Gezocht: camping aan het Gardameer!!!

22-02-2012 19:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een camping aan het Gardameer. We gaan met twee caravans, 1 gaat 2 weken, 1 gaat 1 week. In het hoogseizoen. Met een meisje van 2. En we willen een zwembad.

En ik vind echt een heleboel campings. Heb op Zoover gekeken, maar dan zijn de 'goede' campings vooral vol...... De campings die ik niet heb gebeld zijn campings met veel geluid zoals 's ochtends een dvuilniswagens of laat veel herrie van muziek van de disco of een aangrenzend hotel....



Ik heb zoveel gezien en geen idee meer wat is goed en wat niet.



Wie heeft ervaring? Wie helpt? Alvast bedankt!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Camping Cisano- San Vito. Wij zijn daar in 2009 geweest. Erg leuk en heerlijke plek! Wij hebben niets geboekt en gewoon gaan rijden. Dus een plek was er wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik raad je er in iedergeval 1 af : Bella Italia in Peschiera.



Verder weet ik t zo ff niet. Ik heb weleens aan het gardameer gestaan maar weet geen namen van campings meer en het is ook al eeuwen geleden.
Alle reacties Link kopieren
Cisano inderdaad. Supercamping!
Alle reacties Link kopieren
Tussen bardolino en garda zitten er behoorlijk wat. Voordeel daar is dat beide plaatsen goed aan te lopen zijn via een voet en fietspad langs het meer. Auto vrij en een mooi uitzicht over het meer. En lekkere en goedkope koffie bij bar arnolds.
Alle reacties Link kopieren
Wij vonden Bella Italia wel prettig, hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ja man, camping Cisano!
Alle reacties Link kopieren
Tja smaken verschillen Soppie...



Ik hou niet van massaal en herrie en animatie.

Ik ben eerder van het rustiek kamperen met max 150 plaatsen waar je bij de receptie 's ochtends brood kunt halen, en als je mazzel hebt een cappuccino kunt drinken met de gazetta della sport.



Voor mij is Bella Italia daarom echt de hel op aarde



Maar ik weet van meer mensen (vaak juist de niet echte kampeerders met kinderen) dat ze t prachtig vinden.
Camping onda blue in manerba del garda. Rustige camping met een restaurant op het terrein gelegen waar je ook ' s morgens broodjes kunt halen. Heel erg vriendelijk personeel.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens wie er ook op Cisano komen:



http://bit.ly/AxJ4N4



Het is zn tweede plek na Volendam! Daar wil je toch gewoon heen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet aan de oostkant van het Gardameer gaan zitten, maar aan de west kant. Camping Eden of Europa Silvella bijvoorbeeld.



De oostkant vinden wij erg druk, de westkant is ook druk, maar minder. De camping van mopke1982 in manerba del garda ligt aan de goede kant zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Manerba de Garda is leuk, wij niet op camping gezeten, maar bij Agriturismo La Filanda, ook een absolute aanrader met kleine kindjes als je een zwembad wilt, speelplekje, maar ook rust en ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar camping Weekend aan de oostkant. Heeft een 8 op Zoover! Camping met 200 plekken.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties!!!!! De meeste campings heb ik bekeken, maar die hebben helaas geen plek meer. Camping Weekend was onze eerste keus, maar al compleet vol......We zitten gebonden aan het hoogseizoen, helaas.
Alle reacties Link kopieren
Camping weekend is nderdaad leuk
Alle reacties Link kopieren
En net een stuk van het meer af? Is vaak rustiger, mooier en goedkoper!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een tip, watgebeurter?



We zijn al een paar jaar in een hotel bij het Gardameer geweest, bij Malsecine. Beviel goed, maar nu graag wat meer ruimte voor onze dochter, dus met de caravan (vroeger veel gecampeerd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven