Minnares niet al te proper

16-02-2012 12:41 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve Viva-forum vriendinnen,

Ik heb een meisje ontmoet. Toen ik eergisteren voor het eerst met haar naar bed ging merkte ik dat zij niet zoveel geeft om persoonlijke hygiëne.

Tijdens het voorspel merkte ik dat ze een enorm grote kokosmat had. Nu is dat niet zo erg, sterker nog, het is wel makkelijk om je voeten aan af te vegen maar er was een ander probleem.

Toen ik haar lippen uit elkaar wilde halen leek het net of ik de boterhammen van een warme kaas-tosti uit elkaar haalde. Allemaal van die witte slierten enz. Het zag er enorm vies uit. Het deed me een beetje denken aan een paard dat je een suikerklontje geeft of een bouvier die een bak vla leegslobbert.

Ik vond het gênant om er wat van te zeggen dus ben toch maar doorgegaan, maar daarna hoefde ik niet meer te eten.

Hoe kan ik haar hier op een vriendelijke manier op attenderen?

Groetjes,

Damy
Gadverdamme ik was net een tosti aan het eten toen ik dit topic aanklikte :puke:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ach wat schattig, TO wil zich ff handjiven op de reacties van het forum.
ik geloof er niets van, maar je hebt het erg leuk (enb beeldend) beschreven.
quote:twompie schreef op 16 februari 2012 @ 13:18:

ach wat schattig, TO wil zich ff handjiven op de reacties van het forum.Ja, tosti's zijn heul sexy
quote:ikwilterug schreef op 16 februari 2012 @ 12:51:

Zelf piemelbrie kweken, stokbroodje en wijn mee dan kunnen jullie picknicken in bed.

Have fun.
quote:charlottew88 schreef op 16 februari 2012 @ 13:16:

Gadverdamme ik was net een tosti aan het eten toen ik dit topic aanklikte :puke:Wat het een tosti met geitenkaas? Dan had jij ook van die lekkere witte draden
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
omg waarom heb ik geklikt!!!
Hoe ontstaan die witte slierten tussen die platgeslagen bever trouwens?

Bij een man ontstaat het door opgedroogd voorvocht en mannenpap. Lekker van die witte kopkaas onder je eikelrand...

:-)
Dat ontstaat omdat die dame geen boterhamtrommeltje heeft, en haar lunch toch ergens in wil bewaren.
quote:damy_kitosa schreef op 16 februari 2012 @ 13:30:

Hoe ontstaan die witte slierten tussen die platgeslagen bever trouwens?

Bij een man ontstaat het door opgedroogd voorvocht en mannenpap. Lekker van die witte kopkaas onder je eikelrand...

:-)

Jij zegt dat jij jezelf goed wast maar nu ik dit lees betwijfel ik dat.

:puke:
Mannen!!!
quote:panadol schreef op 16 februari 2012 @ 13:37:

[...]

Jij zegt dat jij jezelf goed wast maar nu ik dit lees betwijfel ik dat.

:puke:Het is een hele legitieme vraag panadol. Mannen én vrouwen hebben dagelijks last van het één en ander daar beneden, vandaar dat je je daaronder ook wast. Hoe dat echter uit kan groeien tot een broeierige witte massa als je jezelf verder goed wast, is dus de vraag.
Wat een goor verhaal, jakkes, kutkaas

Ik had haar bij kop en kut gepakt en onder de douche gezet.

Als ze sowieso al niet voor herhaling vatbaar was had ik haar de deur uitgezet en een tosti gaan maken.

Je kan dat soort dingen maar beter meteen bezweren
Damy, kun je ook zoiets verzinnen maar dan met chocola als vergelijk? Ik kan daar zo moeilijk vanaf blijven, maar ik denk dat het jou gaat lukken mij zo ver krijgen.
Bedankt ik heb kotsneigings nu brrrrr
Loat goan!!!
Dan open ik tenminste nog gewone topics.

Hier wordt ik ook een beetje onpasselijk van.
quote:willem22 schreef op 16 februari 2012 @ 14:08:

Dan open ik tenminste nog gewone topics.

Hier wordt ik ook een beetje onpasselijk van.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven