Entertainment
alle pijlers
Wat is jou meest irritante nummer ooit?
maandag 10 maart 2008 om 14:36
Al 3 dagen zit het in mn hoofd, ik krijg het er met geen mogelijkheid uit..
op je plaats, steek je handen uit, vuisten maken, duimen omhoog, schouders op, hoofd naar achter, voeten naar binnen, billen naar achter, tong naar buiten, chichiwa chichiwa chichiwawawa....
man hoe verzinnen ze zoiets?
Ik ben benieuwd naar jullie irritantste nummer ooit!?
Trouwens Espen Lind doet het ook goed, when susana cry's... gatver wat een zeik nummer is dat!
op je plaats, steek je handen uit, vuisten maken, duimen omhoog, schouders op, hoofd naar achter, voeten naar binnen, billen naar achter, tong naar buiten, chichiwa chichiwa chichiwawawa....
man hoe verzinnen ze zoiets?
Ik ben benieuwd naar jullie irritantste nummer ooit!?
Trouwens Espen Lind doet het ook goed, when susana cry's... gatver wat een zeik nummer is dat!
anoniem_50460 wijzigde dit bericht op 10-03-2008 14:37
Reden: lettertje vergeten...
Reden: lettertje vergeten...
% gewijzigd
maandag 10 maart 2008 om 17:00
Ik weet het weer. Deze is erger dan Racey..
maandag 10 maart 2008 om 17:21
Nu zal ik jullie eens echt pesten: HIERRR!!!
maandag 10 maart 2008 om 17:30
Celine Dion -Nummer uit de Titanic ( wherEEEEVVVVERRRR you gohoooo)
John Miles-Music was my first LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF
Eigenlijk hou ik niet van muziek waar zangers opeens enorm moeten uithalen.
Norah Jones, muziek ken ik eigenlijk niet goed, maar ik word kriegel van die verlegen meisjes act.
Duet van Borsato met dat Engelse zangeresje, everytime I think of you. Marco had eerst wel een op engelse les gemogen (maybe I was Wronnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng)
Eigenlijk hou ik ook niet van duetten...
John Miles-Music was my first LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF
Eigenlijk hou ik niet van muziek waar zangers opeens enorm moeten uithalen.
Norah Jones, muziek ken ik eigenlijk niet goed, maar ik word kriegel van die verlegen meisjes act.
Duet van Borsato met dat Engelse zangeresje, everytime I think of you. Marco had eerst wel een op engelse les gemogen (maybe I was Wronnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng)
Eigenlijk hou ik ook niet van duetten...
maandag 10 maart 2008 om 17:44
maandag 10 maart 2008 om 17:48
Dat brengt mij op een nieuw idee. We beginnen een zender waar alleen slechte platen worden gedraaid. Maar daar wordt dan wel onophoudelijk doorheen geluld!
Zo'n radioprogramma bestond er ooit al: Ronflonflon met Jacques Plafond.
Zo'n radioprogramma bestond er ooit al: Ronflonflon met Jacques Plafond.
anoniem_4214 wijzigde dit bericht op 10-03-2008 17:51
Reden: fieptoutje
Reden: fieptoutje
% gewijzigd
maandag 10 maart 2008 om 17:59
Alle Nederlandse rap. Werkelijk elk nummer is slecht.
Dit is weer zo'n nieuw kroonjuweel:
Troep
Chickies hier, daar, drugs, alcohol.. bladiebla.. en elkaar constant in elk nummer voorstellen!!
Het zijn nog volwassen mannen ook... urgh, ik vraag me werkelijk af of ze nou echt niks beters hebben te doen.
Dit is weer zo'n nieuw kroonjuweel:
Troep
Chickies hier, daar, drugs, alcohol.. bladiebla.. en elkaar constant in elk nummer voorstellen!!
Het zijn nog volwassen mannen ook... urgh, ik vraag me werkelijk af of ze nou echt niks beters hebben te doen.