Laat maar komen die kindjes, deel 2

12-02-2012 13:45 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van ons laat maar komen die kindjes, deeltje 1 hier een verse start met algemeen account, zodat we zelf de tabel kunnen aanpassen en deze last niet op 1 paar schouders ligt.



Ik probeer ook nog zwanger te worden in 2012:





NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeN.O.D.Bijzonderheden Ronde

Yeahhh het is gelukt nog in 2012 de tabel is leeg!!









Wij zijn zwanger:



NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeUitgerekendBijzonderhedenHuismussie28november 20111e21 januari 2013It's a BOY!!Explodes21december 20111e2 februari 2013It's a BOY!!Rania8131december 20101e31 maart 2013 It's a GIRL!! Druppel_35november 20112e18 augustus 201314 januari termijnechoShalali25....2ebegin augustus2013eind januari vruchtwaterpunctie









Wij zijn moeder:



NaamLeeftijdGeboortedatum/Naam KindBijzonderhedenKommaarkleintje3628-09-'12 KleintjeBoy geboren!!Miepie112415-11-'12 MiepieMini geboren!!Shalali2505-09-'12 ShalaliBoy* geborenzoontje geboren met 23 weken





Voor de mobiele forumsters de code voor het vet maken van tekst is [b.] voor het vette gedeelte en [/b.] erna, maar dan zonder de punten
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 19-12-2012 06:56
Reden: De bovenste tabel leeggemaakt!!
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Ben de laatste dagen erg druk geweest, maar ben dus net 5 minuten geleden ongesteld

geworden! balen zeg... ook vreemd, want we hebben het echt vaak gedaan.. vorige maand na 36 dagen, nu na 32

dagen, dus we gaan al richting de 28.. bah ik baal echt! Ook van die kramp in m'n buik haha..

Nou op naar de volgende maand... wachten duurt zo langgg haha



@rania; spannend hoor ik duim voor je! Hoelang was je ook al weer bezig?
Alle reacties Link kopieren
explodus, wat balen!

Maar wel lekker dat het deze maand korter was. Is weer goede hoop voor mij

De lol gaat het wel af als je steeds 37 dagen moet wachten
Dames, ik denk dat de rode duivels mij weer hebben gevonden...had net met afvegen lichtroze aan t papier zitten en zo begint t meestal!!! Ik heb het ff gehad met dit lichaam wat mij steeds weer voor de gek houdt en maar niet zwanger raakt

@explodes: ben alweer 14 lange maanden bezig....
Alle reacties Link kopieren
Ohnee Rania... het leek zo goed te gaan! Wat ontzettend balen voor jullie, vooral al na zo'n lange tijd.. kan me voorstellen dat je flink van je lichaam baalt! Maar hopelijk gaat het met hulp wel lukken.. hoop het zo voor jullie

@explodes, ook erg jammer voor jullie! Wel fijn dat je cyclus wat korter is geworden, geeft hoop voor de volgende maand..
Alle reacties Link kopieren
O Rania, wat erg. Kan me goed voorstellen dat je het helemaal even zat bent nu.

Maar hopen dat de uitslag 8 maart wat kan gaan betekenen voor jullie en je dan snel zwanger bent. Sterkte en een knuffel
Alle reacties Link kopieren
Och lieve Rania, wat klote!



Had het zo gehoopt voor jullie! Ik hoop dat de uitslag van de onderzoeken jullie wat houvast gaat geven! Of beter nog dat het gewoon de volgende ronde lukt!!





@Explodes

Jammer dat het niet gelukt is... Op naar de volgende ronde.



Statistisch gezien wordt het wel weer tijd voor een verse zwangere.... Dus we blijven gewoon ons best doen!
Alle reacties Link kopieren
@ explodes Wat balen!!

Hoevaak hebben jullie ongeveer geklust?

Je voet je k*t he als je net ONG ben geworden:-(

Moet je weer zolang wachten!!

Miss heb je net je eisprong gemist..Hoeveelste ronde zit je nu?

2de of 3de?.





@ Rania

oohhh wat ergg ik had het zoooo gehoopt vooral omdat je al zolang bezig bent, gun ik het jou zo enorm!!

En het is zo lastig als je niet weet waar het nou aan ligt...:-(



Hele dikke knuffel van mij voor jou!!



@ Druppel haha en jij bent de eerste aangezien jou NOD 21 febr is hihi

xxxxxx
Alle reacties Link kopieren
@robinaa: Haha nou eigelijk gewoon deze hele maand om de dag.. niet alleen in de vruchtbare periode!

Heb er deze maand wel weer last van zeg, buikkrampen! Weet nog wel dat ik vorige maand nergens last van had! Te vroeg gejuicht toen....

@rania: ah.. ook vandaag ongesteld geworden.. bah! En dan had je eindelijk weer een beetje hoop.. jammer is dat! Ik vind dat ik niet moet zeuren dat ik ongesteld ben geworden... dit word de 3e ronde pas.. Andere zijn al lange tijd bezig, zoals jij!



Voor in de tabel : volgende NOD als het goed is 14 maart
Alle reacties Link kopieren
Mijn cycluscomputer geeft aan dat ik overmorgen me eisprong heb. Geen idee waar hij dat op baseerd. Het zou ook weer op kunnen schuiven, maar ik ben wel benieuwd. Hoop dat ie gelijk heeft.



Wij doen het nu ook om de dag. Vorige week ook al. Vorige maand deden we het iedere dag, maar pffff dat ben je na een week ook wel zat.

Merk ook wel dat ik soms een beetje teveel aan "het doen voor een baby" denk, terwijl je het natuurlijk ook fijn hebt samen. Maar alsof we het alleen nog met een doel doen zegmaar. Herkennen jullie dit?

Voorheen deed je het als je zin had, en nu denk je nou laten we het maar doen, anders missen we het deze maand straks.
Alle reacties Link kopieren
@ explodes

Ik snap dat niet als je om de dag seks hebt gehad moet het toch lukken denk je dan..?

Wel jammer!!

Ik was ook teleurgesteld toen ik in de eerste ronde ong was geworden maar zou dat denk ik elke maand wel zijn omdat ik het ookal zoooolang wil ookal zijn we pas net bezig.

Maar snap wel wat je bedoelt met dat andere al langer bezig zijn daarom moeten we niet zeuren haha..

Wat is het rustig waar is iedereen? Haha xx
Hi ladies: hier ben ik weer, ben eindelijk thuis (werk+vergadering) dus kan eindelijk ff een flink potje janken

Ik had er gewoon een goed gevoel bij, maar helaas....weer niet!

Bedankt voor jullie medeleven en knuffels

En inderdaad wat robinaa zegt: wist ik maar waar het aan ligt...

Ik wil de hoop niet verliezen dat het nog spontaan kan gebeuren, maar ik begin die hoop steeds meer te verliezen wanneer ik steeds maar weer geconfronteerd wordt met die kl*te menstruatie!! Zelf heb ik ook het gevoel dat de oorzaak bij mij ligt, omdat jet zaad van man in principe goed was.

We zullen het gaan horen 6 maart hoe of wat....

Nou ga proberen een beetje te slapen! Welterusten!!
Alle reacties Link kopieren
Rania, och meisje toch. Je lichaam nam je echt in de maling. En dat al zo lang. Dikke knuffel!



Explodes, ook voor jou heel vervelend maar minder lang hoeven wachten is dan wel weer een plus. Sterke met je buikkrampen.



Ik heb dezelfde ovulatie testen als druppel gekocht. heeeeel licht een tweede streep als ik goed kijk. Verder geen smilie te bekennen. We vreeën in de veronderstelling dat dag 14 m'n ei zou ploppen, maar goed om te weten dat ie dus eerder of later komt. Qua afscheiding klopte het ook al niet, die komt pas rond dag 17 overeen met miepie's boek, als ik terug denk aan laatste rondes. Hopelijk krijg ik m'n ei nog, ga me anders ongerust maken...



Miepie, je lh niveau zal dan wel nu al hoog zijn, zodat ie daarop kan voorspellen! Veel plezier!
Goedemorgen ladies,

Ga zo beginnen met werken, maar even snel voordat ik begin

NOD 17 maart, 6 maart: afspraak gynaecoloog



Het gaat alweer ietsjes beter al heb ik erg rot geslapen, hoop dat de kindjes een beetje lief voor mij zijn vandaag...



Werkse allemaal!! X
Alle reacties Link kopieren
@Shalali

Bij mij begon het ook met een hele lichte streep, de dag erna was ie donkerder en dag 3 weer lichter, maar de hele smile nooit gezien.



Misschien moet je nog een paar dagen doortesten?



Ik ben pas gestopt met testen toen ik helemaal geen streep meer zag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een heel tijdje een heel licht streepje. Maar dan moet je echt heel goed kijken. Als je vluchtig kijkt zie hem niet. Bij bij ligt het denk aan die testen, want anders kan het niet.



shalali, de cyclus computer doet het op tempratuur. Dus misschien ziet hij een verband. Maar het klopt denk niet want geen donkerder streepje op de ovutest. Wel geklust voor de zekerheid haha.



Rania, gelukkig gaat het alweer wat beter.
Alle reacties Link kopieren
voor de tabel , 14 oktober uitgerekend en 12 maart voor het eerst naar de verloskundige..



Ha meiden, found you!!!!



Wat lees ik niet leuke verhalen van ongesteldheid, Rania & Explodes een dikke knuf!

Zie dat jullie verder veel aan het testen zijn, wat gek dat die smiley niet komt zeg...wat kan ons lichaam ons toch voor de gek houden he...ik hoop dat iedereen snel in een goed en regelmatig cyclus zit ...moet natuurlijk (hopelijk snel) weer iemand zwanger zijn hihihi



Hier verder goed hoor, heb alleen last van krampen in mijn buik (leuk hoor net alsof ik ongesteld moet worden en loop dus vaak naar de wc om te checken) verder niet misselijk ofzo, wel een erg kort lontje maar dat kan ook te maken hebben met het stoppen met roken....ben vanaf maandag helemaal gestopt met roken en houd het vol tot nu toe!! Alleen man lief word dus lichtelijk gek van mijn sjago humeurtje pffff nou ja hopelijk gaat dat ook snel beter....ben ook nog steeds ergens helemaal verbouwereerd hoor en vandaag voor het eerst een prenetal winkel ingestapt (maar heel snel er weer uit want kreeg het spaans benauwd hahaha)



Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, hier gaat het redelijk. Heb niet zo veel energie. Heb vandaag weer een echo gehad. voor de tabel: U.D. 6 SEPTEMBER



Ik zit hier (voor even) op een grote roze wolk. Wat een mooie echo! Het is nu al een echt mensje en lekker druk in m'n baarmoeder! Nu ga ik ook flink shoppen, hihi.
Alle reacties Link kopieren
@ Miepie

elke dag is niet nodig want dan kan het zaad zich niet herstellen dus het beste is om de 2 dagen!

Ik snap wat je bedoelt van dat je het doet omdat het moet zeg maar dat hebben wij ook! Je wilt tenslotte toch zwanger worden haha..

Mijn vruchtbare dagen komen er weer aan, vandaag wat meer afscheiding en maandag me ei als het goed is dus we gaan vanavond beginnen haha..

@ Rania

Ik zou rustig afwachten tot 6 maart je weet nog niks dus probeer positief te blijven ookal is dat moeilijk je zou zien dat je dalijk toch ineens zwanger bent!

@ KMK

Gelukkig dat alles goed met je gaat en niet misselijk bent

scheelt al heel veel denk ik haha

wat goed dat je bent gestopt met roken nu volhouden he!! haha

Ahh prenatal is juist zoo leuk!!!

@ martje

Lijkt me zo bijzonder zo'n echo!

Gelukkig dat alles goed gaat met je baby hihi

Hoeveel maanden ben je nu?

Kus





Hier vandaag gewerkt morgen nog een dagje en dan lekker weekend

vanavond worden me haartjes geverfd door een vriendin! moet ook gebeuren he haha
Alle reacties Link kopieren
KMK, wat ontzettend goed dat je nu helemaal gestopt bent met het roken!

Wel vervelend dat je last hebt van die krampen. Hopelijk gaat dat snel weg.



Martje, Wat leuk dat je weer een echo hebt gehad!

Hopelijk heb je snel weer wat meer energie. Lekker baby shoppen, LEUK
Alle reacties Link kopieren
Kmk en martje, leuk jullie updates!

Kmk, zo goed dat je helemaal gestopt bent met roken. Wat is je geheim? Misschien kan ik dat toepassen op m'n chocolade verslaving...



Martje, oehhh een echo lijkt me zo mooi lekker gluren naar je kleine mini.



Druppel, ik ga ook zeker nog even door met testen. Die was de vierde niet smilende tests. Ga volgende keer ook iets eerder beginnen. Hopelijk is dat niet nodig....



Miepie, aha die werkt met je temperatuur. En daarnaast ook nog andere ovulatie test begrijp ik uit je reactie. Als het dan niet goed komt weet ik het ook niet meer
@robinaa: ik hoop dat het snel 6 maart is..

@kmk: fijn dat alles goed met je is en niet meer zo misselijk bent. Super dat je helemaal gestopt bent met roken!! Hopen dat je krampen snel weer afnemen

@martje: snap dat je op een grote roze wolk zit, lijkt me heerlijk zo'n echo, fijn dat ook alles goed is, hoe ver ben je nu?
Alle reacties Link kopieren
@kmk ; ah wat goed dat je bent gestopt met roken! Na de longontsteking ben

ik helaas weer verder gegaan.... na hoelang was jij eigelijk zwanger??

@martje ; fijn hoor! Lekker genieten!

@robina ; ja dat dacht ik ook.. maarja zo werkt het dus blijkbaar niet :(



Vandaag de hele dag op m'n nichtje van 1 gepast, leuk hoor! Wel vermoeiend als

je het niet gewend bent haha maar heerlijk!



Bij ons is het niet echt een verplichting, we willen graag een kind maar

mn vent is er niet echt op gefocust.. we doen het al anderhalf jaar om de dag (erg he haha)

dus er is niet veel veranderd, alleen nu zonder pil! Hij zegt ook dat hij niet ongeduldig gaat lopen

doen, als het gebeurd dan gebeurd het! En ik maar ongeduldig zijn haha ohoh heerlijk die mannen

altijd pff hahah maar hij zal diep van binnen zeker wel staan te springen haha af en toe heeft ie het

ook over namen enzo, dus ik merk het heus wel hihi.

Nou nog 4 dagen dan is t rode hopelijk weer voorbij bahh..

en ik hoop dan dat ik heeeel lang niet meer ongesteld ga worden haha!



Fijne avond iedereen!
Alle reacties Link kopieren
druppel, heb het wachtwoord ontvangen. Ik zal na werk de tabel wel bijwerken.



Vanmorgen weer ovutestje gedaan, maar hij deed het niet goed. Ik hield hem erin en normaal zie je dat roze omhoogkruipen.

Toen ik hem eruit haalde kwam het roze toch, maar de controlelijn in vaag. Mijn 2e streepje is wel donkerder dan eerst.

Vanmiddag ga ik er nog één doen, want ik heb me twijfels of hij het wel goed deed.



Ik heb niet veel afscheiding en al helemaal geen dradentrekkerij.

Lekker vaag dus.



Shalalie, heb jij een smily?





Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goeie morgen meiden,



@Miepie11

Vaag van die testen... Dan denk je dat ze meer duidelijkheid geven, maar ondertussen verwarring alom....

Succes met de tabel, jij had het toch al eens eerder gedaan?



@KMK

Wat goed dat je helemaal gestopt ben met roken meis! Ik ben trots op je!!! Hopen dat het snel 12 maart wordt!



@ Martje

Die moeheid hoort er nou eenmaal bij. Probeer zoveel mogelijk je rust te pakken. Je baby fabriekdraait noe eenmaal op volle toeren en dat kost energie! En gefeliciteerd met je mooie echo!



@hier

nemen de pre-NOD zenuwen alweer toe... Nog 3 a 4 dagen, zondag is dag 28 van mijn cyclus. Dus maandag is al soort van spannend (in geval van weer een 28 dagen cyclus). Dinsdag is op basis van de perikelen vorige maand, de p-tracker rekent dan door, en ook dat zou gezien mijn vermoedelijk Ei op 7 februari goed kunnen kloppen want dat is exact 14 dagen...



Zelfs Drupman vraag steeds wanneer ik het kan weten. Ook maakt hij er steeds vaker grapjes over. En met valentijsdag stuurde hij een SMS dat ie van 'ons' houdt...



Weet niet zo goed in te schatten of ik me zwanger zou kunnen voelen. Mijn borsten zijn nog steeds minder gevoelig dan ik gewend ben. Buik is opgezet omdat ik maar moeizaam naar de WC kan en veel gasvorming heb. Ik vind het wel frappant dat de geur van koffie ineens heel sterk lijkt te zijn....



Maar ga me verder niet gek lopen maken, gewoon nog een paar dagen nagels bijten.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend druppel!

Zo moeilijk om te beoordelen van jezelf of je je dingen in gaat beelden of dat er echt iets anders is he.

Heb ik ook, nog steeds zelfs

Gewoon omdat je niet weet hoe het zit en wat je moet voelen

Ik hoop het zo voor je!!



Rania Dikke knuffel meid, echt vreselijk balen dit..



KMK Wat een veranderingen he opeens. Nu naar de eerste echo toeleven, super zeg!



Ik heb dinsdagavond de eerste echo...zo spannend!

Het is toch nog snel gegaan de 4 weken die ik moest wachten op de afspraak. Ik heb nog niks gekocht, wil echt afwachten of het kindje er echt zit en of het goed is. Ik voel me verder goed. Niet misselijk, lust alleen een paar dingen niet meer qua eten.

Verder lig ik meestal om 20 uur al in bed nu, zo moe pfffffff

Wel heel fijn om te merken hoor die bekende verschijnselen.

Mijn buik is al wat opgezet en ik kan om alles wel huilen, van geluk hoor.



Meiden ik volg jullie steeds hoor, liefs



Voor de tabel: uitgerekende datum 29 sept.

1e echo 21 februari

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven