In 2012 gaan wij ervoor, laat maar komen die kindjes hoor!

07-12-2011 20:04 1172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van Zwanger worden in 2012!



Iedereen die voornemens is in 2012 zwanger te worden is van harte welkom met ons mee te schrijven! Geen regels, maar schrijf je al een tijdje niet meer mee, dan verdwijn je uit de tabel (om het overzicht te bewaren).



Sorry, wij zijn op dit moment 'vol'...



Wij proberen zwanger te worden/zijn dit voornemens in 2012:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeNODBijzonderhedenThir10senses24Oktober 20122eN.v.t.-Miepie1123Januari 20121e23 januari-Rania30December 20101e12 februari13 februari cola screening+semenanalyse vriend, 6 maart uitslagen cola en semenanalyse.Huismussie28November 20111e8 februari-Rietje2728Januari 20121e2 februari-Druppel34December 20112e21 februari-Shalali25December 20111e2 februari-Overseas29Medio 20122eN.v.t.-Kommaarkleintje35December 20111eN.n.b.-Mir8427September 20111e8 februari-Bubbeltje8427Zomer 20121eN.v.t.-Robinaa2213 januari 20121e12 februari-Explodes21December 20111e11 februariKena26Januari 20122eN.n.b.-Myrthe201227December 20111e19 januari-Steph8724Augustus 20111eIn het verleden problemen met de schildklier. Recent cyste verwijderd. Nu wisselende cyclus.





Wij zijn zwanger:

NaamLeeftijdStart..ste kindjeZwangerBijzonderhedenLinda7734Januari 20121eZWANGER! IVF in verband met vervroegde overgang. Spontaan zwanger!Yakima201eZWANGER! Bevaldatum: 19 augustus 2012Martje5531Februari 20111eZWANGER! Naar verwachting 29 augustus 2012 uitgerekend; 26 januari afspraak verloskundige+echo!



Wijzigingen e.d. ten aanzien van de tabel graag dikgedrukt vermelden, alvast bedankt!



Veel schrijf- en leesplezier!
Alle reacties Link kopieren
Robinaa, jammer dat je toch ongesteld bent geworden! Hopelijk de volgende ronde beter! Je vriendin heeft wel heel erg geluk dan zeg, in één keer raak!

Je telt inderdaad je menstruatie-dag als dag 1.



shalalie, heb je nog lekker kunnen schaatsen?



12 uur smiddags vind ik wel een rare tijd. Ik denk dat het bij mij dan al veel te veel verdund is, want ik drink altijd veel. Ga denk ik gewoon 's ochtends testen. En proberen om de dag het te doen, zit je altijd goed. toch?
@robinaa: jammer dat je ongesteld bent geworden, echt balen

@miepie: ik test ook altijd 's ochtends, vind ik wel zo makkelijk, opvangen en test erin hangen, klaar.

@shalali: lekker geschaatst?

Nog steeds geen bericht van thir of mir?

Eindelijk vrijdag!! Kreeg wel goed nieuws vandaag: mag eindelijk een cursus ben ik in beeld gaan volgen via mijn werk, dan ben ik november een vve gecertifeerde leidster!

Fijn weekend allemaal! X
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Sorry hoor ik heb al een paar dagen niks geschreven, wel meegelezen.. Heb niet veel te melden eigenlijk! Het is allemaal afwachten inderdaad! Heb helemaal geen klachten enzo.. alleen een ergggg kort lontje al de hele week.. om gek van te worden haha!

Heb wel goed nieuws gehad, maar met een nadeel. Ik mag waarschijnlijk mijn opleiding verkort gaan doen, of een hoger niveau.. Omdat dit te makkelijk is voor mij en ik te goed presteer. Nu zat ik te denken.. dat zou in september in werking gaan, maar misschien ben ik dan wel zwanger en dan gaat dat hele feest niet door.. dat word dan te zwaar voor me! Dus dat is echt even een dilemma.....



@robinaa; wat stom meis! Zeker balen voor je.. Maarja het duurt gemiddeld een paar maanden he.. De tijd komt nog wel! En een onregelmatige cyclus is altijd als je stopt met anticonceptie.



Morgen is mijn NOD, als ik uitga van 28 dagen dan.. vorige maand was het 36 dagen.. maar robina is het bewijs dat het dus een rare wending kan nemen! Heb nog geen klachten die wijzen op een menstruatie ofzo.. maar vorige maand voelde ik er ook niks van!



Dinsdag is het valentijn hé? Gaan jullie nog iets leuks doen? M'n vriend vind het allemaal maar commercieel.. maar vorig jaar heeft ie wel meegedaan dus wie weet.. hou de hoop erin!



Fijn weekend allemaal dames, ik ook morgen na 14:00! X
Alle reacties Link kopieren
Hey dames.



Ik begin me toch een beetje zorgen te maken over Thri10

Haar laatste berichtje is al weer 2 weken geleden waarin ze vertelde weer veel te hoge bloeddruk te hebben.... Hoop maar dat het goed gaat met haar.



Dit deed me ook een beetje nadenken over de status van de tabel.

Ik kan mij goed voorstellen dat het een redelijke belasting is om het bij te moeten houden. Maar vind het ook jammer dat ie niet altijd actueel is.

Wat vinden jullie van het idee om een nieuw topic op een algemene naam te openen waar we allemaal zelf (of een in iedergeval een aantal van ons) op in kunnen loggen. Dan kan ieder zijn status in de tabel bijwerken en is het up to date zijn ook niet afhankelijk van 1 persoon.
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen zag ik met tempen dat mijn temperatuur wat lager was. Je temperatuur gaat omhoog als je een eisprong gehad hebt, en daarvoor gaat hij wat naar beneden. Dus ik heb net een ovutestje gedaan. Als ik goed kijk zie ik heel lichtjes een streepje. Op de verpakking staat dat het dan ook negatief is, moet echt een duidelijke streep zijn. Het is ook pas dag 10.



Met cyclus van 37 dagen heb je pas ergens in de 20 eisprong. Zal je altijd een heel klein beetje lh hormoon kunnen hebben?



Rania, leuk dat je die cursus mag gaan volgen! gefeliciteerd!

Wanneer had jij nou weer een afspraak ik het ziekenhuis?



Explodus, Moeilijke keuze dan.

Stel dat je je opleiding verkort gaat doen, en je bent al voor september of rond die tijd zwanger, mag je dan weer terug?



Miepman vind valentijn ook alleen maar commercieel. Ik geef hem wel altijd een leuk kaartje. Verder doen we er niks aan.
@druppel: ik maak mij ook een beetje zorgen over thir. Ik hoop ook dat alles goed is met haar. Ik hoop ook dat ze zich binnenkort toch eventjes meld om te vertellen hoe het met haar gaat. Vind dat idee van een nieuwe topic openen wel een goed idee, maar dan vind ik wel dat we het klein moeten houden zodat er een (hecht) clubje over blijft die vaak met elkaar schrijft, vind je ook niet? Want de meeste die in de tabel staan heb ik al een tijdje niet gezien hier. Ook de dames die in de zwanger tabel staan niet.

Alleen hoe ga je dan het wachtwoord doorgeven?

@miepie: dank je wel

Maandag hebben we de afspraak, vind t best spannend. Dan is het weer 3 lange weken wachten op de uitslag op 6 maart.

Wij doen ook niks aan valentijnsdag, geef raniaman wel altijd een leuk kaartje en krijg ook altijd wel een leuk kaartje
Alle reacties Link kopieren
Druppel, goed idee. Ik heb ook eens een tabel bijgehouden bij een topic en vond dat beste een hele klus. Vooral als je het even druk hebt en met andere dingen bezig bent.



Rania, ik vind het ook wel goed om met een klein groepje te blijven. Alleen word het groepje steeds kleiner.



Ja het is wel gek dat thir al zo'n tijd niet geweest is. Hopelijk gaat alles goed met haar.
@miepie: dat klopt ook wel dat het groepje steeds kleiner wordt. Voordeel hiervan is naar mijn idee wel dat je elkaar dan echt leert kennen en je de verhalen van iedereen ook uit elkaar kan houden
Alle reacties Link kopieren
Het wachtwoord zou per e-mail kunnen.

Ik heb een anoniem G mail account voor vivazaken...
Alle reacties Link kopieren
ja heb ik ook.

Wie wilt een nieuw topic aanmaken, of zullen we nog eventjes wachten op thir?

Anders wil ik het ook wel doen hoor.
Zullen we dan een weekje wachten? Dan wachten we tot thir iets van zich heeft laten horen?

Dan vragen we bij deze ook wie er met dit nieuwe topic actief wil blijven meeschrijven.

Dus bij deze: huismus, rietje, shalali, kmk, bubbeltje, overseas, myrthe, steph, mir, linda, yakima, martje en thir, schrijven jullie nog steeds mee? (kena was al weg)

Zullen we dan volgende week zondag de 19e een nieuw topic openen met degenie die echt mee blijven schrijven?

Is dit een idee?
Alle reacties Link kopieren
Hey Girls!



Ik snap jullie ongerustheid. Ook Mir is al een hele tijd afwezig. Hopelijk geen ski-ongeval...!



Ik wil zeker blijven meeschrijven. Vandaag wezen schaatsen met vriendinnen en ik moet echt zo nu en dan op m'n tong bijten om niet te zeggen dat we bezig zijn. Oehh wat zou ik dat leuk vinden. Vriendlief wil dat niet, dus hou m'n mond nog maar even. Hopelijk niet al te lang meer



Explodes, vanaf morgen dus al een beetje spanning.

Wel super als je opleiding verkort kan of hoger niveau. You go girl! Ik zou het in ieder geval niet laten schieten. Straks niet zwanger en geen opleiding... Meestal valt er wel wat te regelen.



Valentijn, m'n vriend is niet de meest romantische en zowiezo hebben we het altijd vrij druk op dinsdagen. Zie hem dan 30 min die dag (leuk joh dat samenwonen). Misschien dat ik in die 30 min wat lekkers ga koken voor hem.



Nog geschaatst?? Ik heb heel wat km gemaakt deze 2 dagen. Hopelijk morgen nog even met m'n zusje en een nichtje. Zij houden van hard, dus ik hou m'n hart vast.



Fijn weekend meiden! Ik ga lekker naar een bandje. Zonder drank, want je weet het maar nooit (en m'n migraine is al 3 mnd weg, weet niet of er een verband tussen zit, maar ziet er wel zo uit!).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog even nagekeken, maar de laatste post van thir10 is al 2 weken geleden...



Als jullie nog een week willen wachten, vind ik dat prima, maar we kunnen toch ook gewoon linkje plakken zodat de 'verdwenen' leden ons kunnen vinden?



Eventueel wil ik hiet nieuwe topic wel aanmaken...
Alle reacties Link kopieren
En mij niet vergeten!! Haha ik lees alles mee hoor xx
@druppel: jeetje dat is al een tijdje, hoop echt dat alles goed met haar is. Van mir is volgens mij nog van december!

Ik ben ervoor, dat van de link is een goed idee, als jij dat wilt doen mag het hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook goed.



Het is wel raar, dat als er wat met iemand gebeurt, dat je dat nooit te weten komt, omdat je verder niets van elkeaar weet.

Ik schrijf ook al een aantal jaar mee met een hardlooptopic, en dat is ook een vast groepje, dus je kent elkaar zo langzamerhand wel, maar alleen van hier zegmaar.



Rania, Dat is wel heel spannend dan. En morgen je Nod ook weer spannend.



Shalali, Ja moeilijk he om het niet te zeggen. Vooral als iemand ernaar vraagt.

Ik vind het ook heel moeilijk om het niet tegen me moeder te zeggen. Zou wel willen weten hoelang het bij haar duurde voordat ze zwanger was van mijn broer en mij.



Hier niet geschaatst. Manlief gister wel, maar ik heb niet eens schaatsten.

Je moet het er inderdaad nog even van nemen. Nu kan het nog!

Geen last van spierpijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil uiteraard ook mee naar het nieuwe topic hoor



Schrijf laatse week wat minder omdat ik echt gesloopt ben na werk en vaak om 8 of 9 al op bed lig....morgenochtend kom ik wel even uitgebreid updaten (vanaf mob niet zo handig)



Fijne avond meiden!!
Alle reacties Link kopieren
Deeltje 2 is geboren!!!!



Het is een ...

Nieuw topic geworden



Van harte gefeliciteerd meiden!
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 12-02-2012 14:06
Reden: even ruzie met nieuwe tabel
% gewijzigd
Gefeliciteerd met ons nieuwe topic!!!

Om nog even op miepie te reageren:

@miepie: het is inderdaad spannend morgen!

Nog geen spoor van de rode duiveltjes hier (maar mijn lichaam heeft mij vaker voor de gek gehouden dus hoop ik nergens op, wacht gewoon stilletjes af....)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Ik vind het hier superleuk maar helaas stellen wij de zomer even naar 2013 uit. We hebben besloten dat ik eerst aan mijn opleiding ga beginnen en kijken hoe dat loopt (wennen met leren en werken) eerst de 5 mnd theori doorlopen en dan kijken we wel verder. Het lijkt me namelijk zeer onhandig om tijdens mijn 1e jaar opleiding zwanger te worden (als het natuurlijk ook nog lukt om zwanger te raken) er komt vanaf de zomer gewoon best veel op me/ons af waardoor we eerst een beetje het gevoel willen hebben hoe dat gaat. (ik denk dat het dan gewoon nog even te veel is wat op me af komt)



ik hoop dat jullie snappen dat ik hier af en toe nog wel lees, maar niet super actief meer ben omdat ik het dan toch wel moeilijk vind. Ik weet later dit jaar komt het moment dat ik ook echt mee kan kletsen met jullie



ik wens jullie veel plezier en een zeer vruchtbare mooie tijd!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Ook wij gaan proberen om dit jaar een kindje te mogen krijgen.

Eind Mei staat er nog een vakantie naar Curacao op de planning en daarna stop ik met de pil. Erg spannend allemaal! Kijk er al heel erg naar uit. Stiekum ook al bezig met het straks zwanger zijn: kinderkamer e.d Wordt ook al 33 dit jaar, dus langer wachten is voor mij geen optie meer.

Wel ben ik net bij m'n nieuwe werkgever begonnen. Dus extra spannend allemaal!!



Kzal veel meelezen en proberen zo nu en dan wat mee te schrijven. succes allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven