of er geen gekke dingen zijn gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
@ Huismussie

Jaa het heeft echt gewerkt!

Het is zo goed als weg!

Spuiten, in laten werken en het verdwijnt echt!

Bij de gamma hadden wij het gekocht HG schimmel..

Bij mij zat het voornamelijk op het plafond in de douche, we hebben ook geen raampje en de douche is best klein vandaar.

Je moet trouwens idd je nieuwe NOD even doorgeven :-)



@ druppel ooh sorry meis verkeerd gelezen haha

Maar je kan beter niks voelen denk ik want anders ga je jezelf alleen maar valse hoop geven en kan je ook niks denken haha...

@ Rania

Voor mij mag het 5 maart zijn haha
@druppel: nog geen rode duivels te zien hier....

Ik wil je best helpen, maar forum nu nog mobiel omdat mijn computer is overleden. Krijg binnenkort een laptop dan ga ik helpen goed??



*heb mij niet kunnen bedwingen vandaag en alvast een test gehaald, nu nog wachten tot zondag......(als ik dat volhoud....)*
Alle reacties Link kopieren
@ Rania

wat spannend!!

En idd knap dat je het zolang volhoud om NIET te testen.

Ik zou dat niet kunnen hoor.

Heb je ook geen klachtem?



Ik wil ook wel helpen als ik weet hoe het moet? haha

xxxx
Alle reacties Link kopieren
Haha robinaa, wat een disklussie bij de februari stoppers 😉
Alle reacties Link kopieren
ohja druppel, ik wilde ook wel helpen. Sorry moet nog een mailtje sturen.



Je kunt ook mailen naar:

miepie11@hotmail.nl
Alle reacties Link kopieren
@druppel, ben een maand in de war met mijn NOD! Dacht echt van huh, ben nog helemaal niet ongesteld geweest! Maar het moet 8 maart zijn ipv 8 febr dus als je het wilt wijzigen, graag!
@robinaa: niet echt klachten maar wel een heel raar gevoel in m'n onderbuik, kan het niet echt omschrijven...
Alle reacties Link kopieren
@druppel, sorry ben nu helemaal in de war.. het was inderdaad 8 febr, maar nieuwe NOD is 4 maart. Zal wel m`n wazige hoofd na het werken zijn..
Alle reacties Link kopieren
@ Huismussie

Wij hebben onze NOD vlak na elkaar hihi spannendd!!

@ Rania

Dat zei me vriendin ook en die was ook zwanger dus wie weet!! :-)

@ druppel

Ja jezuss hahahaha ik dacht waar gaat het over wat een zeikerds sorry hoor slaat nergens op maarja..

xxxxxxxxxxxx
Alle reacties Link kopieren
@Huismussie

Hihihi, nou heb m aangepast hoor!



@Rania

t Wordt toch wel spannend voor je nu... nog steeds geen rode duivels? (duim duim duim!) Fijn dat je strakjes ook wil helpen met de tabel



@Miepie11

You've got mail!
@druppel: nog geen rode duivel te zien!! Het wordt echt spannend.....
Alle reacties Link kopieren
Rania, jeetje wat spannend. Hoeveelste dag van je cyclus is dit nu. Ik duim voor je hoor!



Ben vanmorgen in potje vergeten te plassen. Dus doe het vanmiddag wel. Kijken of ie het dan beter doet, want ik vind ze een beetje vaag. In de handleiding staat dat je lh het beste kunt meten om een uur of 12.
Alle reacties Link kopieren
@ Rania je maakt het wel spannend hoor hihi

@ Miepie

Ik heb er geen verstand van sorry



Me mama is vandaag terug gekomen van vakantie dus daar ga ik even heen, morgen & donderdag werken.

Voor de rest niks bijzonders.

xxxxxxxxxxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven