Geld & Recht alle pijlers

Hoe lang doet post uit Engeland erover?

16-02-2012 15:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand misschien hoe lang het duurt voordat post uit Engeland (gewone brievenbuspost) erover doet naar Nederland? Ik had via Ebay iets gekocht en de verkoopster zou het op 9 februari hebben gepost, zegt ze. Maar ik heb nog niets ontvangen. Wel betaald met paypal, dus ik heb wel kopersbescherming volgens mij, mocht ik niets krijgen.
Kan variëren van 2 dagen tot 3 weken is mijn ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg echt heeeel regelmatig post vanuit Engeland.

De ene x is het er binnen 3 dagen, de andere x bijna 3 weken!

Tis echt belachelijk maar waar!



Dus je hebt nog kans dat het komt hoor.
Bij mij 2 tot 3 dagen.
Overigens moet jij zelf binnen 45 dagen een claim bij Paypal neerleggen, dan kijken zij of je je geld terugkrijgt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend stuurt regelmatig cadeautjes en kaarten en pakjes en het gemiddelde is een week en het is één voorgekomen dat een pakje pas na 4 weken aankwam.

Je kan aan de verkoper vragen naar bewijs van opsturen.
Alle reacties Link kopieren
als de 9 feb 10 feb na 17:30 is en er bovendien ipv first class stamps voor 2e class stamps is gekozen, dan zou het er morgen uiterlijk moeten zijn
Alle reacties Link kopieren
Dus het kan nog komen. Zit veel verschil in zo te zien. Ik wacht nog even met een claim neerleggen bij Paypal hoor. De verkoopster had nog helemaal geen feedback, maar goed, ze is pas begonnen. Dus dat kan. Toch hoop ik dat het morgen komt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn postbezorger die komt maar één keer per week met post uit het buitenland. Dus het kan ook nog bij hen liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst stof uit engeland besteld dit deed er twee weken over.
quote:maximamma79 schreef op 16 februari 2012 @ 15:28:

Dus het kan nog komen. Zit veel verschil in zo te zien. Ik wacht nog even met een claim neerleggen bij Paypal hoor. De verkoopster had nog helemaal geen feedback, maar goed, ze is pas begonnen. Dus dat kan. Toch hoop ik dat het morgen komt.



Ik heb gisteren voor het eerst sinds ik Paypal/Ebay gebruik een claim ingediend. Had iets uit China besteld, 44 dagen gewacht, verkoper gemaild, nog steeds niks. Toen maar een claim ingediend en vandaag betaald gekregen.

Ik denk dat het wel komt hoor. Ik heb nog nooit gehad dat er post kwijtgeraakt was uit niet-Oosterse landen. (Uit China wel een aantal keren maar dat is steeds netjes opgelost door de verkopers)
Alle reacties Link kopieren
Bij varieert het tussen 2 dagen voor brievenbuspost tot inmiddels al 3,5 maand voor een pakketje



Heb je hier iets aan?
Als je vanuit NL iets stuurt kan je er een priority sticker op plakken, dan gaat 't met de luchtpost mee en is het er dus sneller!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven