Is dit een date?

23-02-2012 16:59 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik heb morgen misschien een date, maar vraag me af of het wel een date is!



Ik heb vorig jaar stage gelopen op een school. Daar liep ook een jongen van mijn leeftijd stage. We konden het leuk met elkaar vinden, maar ik had een vriend toen dus verder weinig gebeurt. Alleen tijdens een personeelsfeestje stonden we beetje close bij elkaar.



Nu sms'te ik hem laatst hoe het met hem was (had hem al half jaar niet gesproken) en of hij het naar zijn zin had op zijn werk (hij werkt in de stad waar ik woon). Hij zei daarop dat het hem leuk leek om bij te kletsen en wilde meteen afspreken. Nu hebben we dus afgesproken voor morgen.



Maar is dit nu een date of niet? :S
Alle reacties Link kopieren
Geen date, maar bijkletsen. Dit wil nog niets zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is het een date. Een man die je vaag kent smst niet zomaar uit vriendschap dat ie wat wil afspreken. Leer mij mannen kennen. Dat doen ze echt niet bij iemand die ze niet zien zitten hoor. JA dus, een date. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ohh ik ben zenuwachtig! :p Het is al over een uurtje...

We gaan gewoon wat drinken in de stad en als het gezellig is dan vraag ik wel of ie een hapje wilt gaan eten...



Oke.... dit is serieus mijn eerste date (of niet-date) ooit!
quote:h_l_g schreef op 23 februari 2012 @ 17:07:

Er is dus kennelijk nu ook al een pre-date fase, daarna de date fase, dan is er de in between fase, dan moet je de talk hebben, en als die fases allemaal hebt gehad heb je verkering, want laten we het asjeblieft geen relatie noemen want dat is zo beklemmend.



Dat mensen nog kinderen krijgen vandaag de dag is een absoluut wonder.



hlg je vergeet nog iets heeeel belangrijks:

Seks is vies brrrrrrr



Alle reacties Link kopieren
En, vertel?
Ik ga het gewoon ook nog vragen.. En.. En?
Alle reacties Link kopieren
vrij irritant wel dit.
Alle reacties Link kopieren
Ja beetje jammer.. hoop dat we nog wat horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Sorry, was het helemaal vergeten! Maar ben er nog steeds niet over uit of het nu een date was of niet. Ik denk het wel..

We hadden het super gezellig gehad, maar hij is helaas niet mijn type! Ik schrok in het begin sowieso een beetje want hij was veel kleiner dan ik dacht! Ik geloof dat ik zelfs wat groter was met hakken aan en ik ben nog niet eens lang. Maar hij had na de 'date'wel nog ge-sms't, dus hij zal het ook wel leuk hebben gevonden. Helaas niet voor herhaling vatbaar!
Hè, jammer. Gelukkig dan maar dat het geen date was
Alle reacties Link kopieren
quote:lottekeNL schreef op 28 februari 2012 @ 09:09:

Hè, jammer. Gelukkig dan maar dat het geen date was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven