facebookfriends?

27-02-2012 16:18 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouwelijke collega van mijn vriend post regelmatig op zijn facebook en noemt hem dan liefje en sluit af met knuffels.

Ik stoor me eraan. Ze heeft mijn vriend nog niet zo lang geleden om advies gevraagd toen ze, na een avond met teveel drank op een bedrijfsfeest te ver was gegaan met een andere collega. Die andere collega wilde wel meer daarna maar toen heeft ze een klacht tegen hem ingediend, na aan mijn vriend om advies te hebben gevraagd.

Nu valt ze mijn vriend lastig op facebook, vind ik. Hij reageert ook af en toe op een post van haar.

ik vind dat hij haar moet zeggen dat ze het professioneel moet houden. Wat vinden jullie
Alle reacties Link kopieren
Marsepeintje, laat Ksenija toch... Die wil alleen maar stangen..
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 27 februari 2012 @ 20:47:

Marsepeintje, laat Ksenija toch... Die wil alleen maar stangen..Ja, das waar ook. Thanks for reminding me..
Alle reacties Link kopieren
quote:Marsepeintje schreef op 27 februari 2012 @ 20:45:

[...]



Tja. Dat kun je misschien pas snappen als je om je heen heel veel gebonden mannen avances ziet maken naar jou en je vriendinnen. Terwijl ze gewoon een leuke vriendin/vrouw hebben en er echt niet altijd iets mis is met de relatie.



dat heb ik ook vaak, maar hoe kun je nu alert blijven?

Met je man meelopen overdag of zo?



Vertrouwen is het woord!
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 27 februari 2012 @ 20:47:

Marsepeintje, laat Ksenija toch... Die wil alleen maar stangen..



goh, mijn reacties op jou niet gezien?



Purplesky heeft toch een punt!
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 27 februari 2012 @ 20:38:

Alert blijven ja.

Maar de eerste beste bakvis op facebook wekt bij mij nou eenmaal weinig jaloezie op..

Het gedrag van je partner zegt vaak ook veel in zulke situaties.



My thoughts exactly.

55% van de communicatie bestaat uit lichaamstaal.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 27 februari 2012 @ 20:52:

Vertrouwen is het woord!Precies! Ik moet er niet aan denken dat ik in mijn relatie constant 'alert moet blijven', of achterdochtig moet zijn. Mijn man en ik weten van elkaar waar onze grenzen liggen, en we weten ook dat we daar niet overheen zullen gaan. Zonder dat vertrouwen zou ik geen relatie willen.
Alle reacties Link kopieren
Til er niet zo zwaar aan liefje.

Rustig aan.



xxxxxxxx



Willem.
Alle reacties Link kopieren
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:yvonjaspers schreef op 28 februari 2012 @ 19:09:

[...]



Precies! Ik moet er niet aan denken dat ik in mijn relatie constant 'alert moet blijven', of achterdochtig moet zijn. Mijn man en ik weten van elkaar waar onze grenzen liggen, en we weten ook dat we daar niet overheen zullen gaan. Zonder dat vertrouwen zou ik geen relatie willen.



precies, al hangen er 200 vrouwen om hem heen.

Als hij niet wil is er niks aan de hand.



ben jij het nou echt, die van de tv?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 28 februari 2012 @ 19:42:

[...]





Precies, al hangen er 200 vrouwen om hem heen.

Als hij niet wil is er niks aan de hand.

Juist. Manlief werkt met 20 vrouwen. Hij vindt het soms net een kippenhok en is blij als hij weer vakantie heeft.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ksenija schreef op 28 februari 2012 @ 19:42:

[...]





precies, al hangen er 200 vrouwen om hem heen.

Als hij niet wil is er niks aan de hand.



ben jij het nou echt, die van de tv?Onvoorstelbaar....ben het met je eens!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nova78 schreef op 28 februari 2012 @ 20:25:

[...]





Onvoorstelbaar....ben het met je eens! je staar niet onder de negeerknop....Onvoorstelbaar
Alle reacties Link kopieren
Even off topic, maar is er eigenlijk iemand hier die gelukkiger is geworden van FB?
@h_l_g:

Kan heel leuk zijn, als je t puur bestaat als n medium om contact te hebben.

Echter zie ik bij sommigen, met name jonge mensen, dat ze het een te belangrijk ding laten zijn, alsof t een soort orakel is oid. Alsof er alleen nog maar via FB 'gecommuniceerd' kan worden..



Overigens heb ik t zelf niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:yvonjaspers schreef op 28 februari 2012 @ 19:09:

[...]



Precies! Ik moet er niet aan denken dat ik in mijn relatie constant 'alert moet blijven', of achterdochtig moet zijn. Mijn man en ik weten van elkaar waar onze grenzen liggen, en we weten ook dat we daar niet overheen zullen gaan. Zonder dat vertrouwen zou ik geen relatie willen.



Eens. Al is miss Universe zijn facebookfriend, ik weet gewoon dat hij mij het leukste vind.



Waarom ben je zo onzeker?
Eh.. Bestaat moet zijn beschouwt natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
@ Ksenija Onvoorstelbaar, wonderen zijn de wereld nog niet uit
Alle reacties Link kopieren
quote:girlinthefire schreef op 28 februari 2012 @ 21:01:

@h_l_g:

Kan heel leuk zijn, als je t puur bestaat als n medium om contact te hebben.

Echter zie ik bij sommigen, met name jonge mensen, dat ze het een te belangrijk ding laten zijn, alsof t een soort orakel is oid. Alsof er alleen nog maar via FB 'gecommuniceerd' kan worden..



Overigens heb ik t zelf niet.Mijn zus moet tegenwoordig dr Iphone inleveren als ze bij mn ouders is.... We stonden iets te vaak gezellig op haar FB/twitter.
Alle reacties Link kopieren
Het werd een keertje tijd, Nova78.
Alle reacties Link kopieren
Eens.... wederom....



Ik lees tegenwoordig bij jouw berichten wel eens "door de zinnen heen". En ik heb het idee dat er veel meer achter je reacties zit dan je kwijt wil, wat overigens prima is.
Alle reacties Link kopieren
"hem ermee confronteren"? Hoezo? Had hij het niet gezien dan? "Hem erop aanspreken"? Hij heeft dat bericht toch niet geplaatst. Hem in de gaten houden? Hoe dan? Als hij rond wilde neuken liet hij zo'n bericht toch niet staan?



Je weet niet eens precies wat er op het werk is voorgevallen, maar je hebt haar al gebombardeerd tot slet.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
@h_l_g:

God ja, staat ineens jouw kop op allerlei foto's op t internet terwijl je er zelf niet om vraagt ...



@to:

Als jouw vriend normaal op haar berichtjes reageert zoals hij dat ook bij anderen ook doet zou ik me er niet druk om maken.

Als hij nou stiekem gaat doen, tja, dan zou het een ander verhaal worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven