Ze wil 'rust' , wat bedoeld ze?

27-02-2012 01:14 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,



Ik heb even een vraagje..

Enige tijd geleden had ik berichtje gekregen van een meisje via zo'n datingsite, naar aanleiding daarvan zijn we een beetje in contact gekomen en zijn we juist heel rustig met contact omgegaan om een 'echt' afspraakje nog even uit te stellen. Maar gedurende dat contact kwam naar voren dat we elkaar al bizar leuk vonden, alles leek wel te kloppen eigenlijk.(oja, ik ben 28 en zij is 23).



Echter gaf ze wel al vanaf het begin aan nog even niet aan iets van een relatie te kunnen beginnen (ja, we hebben al zo'n klik dat we het zelfs al dáár over hebben, terwijl we elkaar nog niet eens in levende lijve gezien hebben), omdat ze het op dit moment érg druk heeft met haar studie, zeker tot aan de lente (ergens april/mei).



Goed, wel verder érg veel contact en beiden er openlijk voor uit gekomen dat we elkaar wel erg leuk vinden. Nu kwam na enige tijd het 'ik wil even rust' weer opspelen...ik vind dat maar moeilijk te peilen en weet me god niet wat ik er van moet denken!



Op dit moment is er zelfs géén contact, en áls ik haar een berichtje stuur krijg ik helemaal geen reactie meer. Ik snap er helemaal niets meer van en weet echt niet wat ik nu moet doen.. Moet ik haar nu even de rust gunnen? Of zou ze me toch al niet meer zien zitten ineens (wat ik dan raar vind, want ja...er zijn niet dingen 'ineens' voorgevallen waardoor haar interesse ineens weg kan zijn).



Dit is de taal van vrouwen richting mannen die mij helemaal radeloos maakt...

Op deze manier ben ik mijn spontaniteit kwijt en kan ik rondom haar niet meer mezelf zijn, en dan ben ik bang dat het sowieso verkeerd loopt..



Tips/Trucs? Adviezen? (ook van de dames graag, misschien kunnen jullie mij dit in Jip- en Janneke-taal uitleggen) ;)



Groet
Leven is ervaren, leven is genieten.
Alle reacties Link kopieren
She's just not into you
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben elkaar nooit gezien! Whats the problem? Zo gaat het zo vaak met virtuele contacten. Misschien heeft ze iemand anders ontmoet, heeft ze er even geen zin in etc. Ga lekker verder en zie maar weer wanneer je wat hoort (of niet). Is dit Jip en Janneke genoeg?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maayke24 schreef op 27 februari 2012 @ 01:22:

She's just not that into you
Alle reacties Link kopieren
quote:Maayke24 schreef op 27 februari 2012 @ 01:22:

She's just not into youHeb zelf deze helaas ook wel eens als smoes gebruikt, ben er niet trots op. Of.. het is echt waar maar dan nog zou ik tot april/mei lekker verder kijken. Als ze dan nog "into you" is kan ze dan haar beste beentje voorzetten om alsnog met je af te spreken. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Enne... sneller afspreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Volgens mij is ze heel duidelijk geweest. Ik wil rust.



Ze wil gewoon even rust. Geen contact.



Als je bij elkaar in dezelfde kamer zou zijn en je partner zegt: Ik wil nu even rust... Dan ga je toch ook ff weg iets voor jezelf doen en laat je de persoon even rusten? Of ga je dan trekken, haar rust verstoren en herrie in de kamer maken??



Ik snap het, oooo zooo moeilijk als je iemand leuk vindt!



Grtjs,
Wat is er onduidelijk / vrouwengeheimtaal aan "ik wil even rust"? Dan wil ze dus rust. Ze heeft het druk en ze vindt je niet zo leuk dat ze ook nog tijd voor jou wil maken. Klaar. Ga je daarmee akkoord, prima, kijk dan of ze in april / mei wel tijd voor je heeft, heb je liever iemand die jou hoger op het prioriteitenlijstje zet dan moet je nog even verderzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Het is lastig om met je studie bezig te zijn en heel veel af te moeten maken en dan verliefd te zijn of in een prille relatie. Misschien hangt er veel van dit jaar studie af en moet ze even rust hebben om hard te kunnen werken. Gun haar die rust.



ik vind er niets onduidelijks aan, moet ik zeggen, want ze vraagt gewoon om rust. Dus stuur haar geen berichtjes, en bel haar niet, ze kan het blijkbaar gewoon niet combineren met studie nu.



Of; she is just not that into you. Dat kan ook.



Either way: trek je eigen plan en zie later verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed dat ze meteen al aangeeft (nog) geen relatie te kunnen of willen beginnen, maar wel op een datingsite gaat staan.



Op dat moment was ik al afgehaakt.



TO, jammer maar de boodschap lijkt mij duidelijk... ik zou er geen energie meer in steken!
Alle reacties Link kopieren
Wat hier al eerder is gezegd; lekker met rust laten. Ze wil duidelijk nu geen contact. Waarom? Geen idee, misschien haar studie of toch geen interesse in jou, of iets heel anders. Als je nu teveel aandringt, werkt dat hoogstwaarschijnlijk averechts. Ga ook niet lopen vissen naar de precieze redenen, maar laat het lekker zo. Ik zou een mailtje/sms oid sturen met iets in de trant van "merk dat je nu even geen contact wil, ik laat je met rust en laat het maar weten als je zin en tijd hjebt om eens een bakkie te doen"

Jammer, maar meer kan je niet doen... Succes!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ze een man.
Alle reacties Link kopieren
Ze wil rust = laat me net rust
Alle reacties Link kopieren
Elkaar "bizar" leuk vinden na een beetje heen en weer gemail...?
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
Alle reacties Link kopieren
quote:erg_fruitig schreef op 27 februari 2012 @ 10:47:

Elkaar "bizar" leuk vinden na een beetje heen en weer gemail...?



haha, ja...daarom inderdaad "bizar", omdat er al "bizar" veel leek te kloppen tussen ons, dat gevoel hadden we allebei.



Maar inderdaad, het klinkt gek. Je wil dan toch kijken wat dit in het echt moet zijn, anders zal ik er wellicht altijd met wat spijt op terug kijken.



..Verder tsjah, het gevoel van pré-liefde begon nou nét op te borrelen, de enige manier om haar inderdaad helemaal met rust te laten is om dat gevoel weer weg te werken...balen...want na een lange tijd voelde ik weer wat spanning, gevoel en een échte klik met iemand. Zoiets gaat wel tegen je gevoel in inderdaad, maar ik wil niet de kans verpesten áls die er nog is.



Ik denk inderdaad dat ze het nog te druk heeft en nog met issues zit betreft haar vorige relatie, en als ik dan even te dichtbij kom ze het wellicht benauwd krijgt.



Vervelend dat zij blijkbaar nu nét in een andere fase zit.



Dat ze niet into me zou zijn vind ik nu juist moeilijk te geloven, omdat ze tot vorige week juist nog helemaal zeker was dat ze wél into me was zeg maar.



Haar met rust laten dus, met het risico dat die klik vanzelf wegvloeit?
Leven is ervaren, leven is genieten.
Alle reacties Link kopieren
bij mij zou het ook echt betekenen dat ik gewoon even rust wil, en als iemand mij dan nog steeds zou berichten per mail of sms dan zou ik hem snel zat zijn want ik ben toch duidelijk geweest?
Wat een raar verhaal: ze staat op een datingsite, maar is niet toe aan een relatie. Wat doet ze daar dan?



Ik zou als ik jou was inderdaad geen contact zoeken omdat je eigenlijk helemaal niet weet met wie je nou eigenlijk de hele tijd contact hebt gehad.



En je hebt elkaar nooit gezien, dus je weet ook niet of die klik tussen jullie wel echt is. Ik ken zoveel verhalen van mensen die op basis van email elkaar helemaal gevonden dachten te hebben en na een ontmoeting was dat helemaal niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Dit gedrag zal ze later in een relatie ook vertonen (als het daar ooit van gaat komen). Bedenk of je met zo'n type persoon verder wil...



Zie dit als een blessing in disguise.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zeg rust te willlen bedoel ik ook echt rust. Kan van alles aan de hand zijn waardoor ze even geen contact wilt. Gewoon rustig afwachten.. Als ze je leuk vind neemt ze zeker weer contact met je op!!
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 27 februari 2012 @ 14:22:

Wat een raar verhaal: ze staat op een datingsite, maar is niet toe aan een relatie. Wat doet ze daar dan?



Ik zou als ik jou was inderdaad geen contact zoeken omdat je eigenlijk helemaal niet weet met wie je nou eigenlijk de hele tijd contact hebt gehad.



En je hebt elkaar nooit gezien, dus je weet ook niet of die klik tussen jullie wel echt is. Ik ken zoveel verhalen van mensen die op basis van email elkaar helemaal gevonden dachten te hebben en na een ontmoeting was dat helemaal niet zo.



Ze zat nog op een datingsite, de dag nadat ze mij een bericht had gestuurd had ze die opgezegd, ze had al snel haar telefoonnummer zelfs gegeven...

Later heeft ze ook gezegd dat ze bij mij wel een heel goed gevoel had en bang is dat als we elkaar nu al ontmoeten ze er gelijk helemaal in duikt...maar dat kan ze nu niet gebruiken... Zelfbescherming misschien dus?



Maar dan, waarom reageert ze nu helemaal niet? Aan de ene kant dus lijkt het helemaal géén interesse, maar het tegenovergestelde heeft ze me verteld!



A little confusing
Leven is ervaren, leven is genieten.
quote:Maayke24 schreef op 27 februari 2012 @ 01:22:

She's just not into youDit dus.
Alle reacties Link kopieren
Ze wil rust = gewoon verder zoeken op de datingsite.

Ik zou het al snel weten als iemand al direct laat weten geen relatie eerst te willen. Heb ook een tijdje achter zo'n soort meid aan gezeten, waste of time.



En als ze nog wel verder wil mag ze het jou niet kwalijk nemen als jij al zit aan te pappen met een andere meid. Dan moet ze jou voor haar winnen
Alle reacties Link kopieren
Tsjah, ik zit er verder zelf ook niet echt op...kreeg van haar een reactie binnen. Wellicht heb je gelijk.



Heb r inmiddels wel een bericht gestuurd dat het maar beter is zo om effe geen contact te hebben en dat ik er niets meer van verwacht, dat ik ook weer verder ga met mn leventje. Daarnaast dat áls ze er een keer aan toe is ze me weet te vinden.



Daar heeft ze wel op gereageerd, dat ze even niet reageerde omdat ze even niet wist wat ze er mee aan moest. Dat ze zich er nu niet goed bij voelt (ik kwam voor nu idd even te dichtbij). Ze is bang dat als we op dit moment veel contact hebben het helemaal averrechts werkt omdat ze er écht niet aan toe is. Ze is nu gewoon een beetje in de war en zou het zonde vinden als het straks helemaal van de baan is.



Nou prima...het zou kunnen dat dit precies is zoals ze het zegt, maar ik heb er een naar gevoel bij dat ze nu bv half iemand anders heeft ontmoet of iets dergelijks... ik ben niet helemaal gek.



Denk maar gewoon vergeten en weer verder gaan, genoeg vrouwen in ons landje dacht ik zo. (toch blijft t kut).
Leven is ervaren, leven is genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven