'Bruin-cafe; Hoop doet leven'

06-03-2008 22:34 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bruin cafe!
anoniem_14950 wijzigde dit bericht op 18-04-2008 11:59
Reden: Tabel verwijderd
% gewijzigd
Ik dacht trouwens dat dit topic over een bruin café zou gaan waar ze een manier hebben gevonden om het naderende rookverbod te omzeilen. X-D
Maar veel plezier met jullie besloten cluppie hoor, vast leuk zo'n zwangerschap samen delen, geniet er lekker van, ik ben weer weg.
Tante Sjaan schreef op 08 maart 2008 @ 17:06:

Ik dacht trouwens dat dit topic over een bruin café zou gaan waar ze een manier hebben gevonden om het naderende rookverbod te omzeilen. X-D
:rofl:
Ik zal dit topic ook niet langer vervuilen..

Veel plezier met de zwangerschap en succes met het bevallen ensjoow...
Ik ga wel weer even naar de msngroup (ja die hebben we ook)
Jemig wat een dag! Druk, druk, druk! Mijn huis staat te koop (met welkommat X-D ) en ik had open dag. Nou er is welgeteld 1 kijker geweest, maar wel meteen een serieuze. Je hebt er maar 1 nodig toch? Maar het huis staat al leeg, dus vanochtend vroeg nog wat planten er heen verhuisd en de boel een beetje aangekleed. Daarna als een gek weer alles eruit, naar een speelgoedwinkel om een cadeautje te kopen voor de verjaardag van een 1 jarige. Daar liepen ongeveer nog een miljoen kinderen, die stuk voor stuk kwamen vragen wat er met mijn buik aan de hand was. Had ik soms teveel patat met frikadellen op ? :rofl: Toen ik eindelijk zat begon uk als een gek te schoppen. Die kinderen met grote ogen naar mijn buik kijken, van wat is daar aan de hand. Toen vroeg het zoontje van een vriendin of ik een konijn in mijn buik had (dit nav een opmerking van mijn vriend over zijn wortel die ervoor gezorgd had dat mijn buik zo dik was). :nijn: Nu vlug eten en dan weer omkleden en naar toneel. Ondertussen ben ik de rotzooi aan het opruimen, die lief de hele dag weer niet achter zijn aarsje heeft opgeruimd.

Ja en mijn deurmat met welkom... Als ik die toch niet had gehad had ik nu ook niet met een dikke pens rondgelopen! Haha!

Meiden, fijne avond!
nou mariëlle, voor je het weet komt er straks een konijntje uit je 'hoge hoed'

en superstar: pis in je panty!

meiden een prettig weekend! see ya op de groep

en nala fijn dat je het schema zo snel kon aanpassen!
hannesv22 schreef op 08 maart 2008 @ 18:59:

Hetzelfde toegewenst...

\\:-)//
Balen Marielle, dat er maar 1 kijker is geweest...

Gister bruiloft gehad van nichtje van man. Daarna met z'n tweetjes naar de film Alibi geweest. Was erg leuk!

Eenmaal thuis nog ff knus een spelletje gedaan. Hihi, hoe bedoel je, burgerlijk. Maar wel leuk!

Straks weer eens een verjaardag...
Mmm 1 kijker is in principe genoeg! Had eigenlijk verwacht dat er geen kijkers kwamen. Dus eigenlijk was ik best wel tevreden! Dit was echt een serieuze koper.

Jullie doen echt vaak leuke dingen! Wij zijn hier stiekem ook heel vaak spelletjes aan het spelen hoor! Schaken vooral (en dan geen bedschaken haha). Klinkt zo suf, maar we hebben de dikste lol. Radio aan, (voorheen) borreltje erbij, (voorheen) elk een eigen asbak en de fauteuils tegenover elkaar. Konden we echt tot zondagnacht 5 uur zo zitten te schaken. Nu geven we elkaar elke verjaardag weer een nieuw spel. Leuk hoor!

Ik ga vandaag een heeeeel rustig dagje houden. Heb het gevoel of de baby eruit zakt. Kan amper meer lopen hahaha! Zelfs lief doet me al na... wat een schat is het ook... Dus heb vruchtenbowl gemaakt (in de non-alcholische vorm, erg jammer want mijn alcholische vorm is een stuk lekkerder), heb wat tijdschriften, een film en straks Carlo en Irene. Ik trek het wel vandaag op de bank. Het is toch flink klote weer.

Zal de waterkoker eens aanklikken. Oooooooooooh ik snak naar een bacardi-cola!!!
Haha Marielle, fijn zo'n gevoel van een kokosnoot tussen je benen. Een relax dagje doet vaak heel goed maar het waggelen zal nu wel blijven.

Zei gisteren nog, ik voel me net een pinguin.

Nala, je bent druk met al die uitstapjes! Leuk zeg. Wij doen veel te weinig spelletjes. Hebben hele leuke in de kast liggen maar vriend heeft er vaak niet heel veel zin in.

Oh, het is dan hier wel een bruin café maar een high tea vind ik nog wel kunnen hier hoor. Zitten dan wel geen borreltjes bij maar is wel lekker.

Voor de niet zwangeren doen we dan wel een cocktailavondje (met ook enkele heerlijke alcoholvrije cocktails).

Hier trouwens ook gewaggel en verschikkelijk labiel vandaag. Zit het liefste alleen en dan ook nog druk bezig. Probeer wel dingen te vinden waarbij ik kan zitten want anders heb ik vanavond spijt of morgen. Heb net ook besloten dat ik toch maar over 2 weken al met verlof ga dus 6 weken van tevoren. Ben er echt aan toe, vooral in mijn hoofd. Wil gewoon rust. Heb nu ook al 2 dagen erg veel druk onderin mijn buik en op mijn schaambot. Vraag me af of dit kindje sneller is met indalen want Tim was met 41 weken pas ingedaald en de volgende dag werd hij geboren.

Gisteren een dagje sauna gehad, heerlijk is dat en erg gezellig. Hele dag zitten kletsen, is zo fijn af en toe.

Ga even iets te eten regelen. Heel stilletjes want zoon ligt op de bank te slapen, hij wil niet in bed slapen, kleine grapjas.
hannesv22 schreef op 08 maart 2008 @ 18:59:

ik voel me genegeerd :-(
Heey meiden, ben ook weer terug van een weekendje weg. Lekker genoten. Wel erg moe nu, dus hang nu op bankje lui te zijn.

Mariëlle, spannend, hou hem nog efkes binnen he, die kokosnoot! haha

Het café kan wel een sopje gebruiken zie ik, dus ben alvast aan het poetsen gegaan. Het ruikt weer fris, koffie staat klaar, ik ga weer op mijn bankje. Kom nog wel even langs denk ik. Fijne avond!
Ooooh, ik zie hier nu meiden die het over waggelen hebben. Maar jullie zijn al best ver op weg. Ik moet nog een week of 18 en kan al bijna niet meer lopen van de rugpijn. Lang zitten lukt ook niet best dus ik kom later terug. (ooohh, ik zie op tegen werken morgen, de hele dag op een bureaustoel zitten, *snik* )

Toos, fijn dat je een leuk weekdn hebt gehad.

Nala, begint alweer spannend te worden hé! Ik duim heel hard voor je meid!

Nicolette, goed dat je besloten hebt om 6 weken van tevoren te stoppen.

Meiden, ik zie jullie wel weer op de groep.

X
He hallo!

Het bruine cafe is gevonden! En ik ga hard mijn best doen om weer een trouwe cafe-bezoekster te worden. Toosje, ziet er schoon uit zeg, dat cafe! De koffie staat klaar las ik, maar persoonlijk heb ik liever nu eem donker biertje uit de tap. Zou dat ook kunnen?

Dusseh Nala, mag ik asjeblieft asjeblieft weer in de tabel....zag dat ik al afgeschreven was :cry: Ik hoop nu dus een goede doorstart te maken met jullie. Voor degenen die het op de groep gemist hebben: ik heb nog wel geregeld mijn best gedaan om mee te lezen, alleen heb ik dikwijls niet de puf gehad om te reageren.

De volgende keer reageer ik weer wat uitgebreider...heb nu een zoon op bed liggen met koorts en een dochter die waarschijnlijk weer oorpijn heeft. Ben dus al een paar keer naar boven geweest voor een van beide kinderen. Zometeen duik ik dus maar mijn bedje in want ik heb geen idee hoe mijn nacht gaat worden. Helaas is pinderman nog niet thuis en zal ik het aankomende nacht dus nog zelf moeten opknappen.

Dikke X

Pinder
Oh my god, lief heeft net foto's van mijn buik gemaakt! Ik ben een lamantijntje! Wat zie je dat toch veel beter op de foto. Heb ze op hyves gezet. Zo loop ik dus 's avonds rond! Hahaha!

Pinder, blij dat je terug bent! Wanneer komt manlief ook alweer terug?

Caro, sterkte met je rugpijn! Iets waar ik gelukkig geen last van heb (ook niet gehad).

Toosje? Kroeg schoongemaakt? Heb je tijd teveel? Ruikt wel weer lekker idd. He, ik zit hier al een tijdje op de kastelein te wachten... Ik wil een verse jus! Nou pak 'm zelf wel. Zet 'm wel op de rekening.

Ja Nicolette het lopen zal pas weer beter worden na de bevalling. Maar mijn hemel, voel me net 80 zo!

Ik heb de jus op en ga naar bed! Tot morgen! Weer zo'n nutteloze dag, dat ik geen moer te doen heb....
Tuurlijk mag je weer in de tabel Pinder, geef al je gegevens maar.

Wanneer komt je mannetje weer trug?

Marielle, ga zo ff op je Hyves kijken!

Ik ga naar mijn werk. Hebben workshops vandaag. Wel boeiende. Over bijvoorbeeld profesionaliteit tegenover betrokkenheid.
Bah, en dan is het weer maandag....weekend is voorbij gevlogen en we hebben lekker lui gedaan!

Marielle, ik heb even gespiekt op de hyves. Mega buik, maar ik vind je verder helemaal niet dik ofzo! Mag de baby al thuis geboren worden of moet ie dan nog een paar dagen blijven zitten?
Goeiemorgen!

Kon erg moeilijk slapen vannacht. Met als gevolg dat ik nu pas uit mijn bed kom rollen hahaha! Wat een lui kreng ben ik ook!

Vanaf woensdag mag ik thuis bevallen. Dus ik denk dat ik woensdag wel wat meer rust in mijn lijf zal hebben. Heb nu steeds het gevoel van niet nu, want ik wil niet naar het ziekenhuis. Lief en ik zijn nu wel allebei heel zenuwachtig aan het worden, terwijl ik er helemaal niet tegenop zie. Gewoon het idee dat we straks echt niet meer met z'n tweeën zijn.

Ik ben ook helemaal niet dikker geworden ergens (behalve buik natuurlijk), integendeel zelfs! Heb alleen een allemachtig grote buik en voor de rest zit er geen vetje of vochtophoopinkje op. Van de achterkant zie je niet eens dat ik zwanger ben. Dit is iets wat mij ten zeerste verbaast, want ik was vroeger 20 kilo zwaarder, dus had verwacht dat het met een zwangerschap er binnen no-time weer op zou zitten. Maar valt mee dus! Ben ook nog 7 kilo aangekomen. Ideaal!!!

Hoe gaat het hier met de meiden? Ik zal me eens aankleden, moet zo naar de VK. Weer even door de keuring!
Goeiemorgen! Ik ben ook net wakker hoor. Heerlijk dat verlof!

Maar ik zit pas 1 week thuis, dus heb nog genoeg te doen, de verveling zal later ook wel toeslaan.

Marielle, heb jij het idee dat het eerder komt? Ik heb juist het idee dat "ze" (en wie dat zijn weet ik niet) me tot 42 weken laten rondlopen. Gewoon om te pesten haha. Ik ben 15 kilo aangekomen en heb op geblazen vingers en enkels van het vocht. Maar dat geeft niet, heb er niet veel last van. Verder ook rugpijn en waggelen.

Pinder, wanneer komt je man weer terug?

Caro, kan je niet iets van fysio of mensendieck krijgen als je nu al rugpijn hebt?

Oh, en wat zou ik ook graag een lekker wijntje lusten! Of een wodka!! En moet eerlijk zeggend at ik af en toe mijn sigaretje ook nog steeds mis. Hoop toch dat ik daar straks van af kan blijven. Jij rookte toch ook Marielle?

Nico, bij jou schiet het ook al lekker op!

Hoe is het eigenlijk met PJ? Die is toch ook rond deze tijd uitgerekend?

Nala, wat hebben jullie altijd veel leuke dingen op de planning staan!
Goedebijnamiddag dames!

Mariëlle je bent zo mooi zwanger, mooie buik!

Pullekie ook al met verlof, tijd gaat snel zeg.

Caro hoe gaat het met je rug vandaag?

Pinder, leuk om weer wat van je te lezen, welkom terug!!!

Nala hoe voel je je vandaag?

Moet ook weer werken vanmiddag. Zo maar even een prakje koken. Fijne dag allemaal!
He hallo allemaal!

Lekker om weer terug te zijn!

Marielle, ik ga je straks even op de hyves bewonderen. Ook ik ben sinds vorige week aan het hyven....op een gegeven moment kan je natuurlijk niet meer achterblijven. En nog even binnenhouden die beebs! Waar maak je je zenuwachtig over dan? De bvalling of alle veranderingen daarna?

Pullekie, ook al met verlof! Tsjonge wat gaat de tijd snel zeg! Ach, de tijd dat je weer een wijntje of een wodka kan drinken komt snel genoeg weer. Van de sigaretten afblijven...dat zou wel fijn zijn als je dat vol zou kunnen houden!

Traveler, een lekker lui weekend kan toch ook erg fijn zijn?

Caro, hoe is het met de rug vandaag? Das niet lekker als dat nu al zo prut is. Ik heb bij de tweede een behoorlijke bekkeninstabiliteit gehad en telkens als ik ongi word, heb ik daar nog last van. Dus als ik jou was zou ik toch maar op tijd teruggaan naar de fysio.

Nala, mijn gegevens: Pinder, 30 AJB (is denk ik niet zo interessant om te weten als ik toch niet zwanger kan raken....maar vooruit we hebben 1 ei) komt dan op 2 april, en het zou dan de 3e gaan worden.

Waren de workshops net zo interessant als dat ze leken?

Toosje, werkze vanmiddag maar weer!

Ik duik even mijn bedje in. Oudste is thuis met koorts en jongste heeft weer zere oortjes. Nachtrust was dus niet optimaal. Ik probeer dus nu nog maar even een uurtje in te halen. Morgen weer werken en is wel fijn als ik dan nog een beetje uitgerust ben.

Mijn mannetje komt vrijdagavond weer terug! Jihaaaaa! Heb er echt onwijs veel zin in. De eerste, en als het goed is ook gelijk de langste, helft zit er dan op. Tien weken is ie dan weggeweest. Druk hoor om alles alleen te moeten doen. Vooral de nachten met kwakkelende kindjes hakt er wel in. Maar tot nu toe hebben we het al goed volgehouden en de laatste daagjes komen we ook nog wel door.

Dames een fijne middag!

En Marielle, spreken we af dat je die beebs nog even een paar daagjes binnenhoudt?

X

pinder
Heb net een heel verhaal op de groep gezet.

Pinder, ik ben vooral zenuwachtig voor alles wat na de bevalling komt. Dat het kind er straks echt is. De bevalling zelf geloof ik wel, het moet er toch uit. Kan ik me niet echt druk om maken en dat het pijn gaat doen ligt ook al vast.

Komt je kerel vrijdag alweer thuis!!! Dat gaat ook snel zeg! Voor ons dan, voor jou zal het een eeuwigheid geduurd hebben!

Lijkt me een heerlijk gevoel! Dat zal me een partij goeie sex worden hahaha! Wanneer moet hij daarna weer terug dan? Een vriend van ons is nu voor 3 weken thuis en moet volgende week vrijdag weer terug. Nog tot begin mei.

Pullekie, ja ik rookte ook! Het stoppen was overigens een makkie en ik heb nog steeds geen behoefte gehad om er weer een op te steken. Hoop dat dat na de bevalling ook zo blijft. Geef mij straks mijn lekkere borreltje maar terug, daar verlang ik meer naar! Een lekker avondje stappen met de meiden terwijl vaderlief de zorg heeft over kleine beeb! Natuurlijk eerst genoeg melk afkolven en dan weer eens ouderwets stappen! Oh ja! Zonder dikke buik!

Hoop dat de nog niet zwangeren onder ons ook snel het ongemak mogen meemaken van een bolle buik hahaha!

Ga even boterham eten! Dan maar weer even een tukkie!

X
Hey Pinder, komt je mannetje nu tussendoor ff thuis? Dat hoor je niet veel. Hoe lang moet 'ie daarna weer weg?

De workshops waren erg interessant!

Je staat erbij in het schema, ff F5 drukken.

Toosje, ik voel me prima, enne... nog steeds geen afscheiding. Zou het dan toch?!?!? Ga weer iets meer hoop hebben, maar ben wonderbaarlijk genoeg erg relaxt.
Spannend Nala, ik hoop het zo voor je!

Marielle, wacht maar tot je je borrel weer drinkt, dan komt vast de trek in een peuk vanzelf!! haha...

Ik ben ook niet echt zenuwachtig voor de bevalling, inderdaad meer voor alles wat er na komt.

Pinder, wat heerlijk dat ie vrijdag weer terug komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven