Kan ik nog iets doen?

28-02-2012 11:33 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eventjes mijn verhaal bondig proberen samen te vatten. Enkele maanden geleden ben ik iemand op een nogal aparte manier tegengekomen en het klikte meteen. Ik ben 35, heb wel wat relaties achter de rug, maar voor mij was dit eigenlijk de eerste keer dat het echt liefde op het eerste zicht was. Iemand tegenkomen en direct een vonk voelen overslaan, dat was me nog niet overkomen. We hebben nog maar een paar keer afgesproken en die afspraakjes liepen perfect. Het klikte heel goed, er was echt chemie tussen ons en zij liet ook duidelijk blijken dat dat gevoel wederzijds was. Behalve kussen is er nog niet veel gebeurd, maar zij zit nogal in een moeilijke periode in haar leven waardoor ze nogal schrik heeft om momenteel een relatie op te bouwen, dus wou ik ook niks forceren. Ik voelde wel dat er iets was wat haar tegenhield, want het was telkens nogal moeilijk om af te spreken. Maar ik dacht dat dit enkel was omdat ze schrik heeft. Plots hoorde ik niets meer van haar en na wat aandringen heeft ze me uiteindelijk laten weten dat ze al een hele tijd gevoelens heeft voor een vriend, dat die gevoelens wederzijds zijn en dat ze allebei nog de boot afhouden. Ze wil geen gevoelens hebben voor 2 personen, zeker niet nu ze zichzelf momenteel moeilijk een relatie ziet opbouwen. Mij lijkt het nogal vreemd dat ze met mij begint te daten terwijl ze gevoelens heeft voor iemand anders. Het lijkt me eerder dat ze gewoon toegeeft aan haar schrik en kiest voor de gemakkelijke oplossing. Maar voor mij is het echt frustrerend omdat ik er zeker van ben dat dit iets heel mooi kon worden, als zij het alleen maar een kans wou geven. Ik heb het gevoel dat dit nog niet afgerond is en wil het niet zomaar opgeven, alleen weet ik niet of ik er nog iets aan kan doen. Mijn idee is om het even te laten rusten, dan terug contact zoeken, eerst vriendschappelijk en hopen dat haar gevoelens voor mij dan terug bovenkomen...maar ik vraag me wel of ik mezelf daarmee niets wijs maak en valse hoop geef.
Alle reacties Link kopieren
She is just not that in to you..
Alle reacties Link kopieren
Ja, je maakt jezelf iets wijs en geeft jezelf valse hoop. Alles wat je denkt is gebaseerd op je eigen gevoel en een projectie daarvan op haar en niet op wat zij echt voelt



Enfin, wat MEFunny zegt dus. Lik je wonden en ga door met je leven.
Spreuken 18:2
Ik zou beginnen met het invoeren van alinea's.
Alle reacties Link kopieren
Wat rot voor je.



Ik denk niet dat je nog iets kunt doen, behalve haar geloven en dus haar laten gaan. Hoe pijnlijk ook.



Met zelf invulling geven aan haar uitleg geef je jezelf valse hoop. Als het 'meant to be' is, komt ze wel terug.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo gek om te daten terwijl je gevoelens hebt voor een ander. Ik zie het wel vaker gebeuren. Dan proberen mensen van iemand los te komen of ze denken dat ze al los zijn of ze proberen jaloezie op te wekken bij een ex.

Ik zou haar maar geloven en het laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
If you love something

Set it free



If it comes back

It's yours



If it doesn't

It never was...
Alle reacties Link kopieren
Hm, jullie zullen wel gelijk hebben en ergens besef ik ook wel dat ik er toch niets meer aan kan doen.



Maar toch bijft het vreemd. Ze stuurde me soms de éne sms na de andere, liet me na een date wel 10 keer weten hoe leuk ze het niet had gevonden en hoe ze verlangde naar meer. Daarmee dat ik het moeilijk kan geloven.



Maar goed, tijd om het allemaal even te laten bezinken en pagina om te draaien.
Alle reacties Link kopieren
Je moet haar reactie inderdaad niet zelf gaan invullen en andere betekenissen gaan geven die je graag wilt geloven. Wat zij zegt moet je voor waar aannemen en niet hopen dat.....Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:FullHouse schreef op 28 februari 2012 @ 11:59:

If you love something

Set it free



If it comes back

It's yours



If it doesn't

It never was...Hier moest ik aan denken toen ik mijn reactie van 11.46u zat te tikken
Alle reacties Link kopieren
Je bent plan B Johan. Sucks maar dat is het. De eer aan jezelf houden; afsluiten en afkappen.



Tegelijkertijd zegt dit ook iets over hoe zij in elkaar steekt. Gevoelens hebben voor een ander en jou het idee geven dat er eventueel meer is.
Alle reacties Link kopieren
It doesn't really mean that's she's into you

HELLO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven